Xboxlife forum

FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Indlægaf skovbo » 26. aug 2016 11:24

FIFA 17 nærmer sig med hastige skridt og jeg er i den anledning rimelig "hooked" på FIFA igen.
En af de ting jeg savner ved spillet er den sociale del. Før i tiden var der masser af turneringer online, både her på Xboxlife og PSlife.
Jeg synes dog, at det kunne være sjovt og interessant at opstarte endnu en turnering.
Jeg tænker en helt klassisk turnering eller liga.
Hvad tænker I? Er der interesse for det?
Jeg står gerne for alt det praktiske, så længe deadlines holdes, og folk får fuldført deres kampe.
Der var tidligere problemer med at folk meldte sig til, hvorefter de løbende mistede interessen og dermed ikke deltog i de resterende kampe. Jeg håber selvfølgelig at folk er parate til, at spille turneringen/ligaen færdig uanset om man er håbløst bagud eller ej.

Som udgangspunkt ville en struktur med 12 deltagere være perfekt.
For at holde motivationen oppe tænker jeg, at man kunne lægge et symbolsk beløb inden start, som så uddeles i forhold til hvilken placeringer man får. Hvor meget de enkelte placeringer giver, kan vi diskutere i tråden.

Jeg håber, at det har interesse hos nogle af jer!
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226

+2

Re: FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Indlægaf dksiam » 26. aug 2016 16:34

Jeg er meget interesseret! Så længe folk der melder sig til ikke svigter.. :)
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419

+1

Re: FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Indlægaf skovbo » 26. aug 2016 16:41

dksiam skrev:Jeg er meget interesseret! Så længe folk der melder sig til ikke svigter.. :)


Det lyder godt!
Jeg tror personligt på, at et engangsbeløb som "adgang" og muligheden for præmier vil holde liv i det :)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Indlægaf Benja190782 » 26. aug 2016 19:47

Hvor mange kampe skulle der så spilles om ugen?
Kunne vi evt. spille med Full Manual styring og med 10 min. halvleg for en mere realistisk oplevelse?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17 online turnering - har det interesse?

Indlægaf skovbo » 26. aug 2016 19:52

Benja190782 skrev:Hvor mange kampe skulle der så spilles om ugen?
Kunne vi evt. spille med Full Manual styring og med 10 min. halvleg for en mere realistisk oplevelse?


Det kommer an på om det bliver en liga eller turnering.
Jeg vil sige, at man nok skal regne med at kunne sætte tid af til to kampe ugentligt.

Full Manual bliver det ikke. Grunden til det er, at langt de færreste spiller på den måde jævnligt hvilket blot vil give et "unfair" matchup, men også en masse kampe med svingende kvalitet rent spillemæssigt.

10 minutters kampe kan vi for min skyld godt spille, så længe at alle er indforstået med det. :)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226



Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron