Xboxlife forum

Spiller folk ikke så meget mere?

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

hvorfor stopper nogle folk med at spille live?

Afstemning sluttede 10. feb 2006 18:35

de kan bare ikke lide dig, derfor stopper de :) hehe
4
29%
fordi computeren pludselig blev lidt mere interresant.
3
21%
fordi de går til fjenden (ps og tendo)
0
Ingen stemmer
på grund af personelige grunde
2
14%
de blev bare trætte af live
5
36%
 
Afgivne stemmer : 14

Spiller folk ikke så meget mere?

Indlægaf ReVaN » 12. nov 2005 18:35

Jeg syntes hele tiden at nogle af dem man allerbedst kan lide på live stopper med at spille det! både: global kimekaze, ripplyTHA best (noget med en operation så derfor undskyldt) , Kurt007/chillertime og Old school dk, er stoppet med at spille... og det er bare danskerne.

er der andre end jer der også prøver dette en gang imellem?

ved forresten ikke om det her er den rette placering til tråden men det lader jeg jer redaktører afgøre!
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Rechain » 12. nov 2005 18:40

Jeg vil nu helst game Xbox Live, med nogen jeg kender, som jeg ka tale med godt... Ka ik lide at tale så meget med nogen jeg ik kender, og det er af personlige grunde....

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf L1 Solid » 12. nov 2005 21:27

Ja... Level 1 mistede jo Bede x. Klart en af de bedste og mest seriøse H2 gamere i Danmark. Hans undskyldning skulle vise sig at være at han mente han manglede at spille en masse gode spil - Både til Xboxen, og Gamecuben...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Gamemakerman » 12. nov 2005 21:31

Xbox mangler godt MMORPG's og lidt flere online killers som fks Counter-strike source eller DOD.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


hmm

Indlægaf Jotaro » 12. nov 2005 23:25

jeg vil give Gamemakerman ret. hvis der kom et godt MMO RPG spil tror jeg at mange ville begynde at spille igen
Billede
Jotaro
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf BOSS MUDDE » 13. nov 2005 02:26

Jeg tror mere det er fordi at det lige har været somme at der ikke har været ret mange online, men der omkring jul komme mange igen !
BOSS MUDDE
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf sorryass DK » 13. nov 2005 12:18

BOSS MUDDE skrev:Jeg tror mere det er fordi at det lige har været sommer at der ikke har været ret mange online, men der omkring jul komme mange igen !


ja sådan har det været de sidste par år. op til jul, og specielt bagefter er der mange der spiller igen.

og nu kommer X360 jo, så skal der nok være mange der kommer online :P
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf HunkyDory » 13. nov 2005 13:15

Ja med 360eren tror jeg der kommer mange flere til, inkluderet mig selv som aldrig rigtig har brugt live, men nu med 360eren ser jeg masser af grunde til at begynde!! :P
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Stoffer » 13. nov 2005 17:40

Jeg stoppede med at spille...

Blev en tand for kedeligt :?
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf malcolmzx » 3. jan 2007 20:14

(Måske skriver jeg i en gammel tråd, men..)

Jeg kan godt blive træt af nogle spil, men så er der nogle, som jeg syntes er klassikere F.eks : Call of Duty 2 bliver jeg aldrig træt af Online osv..JEg føler nemlig, at online delen i spil hele tiden kommer med noget nyt.. (og så er det jo også hygge, at sidde og spille med venner/danskere over Live..)

Men når man er træt af et spil er der for det meste altid en Online del, og det gør det bare SUPER..! :D Derfor bliver jeg næsten aldrig træt af Xbox.. :D
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Zenn94 » 10. mar 2007 20:23

malcolmzx skrev:(Måske skriver jeg i en gammel tråd, men..)

Jeg kan godt blive træt af nogle spil, men så er der nogle, som jeg syntes er klassikere F.eks : Call of Duty 2 bliver jeg aldrig træt af Online osv..JEg føler nemlig, at online delen i spil hele tiden kommer med noget nyt.. (og så er det jo også hygge, at sidde og spille med venner/danskere over Live..)

Men når man er træt af et spil er der for det meste altid en Online del, og det gør det bare SUPER..! :D Derfor bliver jeg næsten aldrig træt af Xbox.. :D


Denne tråd er gravet i graven! ;)

Men lige fordi at folk er begyndt ville jeg lige skrive at jeg ikke spiller LIVE længere fordi jeg er løbet tør for den 1. måneds guld! :D
Billede
Motto: WTF!?
Texas Hold'em, Takes a minute to learn. And forever to Master!
Zenn94
Niveau 5
 
Indlæg: 838


Indlægaf Da Senzai » 11. mar 2007 02:40

Kender det godt;

Pt; Savner jeg Glennfinito og Glitter DarR.

Glenn ved jeg ikke rigtigt, hvad laver. Han har nogle Perioder, hvor han bare er offline i vildt langt tid, og så pludseligt kommer han på igen.

Jeg ved at Glitter har travlt IRL, og efter, hvad jeg har hørt skulle han være begyndt spille Burnin Crusade :/.


Nu ved jeg ikke om folk savner mig, men en anden mulighed kunne være at folks Xbox er gået i stykker :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf malcolmzx » 11. mar 2007 07:10

Jeg var stoppet i en periode, men nu er jeg ved at komme tilbage igen!...

:D :D
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429


Indlægaf Raider » 11. mar 2007 08:02

Jeg har den teori, at folk ikke spiller så meget mere (at man ikke mødes med dem så ofte), er fordi der er "for" mange spil at vælge imellem. Havde en tæt gruppe af folk på min venneliste selv, som jeg spillede med i Call Of Duty 2, men nu sidder vi stort set og spiller alt muligt andet - for os selv.

Giv os nogle gode spil med større lobbyer, med plads til chat, pjat og god kampånd. Mon Huxley vil være starten på dette?
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Vinterbird » 11. mar 2007 08:42

Raider skrev:Giv os nogle gode spil med større lobbyer, med plads til chat, pjat og god kampånd. Mon Huxley vil være starten på dette?


Huxley er jo et MMO, så det bliver nok mere guild/clan baseret du kommer til at få fra det spil.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Næste

Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron