Xboxlife forum

Standard edition eller ultimate?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Standard edition eller ultimate?

Indlægaf Theis Jensen » 25. nov 2016 14:38

Jeg kikker selv lidt på "Gears of War 4", "Forza Horizon 3" og Call of Duty IW, men jeg er i tvivl om, hvilke udgaver jeg skal købe. Jeg er lidt nysgerrig ang. hvad i andre plejer at købe, for jeg synes godt nok, at det kan blive dyrt i længden med Ultimate eller lignende udgaver.

Gears of war 4:
Standard edition 254 kroner (US store)
Ultimate edition 529 kroner (US store)

Forza Horizon 3:
Standard edition 275 kroner (US store)
Deluxe edition 423 kroner (US store)
Ultimate edition 564 kroner (US store)

Call of duty IW: (Skal have remastered med, haha!)
Legacy edition 409 kroner (RUS store)
Deluxe edition 619 kroner (Rus store)

Billigste udgaver: 938 kroner
Dyreste udgaver: 1712 kroner

Det bliver ca. en mer pris på 800 kroner eller næsten dobbelt så dyrt. Er der nogle af de konkrete spil, hvor i mener det er mer prisen værd, og hvad køber i generelt selv? :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Standard edition eller ultimate?

Indlægaf iPwnd94 » 25. nov 2016 16:37

Køber aldrig ultimate editions, har aldrig gjort det.. Hvorfor? Ja nu skal du høre, når du spørger så pænt!

1: ALT FOR DYRT!
2: Du ved jo ikke om du kommer til at spille spillet, meget længere end uger eller måneder? Hvorfor købe alt det DLC med så?
3: Hvis det kommer til stykket, så køber jeg bare season pass ved siden af (Dette skete ved BF4, købte premium senere).

Ja i know, du kan spare hvis du køber den store pakke først. MEN! Hvis du ikke nyder spillet, som du havde håbet på så har du netop spildt de ekstra 200 kr som ultimate koster.

Håber det var svar nok.

RuztYDK out (mic drop).
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Standard edition eller ultimate?

Indlægaf DePeCHe DK » 25. nov 2016 19:27

Theis Jensen skrev:Jeg kikker selv lidt på "Gears of War 4", "Forza Horizon 3" og Call of Duty IW, men jeg er i tvivl om, hvilke udgaver jeg skal købe. Jeg er lidt nysgerrig ang. hvad i andre plejer at købe, for jeg synes godt nok, at det kan blive dyrt i længden med Ultimate eller lignende udgaver.

Gears of war 4:
Standard edition 254 kroner (US store)
Ultimate edition 529 kroner (US store)

Forza Horizon 3:
Standard edition 275 kroner (US store)
Deluxe edition 423 kroner (US store)
Ultimate edition 564 kroner (US store)

Call of duty IW: (Skal have remastered med, haha!)
Legacy edition 409 kroner (RUS store)
Deluxe edition 619 kroner (Rus store)

Billigste udgaver: 938 kroner
Dyreste udgaver: 1712 kroner

Det bliver ca. en mer pris på 800 kroner eller næsten dobbelt så dyrt. Er der nogle af de konkrete spil, hvor i mener det er mer prisen værd, og hvad køber i generelt selv? :)

Rigtigt godt spørgsmål.
Købte Forza 6 Ultimate (i Rusland) for omkring 500dkr, hvilket jeg syntes var ok, da det ville koste næsten det samme for alm. udgave herhjemme. Det der skuffer mig voldsomt ved denne "pakke" er at der stadigvæk kommer udvidelsespakker som skal købes ved siden af! Syntes at alt burde være inkl. i en Ultimate udgave. Jeg tror ikke en anden gang jeg vil købe anden Forza titel som Ultimate.

Har dog også købt The Division gold i Argentina (mener jeg det var) for under 350dkr, denne har jeg været meget tilfreds med, selvom noget udstyrspakke er kommet uden at de fulgte med.

Hvis jeg i dag stod med min viden jeg har nu, så ville jeg hellere have givet 500kr for The Division, da jeg syntes det har meget større værdi end den værdi jeg fik i Forza. Dette vil selvfølgelig være individuelt :mrgreen:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron