Xboxlife forum

Væk med XBC ind med XLink

Aftal kampe m.m. på Xbox tunnel software f.eks. XBConnect eller neXBC

Væk med XBC ind med XLink

Indlægaf Zikor4 » 23. nov 2004 18:43

Okay, må jeg foreslå alle der ikke allerede har XLink, at få det. Det er seriøst alt for godt til at være sandt. Ti tusind gange bedere end XBC.

www.teamxlink.co.uk

Det kan ikke gå for stærkt!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 23. nov 2004 19:02

Jeg anbefalede det også herinde på et tidspunkt men der blev det fuldstændig nedstemt med kommentarer som "hvorfor skife når det er lige så godt som XBC" og lignende, der var ikke stor stemning for det dengang. Må sige at disse uofficielle tjenester ofte slet ikke ligger på niveau med Live! de lagger som oftest en hel del mere, men har man ikke Live! er det da selvfølgelig en mulighed.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Zikor4 » 23. nov 2004 19:44

Syntes det går glimrende når man spiller Halo 2, Halo 2 har så også en genial netværk kode, men det så en anden ting :P

Men kan varmt anbefale det, istedet for det snolede XBC, som faktisk ikke er så udbredt som man tror, der er flere på XLink...
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 23. nov 2004 19:44

For også lige at nævne at det virker til PS2 og GC :P
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf BladeZ » 23. nov 2004 19:45

Understøtter sådan nolge programmer egntlig Headset?

Desuden kan jeg ikke få nogen af dem til at virke
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Lanto Calrisian » 24. nov 2004 17:13

Helt ærligt, drop dog det fis man, når vi nu har verdens bedste online del nemlig : XBOX LIVE. :wink:
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf Playkid » 24. nov 2004 17:29

Men bare for at svare på spørgsmålet.
Ja, de understøtter headset, hvis spillet gør det.

Men Neo. Nogle spil med dårlig netkode kører faktisk bedre over tunelprogrammer som xlink og xbc.
Topspin er en af disse:)
Playkid
 


Indlægaf Rechain » 25. nov 2004 11:47

Jeg kunne godt finde på at prøve det ;)
Men det bliver først når jeg har fået skaffet en INET ADAPTER til både PS2 og GC...

Jeg har jo allerede LIVE til Xbox'en...
Så jeg venter, så kan jeg jo game med det på min PS2 og GC :D

SomeDay In The Near Future :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Zikor4 » 25. nov 2004 14:45

Neo dk, nu ikke for smart vel, det jo ikke alle der har lyst til at betale 500kr. eller som har mulighed for live, jeg har f.eks. chip i min xbox, og kan derfor ikke bruge den på xbox live, hvis jeg kunne ville jeg.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Thomas » 25. nov 2004 20:58

Xbox live er da billigere end en chip?
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Cointreau » 26. nov 2004 22:46

stomas skrev:Xbox live er da billigere end en chip?

Tja, er det ikke lidt ligegyldigt om det er billigere eller dyrere, jeg synes da klart også det officielle Live! er langt bedre end XBC, Kai osv. Det er jo et personligt valg hvad man har og hvorfor, men ellers synes jeg dit spørgsmål er lidt komisk. Om det er dyrere eller billigere er jo svært at sige, køber/får du en Livetrial til Xbox Live! i 2 mdr. er det jo billigere end en chip til 100-400 kr. Hvis du køber et årsabonnement på Live! koster det nogenlunde det samme som en chip. Skal siges jeg både har chip og Live! og synes ikke man kan sige at en af disse dele har større betydning end den anden, jeg vil gerne have chip og jeg vil gerne have Live!, det har jeg så.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 26. nov 2004 22:48

Zikor4 skrev:Neo dk, nu ikke for smart vel, det jo ikke alle der har lyst til at betale 500kr. eller som har mulighed for live, jeg har f.eks. chip i min xbox, og kan derfor ikke bruge den på xbox live, hvis jeg kunne ville jeg.

Det kan selvfølgelig godt tænkes at du ikke kan få Live! men "man" burde da i al almindelighed kunne få det, har en Xbox med større HD, Linux og chip, Live! har ikke brokket sig over disse endnu :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 26. nov 2004 22:49

BladeZ skrev:Understøtter sådan nolge programmer egntlig Headset?

Desuden kan jeg ikke få nogen af dem til at virke

Ja, 100%, spillede RS3 Black Arrow over Kai, der var en masse der ævlede løs i deres headsets, lyden var MEGET tydeligere end jeg har oplevet den endnu på HALO 2 på det officielle Live!.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf TriXy » 9. feb 2005 19:18

lidt gammelt topic, I know, men hvordan virker Xlink?
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518



Tilbage til Xbox Online Tunneler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst