Xboxlife forum

X1 split screen spil ?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

X1 split screen spil ?

Indlægaf Ronny73 » 18. jun 2015 10:37

Hej ville høre om man kan få split screen spil til X1 bortset fra fodbold, ishockey og basket, hvis ja hvilke har den mulighed ?
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf Slimjay DK » 18. jun 2015 10:46

Jeg spiller aldrig splitscreen men fandt denne her :

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf Ronny73 » 18. jun 2015 10:52

tak, jeg kigger på det :-) min nevø kigger nogle gange forbi så spiller vi sammen :-) han er mest til skydespil. hvor jeg er mere til Racing, rpg, adventure og survivel horror
sidst han var havde jeg kun fifa vi kunne spille så det blev lidt kedeligt i længden. derfor tråden
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf angak » 18. jun 2015 10:56

Borderlands :)
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf Ronny73 » 18. jun 2015 11:00

det skal være Coop spil btw. jeg syntes det er vildt kedeligt at skyde hinanden 100+ gange
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf DK Vendetta » 18. jun 2015 15:46

Som Angak foreslår..- Borderlands. Super fed humor, kæmpestore verdener at fjolle rundt i, samt at loote en masse bosses for fede våben. En ren win win.. :-)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf Ronny73 » 18. jun 2015 15:56

jeg vil prøve at tjekke det, mener vi prøvede en af dem på 360 engang men det var ret plat at mobs respownede på ingen tid så man skulle hele tiden skyde de samme mobs da spillet virkede som frem og tilbage hele tiden, ala hent en mission udfør løb tilbage osv. hvis de nyere ikke er frem og tilbage hele tiden kunne det sagtens være en mulighed :-)
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf DK Vendetta » 18. jun 2015 16:04

Ronny73 skrev:jeg vil prøve at tjekke det, mener vi prøvede en af dem på 360 engang men det var ret plat at mobs respownede på ingen tid så man skulle hele tiden skyde de samme mobs da spillet virkede som frem og tilbage hele tiden, ala hent en mission udfør løb tilbage osv. hvis de nyere ikke er frem og tilbage hele tiden kunne det sagtens være en mulighed :-)


Spillet er udfør mission, og tilbage at indkassere. Så sikkert ikke et spil for dig, men syntes personligt det har stor underholdnings værdi. :wink:
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: X1 split screen spil ?

Indlægaf Ronny73 » 18. jun 2015 16:58

DK Vendetta skrev:
Ronny73 skrev:jeg vil prøve at tjekke det, mener vi prøvede en af dem på 360 engang men det var ret plat at mobs respownede på ingen tid så man skulle hele tiden skyde de samme mobs da spillet virkede som frem og tilbage hele tiden, ala hent en mission udfør løb tilbage osv. hvis de nyere ikke er frem og tilbage hele tiden kunne det sagtens være en mulighed :-)


Spillet er udfør mission, og tilbage at indkassere. Så sikkert ikke et spil for dig, men syntes personligt det har stor underholdnings værdi. :wink:


jeg er glad for Du/I prøver at hjælpe så alle forslag er velkomne :-)

humoren i det kunne vi sagtens se og vi fik da et par griner. det var bare så ensformigt at slå de samme mobs ihjel hver gang vi skulle hente/aflevere en quest .

jeg kunne godt tænke mig et spil hvor man skal indtage besatte bygninger og befri gidsler, mener jeg havde et engang, er ikke sikker men mener det hed s.w.a.t om det var pc eller en konsol kan jeg ikke huske, det var dog kun 1 man spil
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron