Xboxlife forum

Hvilket Xbox One spil??

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2016 11:03

Hey Life'ere.

Har lige fået min første Xbox One. Dog har jeg nu ikke rigtig penge til at gå ud og købe et spil. Så vil høre jer af, hvilket af Games with Gold spillene skal være nummer 2 spil jeg prøver? ... Har selv sat Defence Grid som nr 1 :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 11:04

Sikker på du ikke har råd til nogle af de store spilteorier? Der er heftige rabatter på Xbox Store :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2016 11:06

Mike JezZ skrev:Sikker på du ikke har råd til nogle af de store spilteorier? Der er heftige rabatter på Xbox Store :)

Er der stadigvæk Black Friday udsalg da??

EDIT: Ja det er der sørme :-P Så må jeg hellere lige kigge dem igennem ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 11:22

Du kan få Titanfall 2/bf1 i en samlet pakke til 522 kr på den amerikanske butik.

Jeg køber nok selv Division :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2016 11:25

Ja jeg kiggede godt nok på det. Men har kun lidt over 400 bobs tilbage på kontoen, så det må lige blive en anden gang.
Har dog også kigget på Doom og Re-Core... kan så bare ikke finde ud af hvilket et af de to jeg skal have :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 11:34

Titanfall 2 og BF1 kan hver købes for hvad? små 260-300 kroner :) Doom er bestemt heller ikke dårligt hvis du gerne vil have et hurtigt actionfix.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2016 11:40

Mike JezZ skrev:Titanfall 2 og BF1 kan hver købes for hvad? små 260-300 kroner :) Doom er bestemt heller ikke dårligt hvis du gerne vil have et hurtigt actionfix.

Det er lige netop derfor jeg overvejer Doom, for jeg ved at jeg ville kunne lide det. Men synes nu også bare at Re-Core ser fantastisk spændende ud :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2016 11:47

Er du kun interesseret i SP eller også MP? Doom har fed SP men ikke en aktiv MP. Titanfall 2 skulle have en rigtig fed kampagne, og en fed onlinedel :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2016 11:53

Er mest til SP,men nogle enkelte spil er bare federe i MP ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf BuBubbi » 2. jan 2017 18:44

Synes du skal prøve at kigge på Ori and the Blind Forrest.

Et af mine ynglingsspil til Xbox One.

Vil råde dig til at gå efter The Difinitive Edition da det indeholder en del ekstra samt harogle forbedringer med hensyn til saves osv.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf DK Vendetta » 2. jan 2017 22:57

Mysticurse skrev:Er mest til SP,men nogle enkelte spil er bare federe i MP ;-)


Vil klart vælge DOOM hvis du er til SP.. :)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Hvilket Xbox One spil??

Indlægaf Mysticurse » 3. jan 2017 10:51

Hey igen all.

Havde da helt glemt min tråd her, så tak for at stadigvæk kommer med nogle input her ;-)
Kan lige komme med en lille opdatering. Dagen hvor jeg oprettede tråden, endte jeg med at købe ReCore fordi jeg synes det fedt og anderledes ud... et køb jeg ikke har fortrudt.
Senere på dagen fandt jeg så ud af at jeg også havde pengene til at købe Doom, som også var på tilbud. Indtil videre har jeg kun spillet den første bane i Doom, og synes umiddelbart ret godt om det, fordi det er så fast pace... men Recore er bare det jeg har spillet.
Så her dagen før jul, så jeg at Diablo 3 var på tilbud, og da det er det eneste RPG jeg spiller, samt et af de bedste spil jeg har spillet på min 360, måtte jeg bare have det. Det har jeg ikke fortrudt, da der er meget mere i spillet på One end på 360. 360 udgaven er en skrabet version af One udgaven. Plus jeg ved der kommer "Seasons" til One her i 2017 :-P
Et af mine andre bedste spil på 360, var enten Borderlands 1 eller 2. Og så her sidste dag er jeg så heldig at de har The handsome Collection på tilbud, så det købte jeg for at få Borderlands 2.

Så nu har jeg da fået en lille samling jeg kan stare op med :-P

BuBubbi skrev:Synes du skal prøve at kigge på Ori and the Blind Forrest.

Et af mine ynglingsspil til Xbox One.

Vil råde dig til at gå efter The Difinitive Edition da det indeholder en del ekstra samt harogle forbedringer med hensyn til saves osv.


Skal gerne indrømme at jeg ikke er meget for platform spil. Men i går skulle jeg jo lige se hvad det var for et spil du snakkede om. Så jeg fandt en gameplay video og endt med at se 40-45 minutter gameplay video, bare fordi det var et flot spil at se på ;-) Så ser jeg det på tilbud en gang, kunne det godt være jeg ville give det et forsøg ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron