Xboxlife forum

Watch Dogs - tailing og online street sweep

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Watch Dogs - tailing og online street sweep

Indlægaf InfamousSparkle » 21. mar 2015 16:59

Hej

Der er vel ikke en venlig sjæl der har Watch Dogs til Xbox One med tilhørende DLC, der kan hjælpe mig med 3x tailing og 7 co-op street sweeps? Online delen er næsten død, så ville være lykkelig hvis der var en der havde 10-15 min. til lige hurtigt at løbe det igennem.
InfamousSparkle
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Watch Dogs - tailing og online street sweep

Indlægaf InfamousSparkle » 21. mar 2015 21:44

Nevermind, got it.
InfamousSparkle
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Watch Dogs - tailing og online street sweep

Indlægaf CvKM » 13. jul 2015 23:01

Okay, jeg kan ikke lige finde en anden tråd, så jeg prøver her.

Jeg har for nogle dage siden erhvervet mig Bad Blood DLC'en til Watch Dogs. Fantastisk udvidelse, ræser igennem historien og side missioner. Jeg er dog stødt ind i et problem ang. sidstnævnte - jeg skal klare en mission på kirkegården (kan ikke lige huske navnet), hvor jeg skal downloade en fil fra en computer. Der står at der kommer fjender, hvilket der også gør, men de er simpelthen så overpowered og de kommer fra ALLE sider. Jeg prøvede 117 gange og hver gang blev jeg mere og mere rasende, for lige som jeg tror at jeg har udryddet dem så kommer der flere og jeg dør KONSTANCE. Jeg blev så tosset at jeg tilsidst hamrede på min controller så den gik ud (no worries, jeg har en i reserve skulle denne gå i stykker). Jeg kan ikke huske at jeg er blevet SÅ tosset på et spil i den seneste tid, sidst var i Wolfenstein: The Old Blood for en måneds tid siden men det var ikke nær så slemt som det her.

Nogle foreslag? Hvad med at klare andre missioner, få nogle flere evner så jeg bliver bedre, og så prøve igen?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Watch Dogs - tailing og online street sweep

Indlægaf arkham master » 15. jul 2015 09:42

...
arkham master
Niveau 2
 
Indlæg: 127
By: Esbjerg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron