Xboxlife forum

Disney Infinity 3.0

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Disney Infinity 3.0

Indlægaf Stjerne » 14. dec 2015 19:15

Hejsa

Kan man bruge figurer fra 1.0 og 2.0 i den nye 3.0 ?

Har kig på figuren Olaf (til min datter) Men der står den kun virker i "Toy Box"
Hvor meget kan hun reelt så spille med Olaf?

Er det kun et Star Wars spil?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Disney Infinity 3.0

Indlægaf ALIE » 14. dec 2015 19:38

Kødet i de spil er toy box, også der som voksen du kan spille bedst med hende.

figurens levels har mine nevøer aldrig rørt efter de var færdige. men toy box :D massere af sjov

så vil sige køb du roligt snemanden.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Disney Infinity 3.0

Indlægaf Hertzblut » 14. dec 2015 20:53

Fuldstændigt som Alie siger.
Købebanerne bliver hurtigt kedelige
Det er i Toybox det kommer til sin ret. Så køb i bare Olaf, han render også rundt med både Baymax og Boba Fett herhjemme i toyboxen.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Disney Infinity 3.0

Indlægaf tryllehans » 15. dec 2015 06:52

I 3.0 kan du bruge figurine fra 1.0 og 2.0 og du kan bruge deres færdige spil til at åbne op for alle toybox tingene fra de 2 versioner i 3.0 men dog ikke spille historie delen fra 1 eller 2. så hvis du er til at bygge og allerede har dem giver det rigtig mange muligheder i toyboxen. ligesom der åbnes op for en del dimser fra dig star wars baner/inderst inde.

Er du ikke til at bygge noget så frygt ej. du kan downloade utrolig mange "baner" fra Disney og andre spillere til toyboxen hvor der bl. a. er lavet rigtig mange frost/olaf temaet baner. Der køre konkurrencer som afsluttes ca hver 3 uge hvor de 5 bedste bliver præsenteret i en video. som du selvfølgelig også kan downloade. ca hver 3 uge udgiver Disney også en karakter specifik bane som kun kan spilles med den ene karakter (kræver selvfølgelig at man så har den for at det er sjovt. men mere for at pointere de gør meget for at udvikle spillet hvilket jeg ikke syntes de var så gode til i 1eren og 2eren.

Her hjemme bliver det spillet meget. jeg åbner op for ting og bygger baner. Børnene spiller så de baner samt dem som vi har downloaded. børnene er 3 og 5 år og de hygger sig fantastisk begge 2.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Disney Infinity 3.0

Indlægaf Stjerne » 15. dec 2015 18:40

Okay det lyder da meget godt, Takker :)
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron