Xboxlife forum

FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf o1-bennermin10 » 30. dec 2016 13:08

Jeg er på om 1,5 time hauvx
FIFA & Manchester United
o1-bennermin10
Niveau 3
 
Indlæg: 211
By: Slagelse/Nyrup

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2016 13:37

Benja190782 skrev:
Haugboelle skrev:Er lige nysgerrig Benja, spiller du med park the bus eller ultra defensive?


Hahaha! Nej fordælen det er slet ikke min stil - jeg spiller en ganske almindelig 4-4-2 med "balanceret" taktik.

Synes du jeg pakker mig?

Mit spil bygger på tålmodighed og pasninger. ;)


Nej nej slet ikke, var ikke sådan ment, var bare nysgerrig, synes du stod rigtig godt defensivt. Prøver også selv og spille på samme måde.

Så bare din bagkæde indimellem stod helt tilbage og var bare nysgerrig hvordan din opsætning var.

Gode kampe vi havde synes jeg
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2016 13:58

Coyb86 vs Hauvx 0-1
Hauvx vs Coyb86 4-0

Mine to kampe mod Benner tager vi om lidt
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Benja190782 » 30. dec 2016 14:03

Haugboelle skrev:Nej nej slet ikke, var ikke sådan ment, var bare nysgerrig, synes du stod rigtig godt defensivt. Prøver også selv og spille på samme måde.

Så bare din bagkæde indimellem stod helt tilbage og var bare nysgerrig hvordan din opsætning var.

Gode kampe vi havde synes jeg


Jeg gør faktisk intet taktisk i min opsætning, for at spille defensivt - som sagt så står mit hold altid på balanceret.

Hvis jeg skal lære dig noget uden de andre høre det, så handler det om, at man ikke presser boldholderen - men fokusere på at dække alle andre end ham. Så forsvare dine egne spillere, faktisk ganske godt af sig selv - og så skal man sørge for altid at bruge en CM eller CDM til at lave arbejdet.

EDIT: Doh! Nu høre de andre jo min taktik! #-o
Senest rettet af Benja190782 30. dec 2016 14:05, rettet i alt 1 gang.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf o1-bennermin10 » 30. dec 2016 14:05

Haugboelle skrev:Coyb86 vs Hauvx 0-1
Hauvx vs Coyb86 4-0

Mine to kampe mod Benner tager vi om lidt


Er klar 1430 hauvx :-)
FIFA & Manchester United
o1-bennermin10
Niveau 3
 
Indlæg: 211
By: Slagelse/Nyrup

+1

Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2016 14:07

Yes lyder godt :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2016 14:12

Benja190782 skrev:
Haugboelle skrev:Nej nej slet ikke, var ikke sådan ment, var bare nysgerrig, synes du stod rigtig godt defensivt. Prøver også selv og spille på samme måde.

Så bare din bagkæde indimellem stod helt tilbage og var bare nysgerrig hvordan din opsætning var.

Gode kampe vi havde synes jeg


Jeg gør faktisk intet taktisk i min opsætning, for at spille defensivt - som sagt så står mit hold altid på balanceret.

Hvis jeg skal lære dig noget uden de andre høre det, så handler det om, at man ikke presser boldholderen - men fokusere på at dække alle andre end ham. Så forsvare dine egne spillere, faktisk ganske godt af sig selv - og så skal man sørge for altid at bruge en CM eller CDM til at lave arbejdet.

EDIT: Doh! Nu høre de andre jo min taktik! #-o


Hehe det gør jeg dog også, ellers er det svært, men har svært ved at dømme op for de løb på kanterne og ind i banen du fik lavet og faktisk fik alle dine mål på såvidt jeg husker. Men ja det nytter ikke noget at presse Bold holder med den man styrer
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf Haugboelle » 30. dec 2016 14:20

Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf YCSMS » 30. dec 2016 14:28

Haugboelle skrev:
Benja190782 skrev:
Haugboelle skrev:Nej nej slet ikke, var ikke sådan ment, var bare nysgerrig, synes du stod rigtig godt defensivt. Prøver også selv og spille på samme måde.

Så bare din bagkæde indimellem stod helt tilbage og var bare nysgerrig hvordan din opsætning var.

Gode kampe vi havde synes jeg


Jeg gør faktisk intet taktisk i min opsætning, for at spille defensivt - som sagt så står mit hold altid på balanceret.

Hvis jeg skal lære dig noget uden de andre høre det, så handler det om, at man ikke presser boldholderen - men fokusere på at dække alle andre end ham. Så forsvare dine egne spillere, faktisk ganske godt af sig selv - og så skal man sørge for altid at bruge en CM eller CDM til at lave arbejdet.

EDIT: Doh! Nu høre de andre jo min taktik! #-o


Hehe det gør jeg dog også, ellers er det svært, men har svært ved at dømme op for de løb på kanterne og ind i banen du fik lavet og faktisk fik alle dine mål på såvidt jeg husker. Men ja det nytter ikke noget at presse Bold holder med den man styrer



Jeg har set flere pros snakke om det I snakker om. De supplerer dog med, at bruge RB, altså få AI'en til at presse boldholder, mens man lukker ned for diverse løb og afleveringsmuligheder.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf skovbo » 30. dec 2016 14:30

Haugboelle skrev:Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet


Jeg går ud fra at I diskuterer min spillestil, efter BetterJokers ret håbløse forsøg på at retfærdiggøre sin handling.
Lad os bare tage den: Jeg har ingen fastlagt spillestil. Jeg spiller balanceret (som den står på fra start) og laver ingen andre ændringer herfra. Jeg spiller personligt FIFA så sjældent efterhånden, at det ikke bekymrer mig synderligt.

At BetterJoker er pissed over at tabe klart over to kampe er fair nok, men giv nu de rigtige ting skylden.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 30. dec 2016 14:32

Haugboelle skrev:Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet

Det var abuse pres for fuld skrue [-X men fair nok hver mand hver sit spil
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf skovbo » 30. dec 2016 14:33

betterjoker skrev:
Haugboelle skrev:Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet

Det var abuse pres for fuld skrue [-X men fair nok hver mand hver sit spil


Man har et standpunkt til man tager et nyt..

EDIT: Hvis det er fair nok hvorfor forlader du så spillet, og skriver til mig efterfølgende?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 30. dec 2016 14:38

skovbo skrev:
Haugboelle skrev:Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet


Jeg går ud fra at I diskuterer min spillestil, efter BetterJokers ret håbløse forsøg på at retfærdiggøre sin handling.
Lad os bare tage den: Jeg har ingen fastlagt spillestil. Jeg spiller balanceret (som den står på fra start) og laver ingen andre ændringer herfra. Jeg spiller personligt FIFA så sjældent efterhånden, at det ikke bekymrer mig synderligt.

At BetterJoker er pissed over at tabe klart over to kampe er fair nok, men giv nu de rigtige ting skylden.

retfærdiggøre gøre skam ikke noget. Skriver jo også at jeg overreageret. Da jeg var mere træt ind frisk. Tager hatten af for dig. Hvis det er sjælen du spiller. Da jeg spiller tit og ikke plejer at blivet blæst sådan ud af banen. Dog gider jeg ikke at bruge min tid på en kamp. Hvor modstandere i mine øjne. Nok ikke dine misbruge pres over hele og ødelægger fornøjelse. Ved en god kamp :D
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf skovbo » 30. dec 2016 14:52

betterjoker skrev:
skovbo skrev:
Haugboelle skrev:Betterjoker er det settings på press spil, ultra offensivt kombinationen du mener? Isåfald vil jeg også sige det dårlig stil, ligesom park the bus og smide 3-4 mand helt frem er, begge taktikker er en exploit af spillet


Jeg går ud fra at I diskuterer min spillestil, efter BetterJokers ret håbløse forsøg på at retfærdiggøre sin handling.
Lad os bare tage den: Jeg har ingen fastlagt spillestil. Jeg spiller balanceret (som den står på fra start) og laver ingen andre ændringer herfra. Jeg spiller personligt FIFA så sjældent efterhånden, at det ikke bekymrer mig synderligt.

At BetterJoker er pissed over at tabe klart over to kampe er fair nok, men giv nu de rigtige ting skylden.

retfærdiggøre gøre skam ikke noget. Skriver jo også at jeg overreageret. Da jeg var mere træt ind frisk. Tager hatten af for dig. Hvis det er sjælen du spiller. Da jeg spiller tit og ikke plejer at blivet blæst sådan ud af banen. Dog gider jeg ikke at bruge min tid på en kamp. Hvor modstandere i mine øjne. Nok ikke dine misbruge pres over hele og ødelægger fornøjelse. Ved en god kamp :D


Så gør du nok klogt i, både for dig selv og andre deltagende, at holde dig væk fra turneringer.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17 turnering - 29/30. december (Officiel)

Indlægaf betterjoker » 30. dec 2016 14:59

Ro på :) Det skal du så ikke bestemmer og det sker heller ikke igen. Man kan jo ikke føre en dialog med dig. Så vi lader den bare ligge her og held og lykke
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron