Xboxlife forum

AC: Unity... what?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf famulor » 18. nov 2014 15:36

Zt3pH skrev:
famulor skrev:newgg sælger en DL kode af AC unity til lige omkring 240 kr


Men hvordan fungerer det?
Sender de koden på mail? For man kan ikke vælge DK som shipping land...?
Det ved jeg faktisk ikke men det skulle være mærkeligt hvis det ikke er via mail
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Zt3pH » 18. nov 2014 16:06

Fandme nederen at prøve, for at finde ud af de sender den fysisk :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Bavi » 18. nov 2014 19:01

Efter at have gennemspillet singleplayerdelens historie, må jeg sande at far er ikke sur. Far er skuffet... :/

Unity er så mega ringe, at ord har sjældent været dårligere beskrivende for hvor dumt spillet er. Bare noget så irriterende som hele parkour elementet, at man konsekvent ikke kan få lov at hoppe ned, hvis ikke manden har noget at gribe fat i lige nedenunder. Men hvis man misser bare en lille smule ved siden af høstakken, når man står oppe ved sync points og laver leap of faith, så springer manden ud i døden.....
Hvis man vil skyde, får man et MINIMALT hvidt punktum på skærmen som sigtekorn, og den møgbelortede abe som man spiller som, har sit åndsvagt store hoved lige dér hvor man sigter, så man umuligt kan se om man rammer i hoved eller skridt på fjenden. Det stinker langt væk af dårlige designvalg. Det kunne være løst ret let ved, at man gik i firstperson-mode, når der skulle sigtes, også var det dét... Det hele virker så dårligt designet, der er popin/up/whatever af NPC'er overalt hvor man render. Hvad skal den kødrand af mennesker i spillet gøre godt for? Det er dumt, det er åndssvagt, og når man alligevel ikke kan gøre det ordentligt, så lad da vær! Der er så mange små design brølere rundt om i hele spillet, at jeg slet ikke magter det. Og hvad sker der for de konstant og vanvittigt mange loadtider? Spillet loader jo hele tiden!!!

Også skal man da også lige have en companion app, som man SKAL bruge, hvis man vil unlocke alle kister i spillet. Om de tæller med i den samlede gennemførsel, aner jeg ærligt talt ikke, men uanset hvad, synes jeg man skal holde skidt og kanel adskilt. Det holder ikke, at man skal sidde med iphone/ipad/whatnot fremme 24/7, for at få lov til at sende snigmorderne afsted på en stormflod af missioner, der tager langt over 24 timer, at gennemføre før du er helt færdig. Det er unødigt lang tid at sidde og vente, bare for at kunne åbne nogle 'eksklusive missioner' og kister.
Lav det til en del af spillet eller lad vær med at have det med. Det burde være muligt, at kunne unlocke de præcis samme ting, selvom man ikke har en smartphone. Måske ved kontant afregning af spillets valuta, eller hvad ved jeg. Også lige en note: Hvis man genstarter sit spil, fucker samtlige oplåste kister i din app, naturligvis op. Om der kommer et fix, må guderne vide... Ubisoft har åbenbart ikke lige tænkt på, at det kan være folk af én eller anden grund, kunne tænke sig at starte sit spil forfra.

Spillet er overfyldt med ubetydelige collectibles, som fylder en åndssvag stor del af spillet. Jeg har samlet en okay stor del af det hele og efter gennemførsel, ligger jeg på omtrendt 50% done når jeg trykker fortsæt spil ude i hovedmenuen. Og det der vel og mærke efter spillets hovedel er gennemført og der er samlet en hel del ting. Bare fordi man fylder et spil med lort, bliver det ikke til guld og hvis 30%-40% af spillet er reel historieindhold, hvilket sikkert også er meget højt sat, og 60-70% så er små nipsting som skal samles, uden sådan videre at bidrage til selve spillet. Så mener jeg, at man prakker forbrugeren en masse lort på. Bare fordi man har meget af noget, bliver det ikke nødvendigvist godt. Jeg har ellers være typen der har sat en dyd i at samle så meget som muligt af alt i de Ass Creed spil jeg har spillet. Men i denne omgang bliver det næppe til mere, for føler mig virkeligt taget i røven. Gider ikke engang forsøge mig på co-op missioner. Håber vildt og inderligt, at de bliver max straffet, for at lave sådan en gang makværk. Hvis Ubisoft har brugt 4 år på det lort, så har de sovet i timen. De har glemt alt hvad der tidligere er blevet bygget op og det synes jeg er en skam. For jeg er så vild med den serie.

Jeg sidder og er totalt ræd for, at når jeg lige om lidt starter Far Cry 4 op, så fortsætter Ubisofts uhæmmede røvpul af deres forbrugere. For jeg er satme stadigt øm efter Unity... :(

Slut på galde herfra.... Årh det gjorde godt...!!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Macheta » 18. nov 2014 21:43

Enig. Unity er lort. Det er byttet væk for Far Cry 4 - der i det mindste, lader til at være et fint plaster på såret. Jeg er færdig med "Assassain's Creed" det næste lange stykke tid.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Deeznutz » 18. nov 2014 22:09

Bavi skrev:Efter at have gennemspillet singleplayerdelens historie, må jeg sande at far er ikke sur. Far er skuffet... :/

Unity er så mega ringe, at ord har sjældent været dårligere beskrivende for hvor dumt spillet er. Bare noget så irriterende som hele parkour elementet, at man konsekvent ikke kan få lov at hoppe ned, hvis ikke manden har noget at gribe fat i lige nedenunder. Men hvis man misser bare en lille smule ved siden af høstakken, når man står oppe ved sync points og laver leap of faith, så springer manden ud i døden.....
Hvis man vil skyde, får man et MINIMALT hvidt punktum på skærmen som sigtekorn, og den møgbelortede abe som man spiller som, har sit åndsvagt store hoved lige dér hvor man sigter, så man umuligt kan se om man rammer i hoved eller skridt på fjenden. Det stinker langt væk af dårlige designvalg. Det kunne være løst ret let ved, at man gik i firstperson-mode, når der skulle sigtes, også var det dét... Det hele virker så dårligt designet, der er popin/up/whatever af NPC'er overalt hvor man render. Hvad skal den kødrand af mennesker i spillet gøre godt for? Det er dumt, det er åndssvagt, og når man alligevel ikke kan gøre det ordentligt, så lad da vær! Der er så mange små design brølere rundt om i hele spillet, at jeg slet ikke magter det. Og hvad sker der for de konstant og vanvittigt mange loadtider? Spillet loader jo hele tiden!!!

Også skal man da også lige have en companion app, som man SKAL bruge, hvis man vil unlocke alle kister i spillet. Om de tæller med i den samlede gennemførsel, aner jeg ærligt talt ikke, men uanset hvad, synes jeg man skal holde skidt og kanel adskilt. Det holder ikke, at man skal sidde med iphone/ipad/whatnot fremme 24/7, for at få lov til at sende snigmorderne afsted på en stormflod af missioner, der tager langt over 24 timer, at gennemføre før du er helt færdig. Det er unødigt lang tid at sidde og vente, bare for at kunne åbne nogle 'eksklusive missioner' og kister.
Lav det til en del af spillet eller lad vær med at have det med. Det burde være muligt, at kunne unlocke de præcis samme ting, selvom man ikke har en smartphone. Måske ved kontant afregning af spillets valuta, eller hvad ved jeg. Også lige en note: Hvis man genstarter sit spil, fucker samtlige oplåste kister i din app, naturligvis op. Om der kommer et fix, må guderne vide... Ubisoft har åbenbart ikke lige tænkt på, at det kan være folk af én eller anden grund, kunne tænke sig at starte sit spil forfra.

Spillet er overfyldt med ubetydelige collectibles, som fylder en åndssvag stor del af spillet. Jeg har samlet en okay stor del af det hele og efter gennemførsel, ligger jeg på omtrendt 50% done når jeg trykker fortsæt spil ude i hovedmenuen. Og det der vel og mærke efter spillets hovedel er gennemført og der er samlet en hel del ting. Bare fordi man fylder et spil med lort, bliver det ikke til guld og hvis 30%-40% af spillet er reel historieindhold, hvilket sikkert også er meget højt sat, og 60-70% så er små nipsting som skal samles, uden sådan videre at bidrage til selve spillet. Så mener jeg, at man prakker forbrugeren en masse lort på. Bare fordi man har meget af noget, bliver det ikke nødvendigvist godt. Jeg har ellers være typen der har sat en dyd i at samle så meget som muligt af alt i de Ass Creed spil jeg har spillet. Men i denne omgang bliver det næppe til mere, for føler mig virkeligt taget i røven. Gider ikke engang forsøge mig på co-op missioner. Håber vildt og inderligt, at de bliver max straffet, for at lave sådan en gang makværk. Hvis Ubisoft har brugt 4 år på det lort, så har de sovet i timen. De har glemt alt hvad der tidligere er blevet bygget op og det synes jeg er en skam. For jeg er så vild med den serie.

Jeg sidder og er totalt ræd for, at når jeg lige om lidt starter Far Cry 4 op, så fortsætter Ubisofts uhæmmede røvpul af deres forbrugere. For jeg er satme stadigt øm efter Unity... :(

Slut på galde herfra.... Årh det gjorde godt...!!


Er helt enig her Bavi, Jeg må lige sige at dette her er mit første AC spil, men efter lang på virkning fra venner havde jeg bestemt mig for at købe dette her, men er blevet slemt skuffet, jeg syne styring af manden er helt hul i hovedet, især parkour delen synes jeg sucker helt vildt. Og så er det fyldt med fejl som bare er et stort ir ritens monment ved mig. Til alt held er Far Cry 4 udkommet i dag, og der må jeg sige der har de spændt hjelmen, det er lækkerier. det kører til gengæld efter bogen.
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Zt3pH » 19. nov 2014 12:27

Fedt indlæg Bavi - Var mega meget i tvivl om jeg skulle investere i spillet. Men dit indlæg fik mig overbevist i en sen´aften time om at det var en dårlig ide.

Nu købte jeg det så alligevel til et par hundrede, for et øjeblik siden.

Håber de kan rette op på noget af det inden jeg for prøvet til med det :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf he1nz » 19. nov 2014 15:26

Deeznutz skrev:
Bavi skrev:Efter at have gennemspillet singleplayerdelens historie, må jeg sande at far er ikke sur. Far er skuffet... :/

Unity er så mega ringe, at ord har sjældent været dårligere beskrivende for hvor dumt spillet er. Bare noget så irriterende som hele parkour elementet, at man konsekvent ikke kan få lov at hoppe ned, hvis ikke manden har noget at gribe fat i lige nedenunder. Men hvis man misser bare en lille smule ved siden af høstakken, når man står oppe ved sync points og laver leap of faith, så springer manden ud i døden.....
Hvis man vil skyde, får man et MINIMALT hvidt punktum på skærmen som sigtekorn, og den møgbelortede abe som man spiller som, har sit åndsvagt store hoved lige dér hvor man sigter, så man umuligt kan se om man rammer i hoved eller skridt på fjenden. Det stinker langt væk af dårlige designvalg. Det kunne være løst ret let ved, at man gik i firstperson-mode, når der skulle sigtes, også var det dét... Det hele virker så dårligt designet, der er popin/up/whatever af NPC'er overalt hvor man render. Hvad skal den kødrand af mennesker i spillet gøre godt for? Det er dumt, det er åndssvagt, og når man alligevel ikke kan gøre det ordentligt, så lad da vær! Der er så mange små design brølere rundt om i hele spillet, at jeg slet ikke magter det. Og hvad sker der for de konstant og vanvittigt mange loadtider? Spillet loader jo hele tiden!!!

Også skal man da også lige have en companion app, som man SKAL bruge, hvis man vil unlocke alle kister i spillet. Om de tæller med i den samlede gennemførsel, aner jeg ærligt talt ikke, men uanset hvad, synes jeg man skal holde skidt og kanel adskilt. Det holder ikke, at man skal sidde med iphone/ipad/whatnot fremme 24/7, for at få lov til at sende snigmorderne afsted på en stormflod af missioner, der tager langt over 24 timer, at gennemføre før du er helt færdig. Det er unødigt lang tid at sidde og vente, bare for at kunne åbne nogle 'eksklusive missioner' og kister.
Lav det til en del af spillet eller lad vær med at have det med. Det burde være muligt, at kunne unlocke de præcis samme ting, selvom man ikke har en smartphone. Måske ved kontant afregning af spillets valuta, eller hvad ved jeg. Også lige en note: Hvis man genstarter sit spil, fucker samtlige oplåste kister i din app, naturligvis op. Om der kommer et fix, må guderne vide... Ubisoft har åbenbart ikke lige tænkt på, at det kan være folk af én eller anden grund, kunne tænke sig at starte sit spil forfra.

Spillet er overfyldt med ubetydelige collectibles, som fylder en åndssvag stor del af spillet. Jeg har samlet en okay stor del af det hele og efter gennemførsel, ligger jeg på omtrendt 50% done når jeg trykker fortsæt spil ude i hovedmenuen. Og det der vel og mærke efter spillets hovedel er gennemført og der er samlet en hel del ting. Bare fordi man fylder et spil med lort, bliver det ikke til guld og hvis 30%-40% af spillet er reel historieindhold, hvilket sikkert også er meget højt sat, og 60-70% så er små nipsting som skal samles, uden sådan videre at bidrage til selve spillet. Så mener jeg, at man prakker forbrugeren en masse lort på. Bare fordi man har meget af noget, bliver det ikke nødvendigvist godt. Jeg har ellers være typen der har sat en dyd i at samle så meget som muligt af alt i de Ass Creed spil jeg har spillet. Men i denne omgang bliver det næppe til mere, for føler mig virkeligt taget i røven. Gider ikke engang forsøge mig på co-op missioner. Håber vildt og inderligt, at de bliver max straffet, for at lave sådan en gang makværk. Hvis Ubisoft har brugt 4 år på det lort, så har de sovet i timen. De har glemt alt hvad der tidligere er blevet bygget op og det synes jeg er en skam. For jeg er så vild med den serie.

Jeg sidder og er totalt ræd for, at når jeg lige om lidt starter Far Cry 4 op, så fortsætter Ubisofts uhæmmede røvpul af deres forbrugere. For jeg er satme stadigt øm efter Unity... :(

Slut på galde herfra.... Årh det gjorde godt...!!


Er helt enig her Bavi, Jeg må lige sige at dette her er mit første AC spil, men efter lang på virkning fra venner havde jeg bestemt mig for at købe dette her, men er blevet slemt skuffet, jeg syne styring af manden er helt hul i hovedet, især parkour delen synes jeg sucker helt vildt. Og så er det fyldt med fejl som bare er et stort ir ritens monment ved mig. Til alt held er Far Cry 4 udkommet i dag, og der må jeg sige der har de spændt hjelmen, det er lækkerier. det kører til gengæld efter bogen.


Fed anmeldelse. En anelse vred, men på sin plads :)
Der var vist noget med at Ubisofts aktier droppede 9,5% efter anmelderne slagtede Unity.. så mon ikke at de snart tager sig sammen og laver kvalitets spil, som de var kendt for i gamle dage.

Jeg venter og ser hvordan deres support bliver på Unity og Far Cry 4.. hvis det bliver lige som Fra Cry 3 der aldrig blev patchet, kan de rende og hoppe, lige der hvor solen ik skinner! Jeg har vendt deres Rainbow Six, Ghost Recon og Splinter Cell serie ryggen.. og de var ellers mine ynglings spil.

De (ubisoft) har virkelig en arrogance man skal lede længe efter blandt spiludviklere =D>
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf famulor » 19. nov 2014 15:38

Well Ubisoft går også forrest med ønsket om at alle spil skal være 30 fps eller sådan noget
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf iPwnd94 » 21. nov 2014 13:56

Har lige fået en refundering af MS.. Ville have mine penge tilbage, for sådan en gang møg.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: AC: Unity... what?

Indlægaf citysleeps » 27. nov 2014 13:13

Synes slet ikke det er så slemt. Den sidste patch der kom igår har muligvis også rettet op på det meste.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf famulor » 27. nov 2014 13:54

specielt nu når i får første DLC gratis og folk med season pass får lov at vælge mellem spil såsom blackflag, the crew og farcry 4
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Zt3pH » 27. nov 2014 15:51

Jeg synes sq der er fedt!
Oplevede lidt framedrops i går, men det var også første gang.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Jakob Moeller » 14. dec 2014 11:40

Nogen der ved hvornår Ubisoft åbner op for kompensationen af Unity? Kunne godt tænke mig at spille Far Cry 4.
Jakob Moeller
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Phimosis » 10. mar 2015 13:27

Stadig gang i spillet?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: AC: Unity... what?

Indlægaf Twinkling » 10. mar 2015 14:54

Phimosis skrev:Stadig gang i spillet?

Tænker du på co op delen?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron