Xboxlife forum

Co-op makker til Farming Simulator søges

Aftal mødested og mødetidspunkt!

Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Mike JezZ » 20. mar 2015 11:12

Er der seriøst folk der spiller det ? :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 20. mar 2015 11:18

Mike JezZ skrev:Er der seriøst folk der spiller det ? :P


Er der seriøst folk der ikke spiller det? Det her er et gennembrud på gamingscenen. Så You either be there, eller be firkantet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Thorpedo29 » 20. mar 2015 12:08

Puh! Jeg blev våd i trussen der! Så skal der fandme games! Frem med hø ballerne, ud med grisebasserne. "Hygge "med dyrene er stadigt tilladt i DK udgaven, det bliver en fest!
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf pede B » 20. mar 2015 12:21

Jeg stenede faktisk en udgave af det på 360... Det var pænt nemme 900 (+-) gamerscore :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Mike JezZ » 20. mar 2015 12:23

Thorpedo29 skrev:Puh! Jeg blev våd i trussen der! Så skal der fandme games! Frem med hø ballerne, ud med grisebasserne. "Hygge "med dyrene er stadigt tilladt i DK udgaven, det bliver en fest!


Jyde detected :lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf tue69 » 20. mar 2015 12:35

Thorpedo29 skrev:Puh! Jeg blev våd i trussen der! Så skal der fandme games! Frem med hø ballerne, ud med grisebasserne. "Hygge "med dyrene er stadigt tilladt i DK udgaven, det bliver en fest!


Det er det eneste spil der har lokal PEGI-rating. Jylland: For alle, Sjælland: For dem udenfor byerne, København: "En ko? Arh, nu stikker du mig en plade. Alle ved da, at det er slagteren der laver kødet!"
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Vestergaard » 20. mar 2015 12:39

Jeg køber det først, når det er en 4D oplevelse med stanken af dyrefækalier og stænk af eksploderet moderkage fra kvæg.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Co-op makker til Farming Simulator søges

Indlægaf Thorpedo29 » 20. mar 2015 13:04

tue69 skrev:
Thorpedo29 skrev:Puh! Jeg blev våd i trussen der! Så skal der fandme games! Frem med hø ballerne, ud med grisebasserne. "Hygge "med dyrene er stadigt tilladt i DK udgaven, det bliver en fest!


Det er det eneste spil der har lokal PEGI-rating. Jylland: For alle, Sjælland: For dem udenfor byerne, København: "En ko? Arh, nu stikker du mig en plade. Alle ved da, at det er slagteren der laver kødet!"


"Mælk ud af de aflange patter? Kommer colaen så ud af bagdelen?" Jeps og Fanta hos dem med horn og kun en aflang pat...
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421

+1

Foregående

Tilbage til Kampe

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster