Xboxlife forum

Toro game

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Toro game

Indlægaf fodbod1232 » 15. maj 2015 02:07

Et ægte tyrefægtning spil med god grafik.

Udgivelsesdato 15 maj US på Xbox One.

Pris: 16 dollars.

Billede
Billede
Billede

Achievement liste.
http://www.xboxachievements.com/game/toro/achievements/
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Toro game

Indlægaf propagandapanda » 15. maj 2015 08:59

Det ligner en gang bullshit
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561

+3

Re: Toro game

Indlægaf IkkNico » 15. maj 2015 10:06

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Toro game

Indlægaf JohnH » 15. maj 2015 11:06

Dem er køber det l*rt, burde straffes med en bøde , det er lige så usmageligt som ægte tyremishandling (eller hvad de tosser nu kalder det), men der skal nok være nogle syge stoddere som ikke kan få nok.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+3

Re: Toro game

Indlægaf arkham master » 15. maj 2015 13:12

...
Senest rettet af arkham master 4. aug 2023 15:33, rettet i alt 1 gang.
arkham master
Niveau 2
 
Indlæg: 127
By: Esbjerg


Re: Toro game

Indlægaf Zt3pH » 15. maj 2015 14:16

Det her glæder jeg så meget til mand! Endeligt!!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Toro game

Indlægaf SteffenPoulsen » 15. maj 2015 14:29

JohnH skrev:Dem er køber det l*rt, burde straffes med en bøde , det er lige så usmageligt som ægte tyremishandling (eller hvad de tosser nu kalder det), men der skal nok være nogle syge stoddere som ikke kan få nok.

Lige min tanke!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Toro game

Indlægaf Macheta » 15. maj 2015 14:46

Undskyld.. Hvad snakker i om?? Det spil bliver da det fedeste. Det mener jeg! Jeg skal i hvert fald have det. Jeg har faktisk altid ønsket mig sådan et spil her. Godt nok er grafikken ikke de mest optimale, men spiloplevelsen bliver da for sej! Faktisk syntes jeg grafikken er rimelig god, taget i betragtning af hvordan spillet er opbygget.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Toro game

Indlægaf propagandapanda » 15. maj 2015 14:48

Macheta skrev:Undskyld.. Hvad snakker i om?? Det spil bliver da det fedeste. Det mener jeg! Jeg skal i hvert fald have det. Jeg har faktisk altid ønsket mig sådan et spil her. Godt nok er grafikken ikke de mest optimale, men spiloplevelsen bliver da for sej! Faktisk syntes jeg grafikken er rimelig god, taget i betragtning af hvordan spillet er opbygget.


Troll?
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Toro game

Indlægaf SteffenPoulsen » 15. maj 2015 14:50

Ja hvis man bare ikke kan få nok af at drukne kattekillinger og stikke spyd i tyre så er det da glimtende med spil som dette!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Toro game

Indlægaf Zt3pH » 15. maj 2015 14:57

SteffenPoulsen skrev:Ja hvis man bare ikke kan få nok af at drukne kattekillinger og stikke spyd i tyre så er det da glimtende med spil som dette!


Og det kan man aldrig!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Toro game

Indlægaf SteffenPoulsen » 15. maj 2015 15:08

Zt3pH skrev:
SteffenPoulsen skrev:Ja hvis man bare ikke kan få nok af at drukne kattekillinger og stikke spyd i tyre så er det da glimtende med spil som dette!


Og det kan man aldrig!

Nej det kan man vel ikke :lol:
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Toro game

Indlægaf Dr_Gonzo » 15. maj 2015 15:14

Øhm det er et spil - og I forkommer mig at være lidt hykleriske - sviner i også GTA til fordi man spiller kriminiel, og dræber massere af sageløse borgere? Måske findes der nogen som synes det kunne være sjovt at spille, selv om de er modtstander af tyrrefægtning i virkeligheden.

Bortset fra det, kan jeg kun være enig, det ligner en gang bullshit!
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047

+2

Re: Toro game

Indlægaf arkham master » 15. maj 2015 15:21

...
Senest rettet af arkham master 4. aug 2023 15:32, rettet i alt 1 gang.
arkham master
Niveau 2
 
Indlæg: 127
By: Esbjerg


Re: Toro game

Indlægaf SteffenPoulsen » 15. maj 2015 16:16

Dr_Gonzo skrev:Øhm det er et spil - og I forkommer mig at være lidt hykleriske - sviner i også GTA til fordi man spiller kriminiel, og dræber massere af sageløse borgere? Måske findes der nogen som synes det kunne være sjovt at spille, selv om de er modtstander af tyrrefægtning i virkeligheden.

Bortset fra det, kan jeg kun være enig, det ligner en gang bullshit!

I gta slår du folk ihjel hvis de står i vejen for dig eller hvis du syns det er sjovt. Det er dog ikke meningen med spillet, og der er hverken børn eller dyr der skal slås ihjel. Det her tyrespil har jo kun et formål, og det er at drille og torturere et dyr. Usmageligeligt men måske er det bedre at folk med disse lyster får dem stillet gennem et spil istedet for på et rigtigt dyr. Måske skulle man også lave et pædofil spil og et voldtægts spil nu vi er igang!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster