Xboxlife forum

Kan det betale sig at købe EA spil nu?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Kan det betale sig at købe EA spil nu?

Indlægaf fodbod1232 » 17. aug 2015 11:47

Siden de sætter spil ind i deres EA katalog, hvor spillene knap nok er 9 måneder gamle? Jeg har i hvert fald valgt at droppe at købe EA spil i fremtiden, I stedet støtter jeg dem med at abonner på EA access, hvor der er mange gode spil, især hvis man kan lide sportsspil. 1 års abonnement koster ca. 200kr. hvor man næsten kan spille alle de spil, som er udgivet I denne konsol generation. Synes selv det er en mega god deal, fordi 200kr. om året for over 10 spil, som normalt koster minimum 200kr. pr spil på Xbox One marketplace, der bliver hele tiden tilføjet nye titler og man får lov til at spille de seneste EA titler 5 dage før de andre :D . Hvad synes i om EA Access?

En liste over spil, som er tilføjet indtil videre på EA Access.
Battlefield 4 FPS
Madden NFL 25 Amerikansk Fodbold
FIFA 14 Fodbold
Peggle 2 arcade game
Need for Speed Rivals Racing spil
Plants vs. Zombies: Garden Warfare Arcade shooter?
EA Sports UFC Fighting spil
NBA Live 15 Basketball
Madden NFL 15 Amerikansk Fodbold
NHL 15 Ishockey
FIFA 15 Fodbold
Titanfall FPS
Dragon Age: Inquisition RPG
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Kan det betale sig at købe EA spil nu?

Indlægaf tue69 » 17. aug 2015 11:49

Personligt ville jeg nok fortsat købe deres sportsspil, da jeg synes det er lidt tamt at købe eksempelvis FIFA 9 måneder efter udgivelse. Men titler som Battlefield, Titanfall, Dragon Age, PvZ m.m. kunne jeg sagtens leve med at snuppe senere.

Til det formål er 200 kroner altså givet godt ud.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Kan det betale sig at købe EA spil nu?

Indlægaf Slimjay DK » 17. aug 2015 12:53

Som listen er nu, kan det ikke betale sig for mig ..

Sport og RPG siger mig intet og resten af spillene blev købt på release langtid før EA Access eksisterede.

Det næste spil jeg skal have fra EA er Star Wars Battlefront og det venter jeg ikke 9 måneder eller mere på :)

Men har man lige købt en One, så er det en ok deal :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Kan det betale sig at købe EA spil nu?

Indlægaf Annxii » 17. aug 2015 15:56

Jeg må indrømme at det i sidste ende nok ikke har kunne betale sig for mig at have EA Access det seneste år. Jeg køber som regel de spil jeg spiller til release, så bagkataloget har jeg vist overhovedet ikke brugt. Det er trods alt begrænset hvor meget det i sidste ende har kostet mig. Man får jo også 10% rabat på spil og DLC. For mig tror jeg næsten det mest værdifulde er 5 dages early access.

EA har også snakket om at de regner med at der kommer 360'er spil med i EA Access når backwards compatibility officielt kommer. Det kunne jo booste der bagkatalog væsentligt.

Generelt synes jeg det er et mega godt produkt og jeg synes det er en no-brainer til alle, der står og skal købe en Xbox nu.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron