Xboxlife forum

Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Alt som er klan relateret

Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2012 20:46

TerrificFalcon skrev: Det er urealistisk at vi taber, medmindre et helt udenlandsk hold udfordrer.


Nu vi taler hele hold, så mangler vi stadig nogle flere medlemmer, så vi kan stille 5-mand i Elite Battlegrounds.

Jeg håber ikke at I lader jeg skræmme væk af vores hold-navn. Vi er ikke "l33t dewdz, der g4nker n00bz"-typer. Vi spiller primært fordi det er sjovt, men derfor kan vi godt gå efter at vinde, mens vi gør det ^_^

Jewermayn skrev:Egoet fejler da i hvert fald ikke noget... Nu er det ikke bare for at komme og kaste op udover jeres "picture-perfect" regnbuetråd her, men handler det ikke om at i kun spiller imod hold som er langt under jeres niveau? Hvis nu i udfordrede nogle som var på, eller over jeres niveau, så ville tallene se anderledes ud?
Der er jo ingen skam i at tabe til en bedre modstander..


Det lyder umisgenkendeligt som en udfordring! Du stiller bare med et hold og en dato, og så skal vi nok rulle dig!

Du har ret i, at når vi vinder er det fordi, at vi er bedre end vores modstandere ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2012 20:49

Jeg har i øvrigt tilføjet Arathorn som en af mine figurer. Jeg synes, at jeg har ret god succes med ham iøjeblikket, og han er sjov at spille.

Jeg kører ligenu:

Strenght of Men (R-R), Black gate Relic (B-B-G ) og så den, der giver 2% dmg for hver rød gem (R-R)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2012 21:03

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf diandk » 14. dec 2012 21:40

Jewermayn skrev:Egoet fejler da i hvert fald ikke noget... Nu er det ikke bare for at komme og kaste op udover jeres "picture-perfect" regnbuetråd her, men handler det ikke om at i kun spiller imod hold som er langt under jeres niveau? Hvis nu i udfordrede nogle som var på, eller over jeres niveau, så ville tallene se anderledes ud?
Der er jo ingen skam i at tabe til en bedre modstander..


Det lyder umisgenkendeligt som en udfordring! Du stiller bare med et hold og en dato, og så skal vi nok rulle dig!

Du har ret i, at når vi vinder er det fordi, at vi er bedre end vores modstandere ^_^[/quote]

giver lidt Jewermayn ret her, det fint at have selvtillid, men der er også grænser,
og begynde på hey vi kan godt rulle dig, hver gang der kommer en mening der er negativ er lidt barnligt...
før du begynder igen så nej jeg har ikke sagt jeg er bedre end jer.
sorry for OT og God Weekend til jer alle :)
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 14. dec 2012 21:55

Vi har endnu ikke fundet nogen på vores niveau - eller, jo, vi har haft folk, som har givet os udfordrende kampe, men det er så her at teamwork og finesse ender i fem Guardians der skubber sig ind i modstanderens base efter et penta-kill, på vej til en sikker sejr. Vi har måske mødt bedre spillere, men vi har endnu ikke mødt et bedre hold, nej - Guardians of Middle-earth er et spil, hvor det bedste hold vinder, og når vi nu er ubesejret, så ville det jo være grotesk at kalde et af de andre hold for bedre end os. Det skal nok passe, at vi en dag støder ind i et bedre hold, men som det generelle niveau online er lige pt., så kan vi vist få lov til at kalde os Team 100% Win-Ratio længe ;)

Vi har forresten endnu ikke et 100% fuldt hold til legendariske Elite Battlegrounds-kampe - og hvis nogen skulle være interesserede, så er vi ikke helt så seriøse, som tråden måske giver udtryk for. Vi er snarere gode fyre, med et godt spil, som spiller for sjov, med en filosofi om, at det er sjovest at vinde. Egentlig vil vi bare gerne støde ind i folk - på begge sider af slagmarken.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 14. dec 2012 22:55

Ja, selvfølgelig er det barnligt! :D

Som det er nu, så sætter vi vores lid til Microsoft´s TrueSkill system, når vi søger efter kampe , og banker dem vi møder der.

Det er garanteret bedre modstand i Elite Battlegrounds, men så mangler vi nogle holdkammerater. Jeg kan se, at du har spillet, Dian. Kunne det være noget for dig? ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Hasani94 » 14. dec 2012 23:02

nogen af jer "Team 100% Win ratio" der spiller LoL eller MK9? :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Prozel » 14. dec 2012 23:05

Janteloven lever i bedste velgående. Fortsæt med at vinde, så bliver far glad.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 15. dec 2012 00:01

Billede

Vi mødte lige et par andre danskere - jeg vil gerne undskylde, at jeg døde. Det var ellers et smukt spil! Man kan heldigvis sige, at de 16 kills gør op for de 10 points, som jeg forærede modstanderene.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 15. dec 2012 00:22

Synd, at vi ikke lige var klar med Capture Cam´et!

Det ville ellers havde været en kanon GoME-tutorial-how-to-play-video på YouTube ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Too Nizzle » 15. dec 2012 00:58

Ja ja ja det er godt med jer! :)

Også pænt op ad bakke for os at være 2 + trash mod 4.

I det mindste gik jeg ikke helt tomhændet derfra - selvom det ikke er meget at prale af :)

Oplever i også at i skal signe op 2-4 gange før i alle kommer i samme spil. Vi oplever i hvert fald at vi skal signe op flere gange før vi endeligt kommer sammen i er spil.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 15. dec 2012 01:09

Næh, vores match-making kører faktisk helt fint! Ingen problemer der - vi sidder sågar fire personer lige nu, og det er ikke svært at ende i en omgang Elite Battlegrounds. Faktisk er det svære for os at spille kampene færdig, inden vores modstandere quitter :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Da Senzai » 15. dec 2012 01:25

De burde faktisk ændre "objektive" beskrivelsen til: "Den der først får en modspiller til at powerquitte har vundet"

Så snart en person quitter kommer holdet så langt bagud, at det er meget svært at vinde, og så er der ofte en til, der quitter, hvorefter det hedder 5 vs 3, og så er der ingen kamp.

Det er lidt synd for resten af holdet, at så snart 1 quitter, så har holdet tabt.

Fatter ikke, at der ikke er AI-Takeover.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf Too Nizzle » 15. dec 2012 01:38

Vi har hele dagen spillet med at når vi endelig får en kamp, så bliver den anden person ikke inviteret til kampen men bare smidt af matchmaking. Som om de 5+ min køer ikke var slemt nok - men at skulle vente flere gange før vi reelt får en kamp er sku ved at være ret trættende. Så tager det sku lang tid at stige i rang :(

Men var det ikke meningen at patchen skulle forkorte køerne?
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Team 100% Win-Ratio - Guardians of Middle-Earth

Indlægaf TerrificFalcon » 15. dec 2012 01:46

Vi har slet ikke 5+ min køer - har vi ikke haft i dag. Vi kører omkring 3 minutter max.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron