Xboxlife forum

Ghost Recon Wildlands Beta

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2017 11:51

Har I fået prøvet Ghost Recon Wildlands betaen? Hvad synes I om den?

Jeg er lige ved at hente den ned nu :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands

Indlægaf Blade Dk » 26. feb 2017 12:12

Var godt tilfreds med den lukkede .. har ikke prøvet denne .. venter til den 7
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472

+1

Re: Ghost Recon Wildlands

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2017 12:13

Jeg tror at de har låst op for et ekstra område i den åbne beta, men ellers er det jo nok det samme.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Wizup » 26. feb 2017 12:38

Jeg er faktisk overrasket over spillet ud fra betaen, men jeg tror alligevel jeg springer et launch køb over. Da det er en Ubisoft titel er jeg bare stadig skeptisk om serverne ville kunne holde til presset. Jeg samler det måske op lidt efter, der er sikkert nogle der skal af med det igen :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2017 13:10

Indtil videre, så kan jeg ret godt lide følelsen med spillet, vi må se om et par timer om jeg stadig kan lide det :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2017 14:12

Tror sgu at jeg hopper på det på dag 1, det virker super sjovt. Men det er nok et af de spil, som man får mest ud af at spille i co-op, selv om singleplayer også fungerer ok?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Zieglers » 26. feb 2017 15:19

Sindssygt kedeligt. Stor verden men tom. Jeg køber det ikke.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Rasbred » 26. feb 2017 19:04

jeg er så klar ! jeg forudbestilte efter den lukkede beta !!

har spillet næsten hele weekenden med 3 arbejdskollegaer og vi har moret os helt vildt !

singleplayer fungere nu osse perfekt. dog er Syncshot en smule overdrevet :P man kan godt nok hurtigt få tømt en base med den funktion :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Akandreasen » 26. feb 2017 22:54

Der går lidt for meget Just Cause i det til min smag. Jeg gemmer mine sparepenge, og gaming timer, til Mass Effect.
Ingen tvivl om det kan være hyle morsomt i co-op dog!
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2017 23:16

Rasbred skrev:singleplayer fungere nu osse perfekt. dog er Syncshot en smule overdrevet :P man kan godt nok hurtigt få tømt en base med den funktion :P


Jeg synes ikke rigtigt at jeg kunne få Syncshot til at virke ordentligt, den tog max 1 fjende af gangen :-(

Netop det at spillet ligner Just Cause er et stort plus for mig. Men jeg skal finde et par stykker at spille det sammen med, det er helt sikkert.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Rasbred » 26. feb 2017 23:55

Morten Skou skrev:
Rasbred skrev:singleplayer fungere nu osse perfekt. dog er Syncshot en smule overdrevet :P man kan godt nok hurtigt få tømt en base med den funktion :P


Jeg synes ikke rigtigt at jeg kunne få Syncshot til at virke ordentligt, den tog max 1 fjende af gangen :-(

Netop det at spillet ligner Just Cause er et stort plus for mig. Men jeg skal finde et par stykker at spille det sammen med, det er helt sikkert.


Hvis man opgradere den maks ud... så kan man med sin drone eller kikkert spotte og markere 3 fjender..

Så vil dine 3 venner rykke i stilling. Også melder de når de er klar..

Så kan man enten give GO ellers så skyder de når du skyder. Så du kan jo skyde en 4 person.

Også kan man nakke 4 fjender på en gang... det fungere næsten for godt.. og hvis man bare tænker en lille smule over hvor og hvem man skyder i de store baser. Så kan man ca hvert 30 sek skyde 4 fjender af gangen :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Morten Skou » 27. feb 2017 00:16

Ah, at forklarer det selvfølgelig, jeg har kun opgraderet min drone indtil videre :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf Werewolf79 » 27. feb 2017 16:51

Har prøvet den åbne beta her de sidste par dage, sammen med et par andre UCOS'ere, og vi har været meget godt underholdt, så bliver en must buy title, når det udkommer.
Werewolf79
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Gladsaxe

+1

Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf mrnybroe » 28. feb 2017 07:43

Jeg har også lavet en pre-order - det skete allerede efter den "closed beta".
Spillede det lige lidt i den åbne beta - skulle jo lige ind og se det nye område.

Jeg ser frem til at grinde våben og skillpoints. Det er helt klar sjovest at spille sammen med en gruppe.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Ghost Recon Wildlands Beta

Indlægaf citysleeps » 28. feb 2017 12:19

Det blev hurtigt ensformigt for mig. Mappet er stort, men indeholdet virker meget identisk og variationen er for lille. Jeg springer over indtil videre.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron