Xboxlife forum

SEF is back!

Alt som er klan relateret

Re: SEF is back!

Indlægaf gylfi79 » 21. apr 2014 08:45

Nu besvare jeg lige hvem SEF/DM var. Klanen startede i 2009 og hed i mange år Danish Mercenaries og var et af de bedste klaner i skandinavien og en klan som var med til at sætte et højt klan niveau i DK vi havde sågar vores egen sponsor. Den havde nogle af de bedste klan spiller fra Xbox miljøet og ja det er rigtigt at niveauet fald markant da man skiftede navn til SEF men der var stadigt et kanon sammenhold i klanen. i DM tiden kæmpede vi bla. mod Danish Dream team som vi havde det svært imod. og til alle dem som stadig ikke kan li os, jeg har ikke noget imod jer. grunden til at den bla. lukkede var at dengang vi var aktive var der for meget had mellem klanen og folk udefra. bare se hvor meget junk der kommer over at et gammelt medlem skriver at vi er tilbage. vil lige sige at vi ikke er oppe at kære endnu da alle lige skal have skiftet konsol mm. men håber der kommer et SEF hold igen. over and out. vær nu gode mod hinanden.
gylfi79
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: SEF is back!

Indlægaf Mikkelsen » 21. apr 2014 09:36

Kan ikke huske om vi spillede mod jer med DD? Det er nu også ved at være nogen år siden..... Men fedt hvis i kunne få det på benene igen, jeg syntes vi er blevet for gamle:)
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: SEF is back!

Indlægaf Zieglers » 21. apr 2014 10:01

Hvor ambitiøse er i? Har ikke prøvet ghost endnu, men det kørte i de gamle CoD-spil. Spiller i kun ghost?
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron