Xboxlife forum

Battlefield 3 officiel tunering

Aftal en turnering. Hvem er bedst?

Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 17:33

Miaauw skrev:Pænt funky du kan sige du er Top 10 pilot når du ikke engang har spillet det :>

Pc Makker ;)
Og har spillet Bfbc2 På højt plan Dude... Så
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Descenter 1976 » 25. okt 2011 17:37

Jeg tvivler ikke på du er god, jeg vil derfor gerne vide om du bruger Joystick og evt hvilket?
Evt kom lige med et par heli-tips til en ren noob.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Miaauw » 25. okt 2011 18:15

iFroxy x skrev:
Miaauw skrev:Pænt funky du kan sige du er Top 10 pilot når du ikke engang har spillet det :>

Pc Makker ;)
Og har spillet Bfbc2 På højt plan Dude... Så

Så hvad? BFBC2 =/= BF3?
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 19:32

Descenter 1976 skrev:Jeg tvivler ikke på du er god, jeg vil derfor gerne vide om du bruger Joystick og evt hvilket?
Evt kom lige med et par heli-tips til en ren noob.

HAHA Xbox Controller Ftw..
Well hvis vi mødes på en dag online kan jeg lige give nogen fifs det er lidt svært at skrive ned :wink:
Men Bare Undgå og blive ramt... hæhææh :D
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 25. okt 2011 19:35

Miaauw skrev:
iFroxy x skrev:
Miaauw skrev:Pænt funky du kan sige du er Top 10 pilot når du ikke engang har spillet det :>

Pc Makker ;)
Og har spillet Bfbc2 På højt plan Dude... Så

Så hvad? BFBC2 =/= BF3?

jeg mener bare jeg spillet Meget Meget Meget BF3 BETA på pc som pilot i chopper / jets.
og jeg spillede monster meget Bad Company 2 på xbox som pilot ;)
Og jeg ved godt jeg blære mig pisse meget men man skal jo sige fuck Janteloven ;)
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Miaauw » 25. okt 2011 21:44

Var det ikke kun i cirka 2 dage du kunne spille Caspian Border? Medmindre du havde kodeordet før det blev "offentligt", kunne du umuligt have spillet "meget meget meget" BF3 beta Heli/Fly på PC. Og det er da også fint nok du blærer dig, gogo gal, men nu kræver det jo heller ikke hjertens masse at udmanøvre de fleste xbox spillere..
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf DanniLaursen » 25. okt 2011 21:50

Jeg er på hvis baysiks er på...

Skal dog siges gider ikke spille med useriøse folk og små børn med pive stemmer.....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 26. okt 2011 10:10

Miaauw skrev:Var det ikke kun i cirka 2 dage du kunne spille Caspian Border? Medmindre du havde kodeordet før det blev "offentligt", kunne du umuligt have spillet "meget meget meget" BF3 beta Heli/Fly på PC. Og det er da også fint nok du blærer dig, gogo gal, men nu kræver det jo heller ikke hjertens masse at udmanøvre de fleste xbox spillere..

Kan kun være enig med dig men altså man kan jo godt være bedre end andre..
Men jeg kan godt lide og blære mig...
men hvis du er frisk så mangler jeg en underpilot til gunnen nede under choppern så hvis du er frisk?:D
men ang Caspian border så fik jeg koden af en ven så vi kunne spille den før andre det var så fedt med no lag!;)
men Altså nej det kræver ikke den store hjernemasse at styre en chopper eller at fyre missiler af men man kan jo godt være meget bedre end andre;)
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf ilhan50 » 26. okt 2011 10:14

iFroxy x skrev:
Miaauw skrev:Var det ikke kun i cirka 2 dage du kunne spille Caspian Border? Medmindre du havde kodeordet før det blev "offentligt", kunne du umuligt have spillet "meget meget meget" BF3 beta Heli/Fly på PC. Og det er da også fint nok du blærer dig, gogo gal, men nu kræver det jo heller ikke hjertens masse at udmanøvre de fleste xbox spillere..

Kan kun være enig med dig men altså man kan jo godt være bedre end andre..
Men jeg kan godt lide og blære mig...
men hvis du er frisk så mangler jeg en underpilot til gunnen nede under choppern så hvis du er frisk?:D
men ang Caspian border så fik jeg koden af en ven så vi kunne spille den før andre det var så fedt med no lag!;)
men Altså nej det kræver ikke den store hjernemasse at styre en chopper eller at fyre missiler af men man kan jo godt være meget bedre end andre;)


Har du overhovet tænkt dig at tage pilot uddanelsen da jeg kan se at du er vild med det :D
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf jonas12 » 26. okt 2011 11:09

Kan jeg godt forstå Danni så kan du gemme dig i skyggen af mine skillz!!
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 26. okt 2011 12:17

ilhan50 skrev:
iFroxy x skrev:
Miaauw skrev:Var det ikke kun i cirka 2 dage du kunne spille Caspian Border? Medmindre du havde kodeordet før det blev "offentligt", kunne du umuligt have spillet "meget meget meget" BF3 beta Heli/Fly på PC. Og det er da også fint nok du blærer dig, gogo gal, men nu kræver det jo heller ikke hjertens masse at udmanøvre de fleste xbox spillere..

Kan kun være enig med dig men altså man kan jo godt være bedre end andre..
Men jeg kan godt lide og blære mig...
men hvis du er frisk så mangler jeg en underpilot til gunnen nede under choppern så hvis du er frisk?:D
men ang Caspian border så fik jeg koden af en ven så vi kunne spille den før andre det var så fedt med no lag!;)
men Altså nej det kræver ikke den store hjernemasse at styre en chopper eller at fyre missiler af men man kan jo godt være meget bedre end andre;)


Har du overhovet tænkt dig at tage pilot uddanelsen da jeg kan se at du er vild med det :D

Ja ilhan det har jeg nemlig tænkt mig..
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Elgaard » 26. okt 2011 13:57

iFroxy x skrev:
ilhan50 skrev:Har du overhovet tænkt dig at tage pilot uddanelsen da jeg kan se at du er vild med det :D

Ja ilhan det har jeg nemlig tænkt mig..


Så burde du bruge mindre tid på Battlefield, og mere tid på at spare penge op. Pilotuddanelsen er en af de dyreste uddannelser du kan tage.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf DanniLaursen » 26. okt 2011 15:16

jonas12 skrev:Kan jeg godt forstå Danni så kan du gemme dig i skyggen af mine skillz!!

Kunne ikke været skrevet bedre....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf Competa » 26. okt 2011 15:27

Elgaard skrev:
iFroxy x skrev:
ilhan50 skrev:Har du overhovet tænkt dig at tage pilot uddanelsen da jeg kan se at du er vild med det :D

Ja ilhan det har jeg nemlig tænkt mig..


Så burde du bruge mindre tid på Battlefield, og mere tid på at spare penge op. Pilotuddanelsen er en af de dyreste uddannelser du kan tage.

Nemlig. Jeg skal selv være pilot, men jeg starter på den uddannelse når jeg ca. er 30 :p

Selve ''grundpakken'' hvor ud for PPL, CPL, ATPL, osv. koster ca. 700.000,- kr.
Derefter skal du have et ''flyvekort'' til et bestem type fly, også kaldet TR/Type Rating. det variere, men koster ca. 150-200.000kr.
Så alt i alt, ca. 1 million.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Battlefield 3 officiel tunering

Indlægaf iFroxy x » 26. okt 2011 17:16

Så burde du bruge mindre tid på Battlefield, og mere tid på at spare penge op. Pilotuddanelsen er en af de dyreste uddannelser du kan tage.[/quote]
Nemlig. Jeg skal selv være pilot, men jeg starter på den uddannelse når jeg ca. er 30 :p

Selve ''grundpakken'' hvor ud for PPL, CPL, ATPL, osv. koster ca. 700.000,- kr.
Derefter skal du have et ''flyvekort'' til et bestem type fly, også kaldet TR/Type Rating. det variere, men koster ca. 150-200.000kr.
Så alt i alt, ca. 1 million.[/quote]
Ja det er jo så rigtig nok men gider bruger skam ikke mindre tid på Bf3 af den grund :mrgreen:
Men det kommer an på om du tager den inden for militæret eller noget andet ;)
iFroxy x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


ForegåendeNæste

Tilbage til Turneringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron