Xboxlife forum

Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Store?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Store?

Indlægaf Mike JezZ » 21. dec 2015 16:05

Jeg kan huske, da jeg erhvervede min Xbox One - der var mange penge at spare hvis man købte på den amerikanske istedet for den danske.

Der er stadig penge at spare, men efter dollarkursen er røget op, er den besparelse blevet mindre.

Køber jer der startede på den amerikanske stadig der, eller er i skiftet til den danske? Eller køber i et helt tredje sted? :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf z0ntax » 21. dec 2015 16:13

Køber skiftevist på den amerikanske og den russiske :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Zt3pH » 21. dec 2015 16:25

Køber udelukkende på US stadigvæk
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+2

Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Cena » 21. dec 2015 16:34

Jeg er på PS4 og handlede også på US store til at starte med, men har ikke gjort længe. Køber ikke så mange spil længere og dem jeg vil har enten være på tilbud i Danmark, eller også har det været nogen jeg køber DLC til hvor jeg ikke gider bøvlet med at skulle købe Pre paid cards først.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Bavi » 21. dec 2015 18:59

http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php - også ellers bare finde en passende VPN. Jeg har brugt Singapore en del. Canada er som oftest også væsentligt billiger end USA.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf vntqmm » 22. dec 2015 18:34

Bavi skrev:http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php - også ellers bare finde en passende VPN. Jeg har brugt Singapore en del. Canada er som oftest også væsentligt billiger end USA.


+1 til Digitalgameprices herfra. - har I dag købt Forza 2 Fast & Furious til R$ 9,50 (ca 16 kr) fra Brasilien - men ellers kommer det sku' an på hvor spillet er billigst.
vntqmm
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Aarhus


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Henrik_s » 22. dec 2015 19:11

Køber fra US, prøvede Canada til Just Cause 3, da den var billigst, men der kom TAX på så det blev samme pris som US.
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Brandstrup » 22. dec 2015 19:39

Jeg bruger også selv DGP til at finde prisen. Dog er de fleste indkøb dog blevet lavet i Rusland og her i slutningen af året i Columbia. Jeg bruger også et VPN program til at gøre dette muligt
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Wizup » 23. dec 2015 10:00

Hvis jeg køber spillet på en anden store en den Danske, vil min Xbox så automatisk begynde at hente spillet? Er der nogle problemer mht. indhold, opstart af spillet eller andet man skal være opmærksom på?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Brandstrup » 23. dec 2015 12:23

Wizup skrev:Hvis jeg køber spillet på en anden store en den Danske, vil min Xbox så automatisk begynde at hente spillet? Er der nogle problemer mht. indhold, opstart af spillet eller andet man skal være opmærksom på?

Spillet bliver tilknyttet din microsoft konto, hvori du også har dit gamertag. Under spil "helt til højre" kan du se spillet ligger klar til at blive downloaded og installeret hvis den ikke starter det op automatisk. Jeg har aldrig haft problemer med dette
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Wizup » 23. dec 2015 12:28

Hvad med DLC og sådan? Skal man skifte store hvis jeg køber det igennem f.eks Xbox.com?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Mike JezZ » 23. dec 2015 12:40

Wizup skrev:Hvad med DLC og sådan? Skal man skifte store hvis jeg køber det igennem f.eks Xbox.com?


INTET er regionslåst på konsollen. Du kan købe et spil på den amerikanske, køb DLC fra den danske, eller omvendt. Det er ligegyldigt hvor du køber det fra.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Cloudy » 23. dec 2015 12:44

vntqmm skrev:
Bavi skrev:http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php - også ellers bare finde en passende VPN. Jeg har brugt Singapore en del. Canada er som oftest også væsentligt billiger end USA.


+1 til Digitalgameprices herfra. - har I dag købt Forza 2 Fast & Furious til R$ 9,50 (ca 16 kr) fra Brasilien - men ellers kommer det sku' an på hvor spillet er billigst.


Hvordan køber du fra Brasilien.

Hvis du prøver gennem vpn kræver de mange oplysninger af sikkerhedsmæssige hensyn.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf Wizup » 23. dec 2015 12:46

Fedt, tak for svaret. Jeg prøver :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Vi nærmer os '16. Køber du stadig på den amerikanske Sto

Indlægaf KingHans » 23. dec 2015 14:50

USA eller Canada!
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron