Xboxlife forum

Bedste julegave til min søn

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Bedste julegave til min søn

Indlægaf Sussy » 14. nov 2016 10:25

Hej

Min søn har næsten sparet sammen til at købe en Xbox. Derfor tænker jeg, at han vil blive glad for at modtage et spil til den i julegave. Jeg har dog ingen anelse om hvad, så tænker i måske kan give nogle gode bud.

Jeg ved at han nok køber Fifa, da han er glad for fodbold. Jeg kan derudover sige at han er 12 år gammel.

Håber i har nogle gode bud. Tak for hjælpen!
Sussy
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Skanderborg


Re: Bedste julegave til min søn

Indlægaf BulletEyeDk » 14. nov 2016 10:41

Hej Sussi

Jeg har selv en knægt på 11, der af og til spiller lidt xbox - jeg erfarer, at der alligevel blandt drengene i min søns klasse er lidt forskel på, hvad der "holder" rent spilmæssigt... :mrgreen:

Hvis du ikke er så kritisk mht. alders rating, så vil du formentlig ikke gå forkert med et spil som GTA5, det er dog et ret voldeligt spil og derfor også ratingsmæssigt sat til 18 år, det er muligt i spillets indstillinger at gøre det mindre voldeligt.

Ellers kan jeg foreslå andre gode spil:

Rocket League (fodbold med biler)
Forza Horizon 3 (bilspil)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Bedste julegave til min søn

Indlægaf Sussy » 14. nov 2016 10:53

Tak BulletEyeDk!

Dem vil jeg overveje :-)
Sussy
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Skanderborg


Re: Bedste julegave til min søn

Indlægaf Zeh » 14. nov 2016 15:48

Rocket League må være et sikkert hit, da han er fodbold interesseret!
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247

+1

Re: Bedste julegave til min søn

Indlægaf dantyr » 14. nov 2016 16:04

Har selv en søn på 12 og må sige at Battlefield 1 slå alt. Det med at alt kan ødelægges og man kan bruge alle kørertøjer, er Et hit hos ham
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211

+1

Re: Bedste julegave til min søn

Indlægaf Skillfulsheep » 14. nov 2016 16:23

Er meget enig i ovenstående kommentarer. Mine fætre er i samme aldersgruppe og de er svært begejstret for Minecraft - det er også en mulighed en gang. Call of Duty: Infinite Warfare vil han sikkert også finde interessant. Pøj pøj med det
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron