Xboxlife forum

Hvilke XBOX Classic spil vil du gerne se på BC listen?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvilke XBOX Classic spil vil du gerne se på BC listen?

Indlægaf Slimjay DK » 14. jun 2017 22:40

EagleConcept skrev:Jeg ved ikke om det kom til Xboxen, eller om det kun var PS. Men jeg så gerne Soul Blade komme til den.

Det var kun PS & Arcade .. men du kan få SoulCalibur 1 & 2 via B/C allerede nu ;)
PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX ONE / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8

By: Frederikssund

+1

Indlægaf Lasborg » 15. jun 2017 04:58

King fu chaos
Metal Arms: Glitch in the System
Jade empire
Lasborg
Niveau 5

Indlægaf Ronny73 » i går 05:58

jeg kunne godt tænke mig The Elder Scrolls III: Morrowind, jeg har den på disk, men mon grafikken vil være bedre hvis den kører gennem xbox one ? det klart min favorit blandt elder scrolls serien, og det ser ikke ud til der er en xbox one single player udgave på vej desværre
Ronny73
Niveau 3

By: Sønderborg

Indlægaf VIC » i går 18:07

Grafikken vil ikke umiddelbart blive bedre, da det er de samme textures der bruges.
Det man måske kan forvente er bedre performance mht loadingtider og stabile fps.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 2

By: Horsens

Indlægaf Ronny73 » i går 19:22

ja tænkte det nok, nå jeg må se hvad fremtiden byder :-) . load og fps er ikke int uden bedre grafik
Ronny73
Niveau 3

By: Sønderborg

Foregående

Tilbage til Generelt