Xboxlife forum

Assassins Creed spørgsmål

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf Stjerne » 15. jul 2015 17:38

Hejsa

Jeg har normalt ikke været fan af denne serie, spillede nr 1 (eller måske 2) en lille smule, og synes
det var umuligt at kravle rundt og styre generelt.

Men nu fik jeg så hentet det gratis (gold) Assassins Creed Black Flag, og det var straks meget bedre!

Det er jo en lang serie efterhånden, så ville høre hvilket i bedst kan lide?
Er der nogen jeg bare må eje og prøve?

Lurede lidt på Assassins Creed: Unity til 199,- ved Elgiganten......
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf ALIE » 15. jul 2015 19:43

personligt elskede jeg settingen i det første.

nr2 havde Etzio som blev deres helt store helt
jeg ved snart ikke hvor mange spil han fik :lol: dette er en af de ting jeg ikke var glad for. jeg kunne best lig ideen med ny setting og hoved figur i vært spil :D men med det sagt var nr2 et langt bedre spil rent game-play mæssigt.

senere spil smed jo også Multi player ind som delte vandende lidt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf thetof91 » 15. jul 2015 19:48

Uhh my moment to shine! :)

Stor AC fan her! :)

Unity vil jeg nok holde mig fra hvis jeg var dig :p Jeg er kæmpe AC fan men er ikke en gang fået det spillet igennem endnu..

Du burde få spillet AC2, Brotherhood og Revelations, det er med Ezio som hovedperson i dem, og spil i den rækkefølge for historien.. De er klart de bedste spil i serien, og nok også derfor de lavede så mange med Ezio..
Så der efter kommer nok Black Flag sådan i hvor godt og med historie og alt det.. Så derefter er AC og AC3 nok sammen der, og det dårligst er nok Unity..

Der udover så er der også AC Rogue jeg ikke lige fået spillet endnu som blev lavet til xbox360/ps3 da de Unity ikke udkom til dem.. Men det har jeg hørt godt om kun.. Er lidt en spinoff i forhold til de andre spil..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf Stjerne » 16. jul 2015 05:01

okay tak for info, så bestiller jeg ikke Unity :D
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf angak » 16. jul 2015 07:12

Hvis du senere får lyst til Unity, så kan det fås digitalt her for 15 USD (~100 kroner)
http://www.cdkeys.com/xbox-live/games/a ... y-xbox-one

Jeg har set det helt ned til 10 USD.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf VIC » 16. jul 2015 10:53

thetof91 skrev:Der udover så er der også AC Rogue jeg ikke lige fået spillet endnu som blev lavet til xbox360/ps3 da de Unity ikke udkom til dem.. Men det har jeg hørt godt om kun.. Er lidt en spinoff i forhold til de andre spil..


Rogue er ganske udmærket. Hvis det ikke var fordi man kan mærke de har haft et mindre budget og ikke så gennemarbejdet som de andre, så ville det være et af de bedste. Det er ikke så tynget af spillets historie og især tilknytning til historiske begivenheder. Synes især AC3 led under, at de prøvede at klemme så mange begivenheder omkring uafhængighedskrigen ind, at det endte med ikke at give mening.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf Zt3pH » 16. jul 2015 13:56

Unity er dog ikke så ringe endda - Købte det nær release, og den gang var det forfærdeligt - men det var tekniske problemer og ikke spillet som sådan.

Personligt synes jeg det er den fedeste hovedperson i Unity siden det første spil, og den mest vedkommende historie siden. Desuden er det vildt flot og voldsomt stort

Til 10 - 15 dollar bliver man i alle tilfælde ikke snydt
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Assassins Creed spørgsmål

Indlægaf SmashingBull » 25. jul 2015 21:17

Unity, er den største skuffelse længe.
Jeg har spillet alle AC som er kommet til konsol/computer
og unity, er ikke et spil der trækker i mig.

men til en 50-100 kr, kan man vel sagtens prøve det, hvis man lyster
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron