Xboxlife forum

FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Morten Skou » 27. dec 2016 14:31

Hvorfor ikke slutte året af med en turnering i FIFA 17, hvor du kan spille online imod andre brugere fra Xboxlife.dk og endda vinde præmier?

Denne tråd er til at tilmelde dig turneringen - du skal forvente at spille de to dage, selvfølgelig afhængigt af hvor mange tilmeldte der kommer. Kampene aftales invididuelt imellem dem der skal spille imod hinanden og turneringslederen er BulletEyeDK. (Som i øvrigt også har skrevet alt i dette indlæg :mrgreen: ).

Læs mere om turneringen og præmierne her:
http://www.xboxlife.dk/news/deltag-i-vo ... 13292.html

Regler
Der spilles "online friendly seasons" med følgende regler og opsætning:

Halvlegslængde: 6 min
Kontrol: Any
Gamespeed: Normal
Squad Type: 85 overall

Hvert hold er inddelt i grupper med 4 eller 5 hold.

Det er op til den enkelte spiller selv at tage kontakt til modstandere i den gruppe man er endt i, tilføj derfor hinandens gamertags på forhånd og gør en indsats for at være fleksibel mht. afvikling af kampene.

Resultatet af en spillet kamp indberettes i denne tråd, husk at angive kampen korrekt med hjemmehold førstnævnt og sørg for at scoren bliver rapporteret korrekt med hjemmeholdet score først.

Gruppekampene forsøges afviklet inden fredag kl.13:00 herefter vil tråden opdateres med slutspil osv.

Får man et problem med afvikling af sine gruppe kampe inden dette tidspunkt så giv besked i god tid, hører jeg ikke andet, vil dette være deadline og ikke afviklede kampe vil blive afgjort efter følgende punkter:

1. et hold har ikke reageret på en modstanders henvendelse om afvikling af kampen (kampen vindes 3-0 og det hold der ikke har svaret er taberdømt)
2. begge hold har ikke kunne finde et spilletidspunkt (såfremt dette ikke meldes ud inden deadline ender kampen 0-0)

- Der spilles 2 kampe mod hver modstander, en hjemmekamp og en udekamp.
- En sejr giver 3 point
- Uafgjort 1 point

De bedste 2 hold fra hver gruppe er sikre på videre avancement, i tilfælde af pointlighed, er det indbyrdes kampe der er afgørende. Såfremt begge disse kampe er endt uafgjort er det den samlede målscore difference som bliver afgørende. Findes der stadig ikke en vinder på denne måde vil de involverede hold spille en ekstra kamp, er udfaldet af denne kamp uafgjort, startes en ny kamp op hvor der spilles golden goal og kampen stopper når første scoring er faldet.

De to bedste 3'ere går ligeledes videre, ved pointlighed, vil den samlede målscore difference være afgørende, såfremt dette ikke afgør placeringen, vil antallet af scorede mål vægte højest.
Afgør dette ikke placeringen, vil der foretages lodtrækning om videre avancement.


Det er ikke muligt på forhånd at lave "team sheets", der således er gemt inden kampens start (dette er testet) - man har derfor "kun" 60 sekunder til rådighed kort før kampen starter til sine rettelser...

Det er IKKE tilladt at lave nogle "custom tactics", hvorfor man kun må anvende pre-definerede opstillinger, dette er ikke muligt at kontrollere og derfor kører vi efter et gentlemands princip hvor vi stoler på hinanden.

Det er tilladt at bruge de spillere, som er tilknyttet det hold man har.


Hvis en kamp afbrydes før tid, spiller man den resterende tid i en ny kamp, her medregnes IKKE evt. ekstra spilletid. Dvs. bliver en kamp afbrudt i det 79. minut spilles de resterende 11 minutter i en ny kamp og den samlede score af de to kampe bliver det endelige resultat.

Hvis en kamp afbrydes før tid pga. for mange udvisninger, vil kampens resultat blive den aktuelle stilling + 5 mål til det hold, der ikke afbrød kampen.

Hvis en kamp afbrydes ved manuel afslutning af spillet fra det ene holds side, så vil resultatet blive den aktuelle stilling + 5 mål til det hold der ikke afbrød kampen.

Gentagne tilfælde af afbrydelse af sine kampe accepteres ikke og kan medføre eksklusion fra turneringen


Sidste tilmeldingsfrist er den 29. december klokken 10.00

Tilmeldte: 13

Deltagere (Gamertag) - Hold
BulletEyeDK - Barcelona
AliBabah91 - Manchester United
Dasiima - Chelsea
Tigerjax007 - Liverpool
Betterjoker - Real Madrid
Benja190782 - Bayern München
HaKKaaNN - Manchester City
HAUVX - Manchester United
Quagsta - Liverpool
bennermin10 - Manchester United
skovbo - Manchester United
PabstDjorup - Atletico Madrid
COYB86 - Real Madrid

Der er nu foretaget lodtrækning til puljerne, som ser således ud:

Gruppe A
skovbo - Manchester United
Betterjoker - Real Madrid
Dasiima - Chelsea
BulletEyeDK - Barcelona

Gruppe B
AliBabah91 - Manchester United
Tigerjax007 - Liverpool
Quagsta - Liverpool
HaKKaaNN - Manchester City

Gruppe C
HAUVX - Manchester United
Benja190782 - Bayern München
COYB86 - Real Madrid
PabstDjorup - Atletico Madrid
bennermin10 - Manchester United

1/8 finale:

1.A vinder - bedste 3'er
2.B vinder - 2.bedste 3'er
3.C vinder - B 2'er
4.A 2'er - C 2'er

Semifinale:
5.Vinder 1 - Vinder 2
6.Vinder 3 - Vinder 4

Finale:
Vinder 5 - Vinder 6


I 1/8 og Semifinale slutspillet spilles 2 kampe mod modstanderen, en hjemmekamp og en udekamp.

Bedst placerede hold fra puljerne har hjemmefordel i første kamp.

Reglen om udebanemål tæller. (Det er ikke noget kampen selv kan afgøre, men det kan vi heldigvis selv klare)

Er kampen uafgjort efter de 2 kampe, spilles en omkamp - spilleren med flest skudforsøg inden for målrammen i de 2 kampe i alt har hjemmebane i denne kamp.

Er der fortsat uafgjort efter omkampen, startes en ny kamp op. Spilleren med flest skudforsøg inden for målrammen i omkampen har hjemmebane i denne kamp. Kampen afgøres med golden goal. Ender omkampen imod forventning uden scoringer, startes endnu en kamp op med samme hold på hjemmebane. Dette gøres indtil en scoring falder.

Finalekampen afgøres i en enkelt kamp, der trækkes forud for denne kamp lod om hvem der spiller på hjemmebane. Er resultatet uafgjort efter første kamp, spilles en ny kamp, afgør den nye kamp ikke en vinder, spilles der golden goal i endnu en ny kamp, denne kamp slutter ved første scoring.

God fornøjelse til alle...

Jeg opdaterer løbende med stilling osv. i de respektive grupper...

NB. vi kommer til at lave en rettelse til hvem der går videre fra de enkelte grupper, de 2 bedste hold fra alle puljer er automatisk videre, dog har vi en pulje med 5, der unægtelig vil have en fordel i flere spillede kampe, så en 3. plads her vil formentlig tælle mere pointmæssigt end i en gruppe med 4 hold.

Kom gerne med indspark til hvordan vi lige løser det...

Aktuelle stillinger 30-12-2016 17:10
Billede

Billede

Billede

Slutspil som det ser ud 30-12-2016 22:10
Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+5

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2016 15:36

Deltager selv med Barcelona =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf AliBabah » 27. dec 2016 16:03

Fedt initiativ.

Jeg vil gerne deltage med Manchester United
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre

+2

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf citysleeps » 27. dec 2016 16:26

Deltager med Chelsea :- )
Senest rettet af citysleeps 27. dec 2016 18:56, rettet i alt 1 gang.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf TigerJax007 » 27. dec 2016 16:36

Ja tak! Spiller med Liverpool
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 27. dec 2016 16:42

Jeg er frisk nupper real madrid
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Benja190782 » 27. dec 2016 17:39

Jeg er også klar med Bayern München! :mrgreen:

Kunne man ikke lave den regel, at der ikke må oprettes "Custom Tactics" i kampene? Det ødelægger simpelthen online kampe fuldstændigt af. :?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2016 19:16

Benja190782 skrev:Jeg er også klar med Bayern München! :mrgreen:

Kunne man ikke lave den regel, at der ikke må oprettes "Custom Tactics" i kampene? Det ødelægger simpelthen online kampe fuldstændigt af. :?


Jeg er som du ved ret fleksibel når det gælder skræddersyede regler 8) - Er custom tactics et problem i online friendly kampe uden for UT ? - jeg aner det ikke selv, da jeg udelukkende spiller i UT

Grunden til at vi arrangerer det uden for UT er at alle kan være med og risikoen for sciptede EA ting formentlig formindskes... samtidig syntes jeg selv det er ret sjovt, at alle hold skill mæssigt vil være helt på niveau med hinanden.

Jeg skal formentlig kigge lidt på Fifa i aften sammen med Tigerjax007 og kan dermed kigge lidt mere på hvad der er af indstillinger.

Hvordan kan man se om en modstander bruger custom tactics i en kamp ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf køberen » 27. dec 2016 19:17

Jeg er også frisk med Manchester City
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: København S

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2016 19:19

køberen skrev:Jeg er også frisk med Manchester City


Fedt =D> - Hvad er dit gamertag ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf køberen » 27. dec 2016 19:24

Det er HaKKaaNN
Tak :)
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: København S

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 27. dec 2016 21:40

Hvad tidspunkter er vi ude i?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2016 22:29

Det er forholdsvist åbent, man skal bare kunne afse tid til at få spillet kampe primært 29.december men også 30.december for dem der går videre - det vil være op til den enkelte at aftale nærmere med modstanderen, så det kan selvfølgelig give en udfordring, men mon ikke det kan løses...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 27. dec 2016 22:35

Ok, jeg er med, Manchester United, må man sætte hold inden start?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf BulletEyeDk » 27. dec 2016 22:46

Haugboelle skrev:Ok, jeg er med, Manchester United, må man sætte hold inden start?


Super, de nærmere regler får jeg postet inden turneringsstart...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Næste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron