Xboxlife forum

Klan spil dødt i DK?

Alt som er klan relateret

Klan spil dødt i DK?

Indlægaf iPwnd94 » 24. mar 2014 21:51

Hej

Er klan spil dødt? For synes ikke at der er så aktive bruger på denne del mere?

Eller er der stadig aktive klan spillere? :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf Prozel » 24. mar 2014 22:29

De fleste er gået over på Facebook sider, hvor de aftaler alt deres bavl. Det er en ren svingerklub. Undgå.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf Mythokai » 25. mar 2014 10:34

Personligt synes jeg ikke der har været de store klanmuligheder på konsol - altså et sted hvor man kan arrangere klanwars og lign., så folk er vel tilmeldt diverse turneringssites!?
Mythokai
Niveau 4
 
Indlæg: 523


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 29. mar 2014 21:57

CoD ghosts har vel sat en stopper for det. Ingen der gider det lort.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 29. mar 2014 22:02

Ku være man skulle begynde at "udfordre" andre når der kommer private matches i Titanfall. Kan være der er nogle som har behov for at få luftet deres e-penis, ligesom i gamle dage i cod4 / mw2 klantrådene ;)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf pongolle » 30. mar 2014 21:15

Savner nogle gange en god gamer :D
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 30. mar 2014 21:50

pongolle skrev:Savner nogle gange en god gamer :D


hehe, husker du?

viewtopic.php?f=15&t=58760
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf Monzee DK » 31. mar 2014 14:38

Dansk competitive COD er styrtdykket siden Modern Warfare 3. Af hvad jeg ved af er det kun 3-5 aktive hold, der udelukkende består af danskere.
Monzee DK
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf DrGetHigh DK » 31. mar 2014 15:00

Monzee DK skrev:Dansk competitive COD er styrtdykket siden Modern Warfare 3. Af hvad jeg ved af er det kun 3-5 aktive hold, der udelukkende består af danskere.


Hvem er det?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf vindingvp » 31. mar 2014 21:08

Monzee DK skrev:Dansk competitive COD er styrtdykket siden Modern Warfare 3. Af hvad jeg ved af er det kun 3-5 aktive hold, der udelukkende består af danskere.


Nej, bare nej...
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf iPwnd94 » 9. maj 2014 07:29

Jeg savner sku lidt de gode gamle dage, med klan kampe og god teamwork/sammenværd.

Så hvis nogen er frisk på at starte en klan op i CoD: Ghost, så er jeg frisk.
Det skal foregå på Xbox One, og være seriøst.

Lidt om mig:
19 år(så det kunne være rart, med nogen på egen alder)
Bosat i Vejle, sammen med kæresten.

Gamertag:

RuzPwn
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf TcDG » 25. okt 2014 09:34

Hey iPwnd94 jeg er max rdy til noget seriøst games. add mig CrazyDanish DK
TcDG
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Nakskov


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf pede B » 25. okt 2014 23:50

Jeg spiller selv i en international klan.. Vi har også et par stykker fra DK i min gruppe :)

www.legionofhonorclan.com - LoH. Hvor der er alt fra BF4, COD, Destiny og GTA grupper.
I er altid velkomne til at smide en besked, og joine hvis i har lyst. Jeg spiller selv BF4, og vi har i hvert fald ca. 2 kampe om ugen.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf IkkNico » 26. okt 2014 08:03

Jeg ved ikke om klan-spil er dødt i lille Danmark, men som udenforstående (der primært har oplevet klaner gennem xboxlife.dk) virker klan-miljøet temmeligt umodent.

Det er som mange klaner går mere op i, at have det rigtige navn og det rigtige logo (på den rigtige hjemmeside). Det der med at træne (4-8 timer hver dag) er ikke så vigtigt, som at kunne sige; jeg er med i en klan.

Jeg kan sammenligne det med, da jeg var 12 år og startede en bande sammen med 2 venner. Vi havde 1 runboldbat, 2 pinde fundet på Vestvolden, en plan over klubhuset og verden fedeste logo. Det sidste havde vi brugt 3 dage på at tegne.

Omkring samme alder startede vi også et band. Vi designede band logoer i dagevis, men ingen af os meldte os nogensinde til musikundervisning eller forsøgte at lære at spille et instrument.

En gang fandt vi et tomt fodboldnet, så startede vi en fodboldklub (jo sgu'). Vi samlede 12 mand, fandt på et fedt navn til klubben og nåede at træne en gang inden klubben gik i opløsning.

Det er sådan jeg oplever klaner gennem denne side. Hvis det er sådan det generelt foregår i klan-miljøet, så kan jeg godt forstå, hvis klan spil er dødt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Klan spil dødt i DK?

Indlægaf jepsen80 » 26. okt 2014 08:46

IkkNico skrev:Jeg ved ikke om klan-spil er dødt i lille Danmark, men som udenforstående (der primært har oplevet klaner gennem xboxlife.dk) virker klan-miljøet temmeligt umodent.

Det er som mange klaner går mere op i, at have det rigtige navn og det rigtige logo (på den rigtige hjemmeside). Det der med at træne (4-8 timer hver dag) er ikke så vigtigt, som at kunne sige; jeg er med i en klan.

Jeg kan sammenligne det med, da jeg var 12 år og startede en bande sammen med 2 venner. Vi havde 1 runboldbat, 2 pinde fundet på Vestvolden, en plan over klubhuset og verden fedeste logo. Det sidste havde vi brugt 3 dage på at tegne.

Omkring samme alder startede vi også et band. Vi designede band logoer i dagevis, men ingen af os meldte os nogensinde til musikundervisning eller forsøgte at lære at spille et instrument.

En gang fandt vi et tomt fodboldnet, så startede vi en fodboldklub (jo sgu'). Vi samlede 12 mand, fandt på et fedt navn til klubben og nåede at træne en gang inden klubben gik i opløsning.

Det er sådan jeg oplever klaner gennem denne side. Hvis det er sådan det generelt foregår i klan-miljøet, så kan jeg godt forstå, hvis klan spil er dødt.


God historie Nico :) og jeg tror du har ret.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup



Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron