Xboxlife forum

Godt Xone eksklusiv spil?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf dummiz » 3. jun 2015 18:06

Er der kommet nogle gode eksklusive one spil endnu? Jeg skal have titanfall men er der andre?

(Zombie spil har ingen interesse)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Rasbred » 3. jun 2015 18:09

Forza horizon 2. Måske det bedste bil spil til Xbox one !

Hvis man gider bil spil self :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf ALIE » 3. jun 2015 18:16

Ryse :D undervurderet . det er mindre ensformigt ind spil som God Of War.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Rechain » 3. jun 2015 20:16

Hvad med Sunset Overdrive :) men fik lige læst din "zombier ingen interesse" - har du prøvet spillet?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Thorpedo29 » 3. jun 2015 21:18

Forza Horizon 2, virkeligt fedt bil spil.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Slimjay DK » 3. jun 2015 21:53

Konsol Eksklusiv, så vil jeg sige Titanfall. Hvis du skal have noget der er flot så Ryse, selvom det er hack'n'slash kombineret med QT events. Halo MCC er også god value for money, hvis man er til det :)

Ellers synes jeg ikke der er noget at komme efter, men jeg er så heller ikke den største fan af bilspil og Sunset overdrive var for mig en stor skuffelse, jeg mistede interessen efter en lille time.

Ori And The Blind Forest skulle også være ret flot og godt, har dog ikke prøvet det.

Men der er gode titler i sigte, og dem venter jeg spændt på :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Rasmusdc » 4. jun 2015 08:59

ja Ryse er så ligegyldigt, med mindre det er en 20-30kr´s titel så skal du holde dig væk.

Forza Motorsport 5 / Horizon er klart de stærkeste Xbox exclusive titler..

Samt sunset overdrive og Dead Rising som begge er uden for scope, fordi du ikke vil zombier, vil dig sige Sunset er ganske specielt, det er mere et CRACKDOWN spil end Zombie Horror, hurtig reaktioner, masse at humor (dog lidt plat) men et super flot spil, som jeg er positiv over.

HALO mastercheif edition er også noget af en sammenhold af tunge HALO historiske titler, men MP delen ved jeg ikke om kører endnu, det var ellers det helt store, men bombede pga. en "driveclub" agtig start.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf dummiz » 4. jun 2015 09:25

Jeg skal have en one Idag (den med halo til) har tidligere spillet både forza og horison og render hurtig død i bilspil desværre. Så tror bare jeg nøjes med det halo der følger med og så titanfall. :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf Mike JezZ » 4. jun 2015 11:15

Titanfall går du ikke galt i byen med. Det er denne generations bedste FPS i online.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Godt Xone eksklusiv spil?

Indlægaf BuBubbi » 5. jun 2015 13:55

Mike JezZ skrev:Titanfall går du ikke galt i byen med. Det er denne generations bedste FPS i online.

Det kommer dælem-dytme an på hvem du spørger.
Titanfall var for mig muligvis årets bedste spil til Free-For-All spillere, da det er totalt umuligt at samarbejde i hold i det kaotiske spil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron