Xboxlife forum

DK Reapers

Alt som er klan relateret

Indlægaf Vilsen » 13. sep 2006 18:53

Sådan har vi jo vært vores...
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Indlægaf L1 Solid » 13. sep 2006 20:16

Er det virkeligt nu blevet sådan at folk kun spiller for præmierne!?

Dengang jeg brugte mit liv på at game, handlede det da i første omgang om at vinde- og have det sjovt med det.
Præmier, er jo bare et bi-produkt :)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Da Senzai » 13. sep 2006 21:25

L1 Solid skrev:Er det virkeligt nu blevet sådan at folk kun spiller for præmierne!?

Dengang jeg brugte mit liv på at game, handlede det da i første omgang om at vinde- og have det sjovt med det.


Præcis, at banke folk noget så grusomt, at de quitter og bagefter sender mig Bad Review, er også belønning nok for mig :D

Men umiddelbart sådan som jeg har forstået det, er præmier skyld i det her. Jeff var blevet lovet nogle præmier, som han ikke har fået endnu (pga ham, der skulle sende præmiernes datter er død). Dette får så åbenbart folk til at synes, at Zeek ( ham der kender sponsoren) er et "Dumt Svin". Jeg har spillet massere af gange med Zeek, og synes, at han er cool. Så det vil jeg blive ved med på trods af at folk hænger ham ud her på XboxLife. SYens det er åndssvagt at hade Zeek. Han er jo bare budbringeren, der hjælper sin ven med at få startet en Sponsoreret klan, der skal reklamere for sponsorens site. Det er latterligt, at fordi Jeff har et problem med ham, så begyndere I andre også at svine Zeek til.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf he1nz » 13. sep 2006 23:40

Da Senzai skrev:
L1 Solid skrev:Er det virkeligt nu blevet sådan at folk kun spiller for præmierne!?

Dengang jeg brugte mit liv på at game, handlede det da i første omgang om at vinde- og have det sjovt med det.


Præcis, at banke folk noget så grusomt, at de quitter og bagefter sender mig Bad Review, er også belønning nok for mig :D

Men umiddelbart sådan som jeg har forstået det, er præmier skyld i det her. Jeff var blevet lovet nogle præmier, som han ikke har fået endnu (pga ham, der skulle sende præmiernes datter er død). Dette får så åbenbart folk til at synes, at Zeek ( ham der kender sponsoren) er et "Dumt Svin". Jeg har spillet massere af gange med Zeek, og synes, at han er cool. Så det vil jeg blive ved med på trods af at folk hænger ham ud her på XboxLife. SYens det er åndssvagt at hade Zeek. Han er jo bare budbringeren, der hjælper sin ven med at få startet en Sponsoreret klan, der skal reklamere for sponsorens site. Det er latterligt, at fordi Jeff har et problem med ham, så begyndere I andre også at svine Zeek til.



Godt sagt Senzai :)
Det er tyndt at dømme en på en sag som man i virkeligheden ikke ved en skid om.. Fatter ik at folk overhovedet gider og skrive i denne tråd, med mindre de er i Reapers og ved hvad de taler om ( :roll: )
Om Zeek kan jeg kun sige at han er en cool fyr.. Men jeg er selvfølgelig heller ikke med i Reapers, så min mening er irrelevant!! Farvel..
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Indlægaf Jeff DxD » 14. sep 2006 17:03

...
Senest rettet af Jeff DxD 15. sep 2006 13:27, rettet i alt 1 gang.
Jeff DxD
Niveau 1
 
Indlæg: 69

Brugeravatar

Indlægaf prowdD » 14. sep 2006 17:09

Drenge/Piger nu holder vi sku!

Jeff har sagt sin mening, og det skal han have så meget lov til han vil. Lad nu knægten være, han sagde han ikke gad mere, han føler sig taget ved næsen, hvilket jeg sagtens kan se hvorfor - og derfor gider han ikke den person længere.

Eftersom I mener at denne person er pisse fin, er da helt sikkert også i orden, Jeff mente dette indlæg som et "WARNING" emne, om at holde jer var ham den anden - eller ihvertfald ikke sætte næsen op efter noget.

Så, vil ikke mene det er værd at hælde 10 kg salt i såret, så lad det nu ligge, ikk?
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Da Senzai » 14. sep 2006 18:08

prowdD skrev:Drenge/Piger nu holder vi sku!


Jeg respekterer da fuldt ud, at Jeff ikke bryder sig om os bare fordi vi ikke hader Zeek. Jeg skriver bare, hvordan jeg ser Zeek, og hvilken forklaring os, der ikke er "Co-Leaders med insider viden" har fået.

Det der pisser mig af, er at folk uden relation til klanen bare hopper med på vognen og giver ham en ekstra sviner med på vejen

Jeff DxD

Måske er jeg ekstremt naiv, men et eller andet sted tror jeg ikke på, at Zeek er fuld af løgn. Det giver ikke mening, at han bruger så meget tid og energi på at digte personer op og love præmier bare for at have en klan - da, der er massere af andre muligheder for at være med i en GRAW klan. Hvis det skulle være noget skulle det være sponsoren, der har fået kolde fødder og som bare ikke har givet klar besked om det. Ender det så med at vi bliver røvrendt er det bare to bad, og du får retten til at sige "Hvad sagde jeg" de næste syv efterfølgende måneder, men så længe jeg har det sjovt, når jeg spiller med folk fra Klanen, så bliver jeg ved med det.

gider jeg slet ik kende jer mere på live - jer som var med i dk reapers


Det er helt iorden og jeg ønsker dig held og lykke fremover med dine oplevelser på XboxLIVE
Senest rettet af Da Senzai 15. sep 2006 14:12, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jeff DxD » 14. sep 2006 19:42

...
Senest rettet af Jeff DxD 15. sep 2006 13:27, rettet i alt 1 gang.
Jeff DxD
Niveau 1
 
Indlæg: 69

Brugeravatar

Indlægaf dmlyng » 14. sep 2006 20:33

hvad med at I samler jeres telefoner op og snakker om det her privat ?
tror de fleste der bare har kikke tråden har fattet hvad det går ud på. Kender hverken den ene eller den anden, men syntes måske det er ved at gå over stregen. Har selv oplevet noget lignende bare i højere skala da vores gamle guildleader i EQ fik en ratsag på halsen i USA fordi et member af guilden følte sig røvrendt.. gik så galt at han fik spærret sit internet etc. etc. (Amerikaneren er sinden endt på den lukkede) men det er en anden sag.. pointen er lad det ligge, JEff (sp?) føler sig snydt og vil advare andre om sin oplevelse. Senzei (sp?) syntes jeff er galt på den og forsvare den omdiskoterede person. efter 50 posts ligner det Italiensk valgkamp.. tag jer nu sammen og gå hver til sit og hvis i ikke kan se øje til æje så ignore hinanden.

/end rant
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints]
Billede[/url]
dmlyng
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Frederikshavn


Indlægaf I Jub Jub I » 15. sep 2006 13:56

Excellent my Child... :-({|=

End of the fight!
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Foregående

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron