Xboxlife forum

Diablo RoS Hakker* LØST*

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Diablo RoS Hakker* LØST*

Indlægaf jimmy-slagelse » 6. okt 2014 18:34

Hejsa.
Jeg ved ikke om det er en indstilling men mit Diablo Hakker på min Xbox One.

Står jeg i Tristam og lader ham løbe rundt kører det som han løber i grød.

Nu skal det lige siges at jeg spiller det på xbox 360 og PS4, og der er intet ivejen.

Jeg forstår ikke hvor et så grafik svagt spil kører så ringe.? Kan der være en indstilling som jeg misset? Fik min Xbox One igår og havde sådan glædet mig til at spille Diablo også er det sådan en gang hø. æv :cry:
Senest rettet af jimmy-slagelse 7. okt 2014 18:21, rettet i alt 1 gang.
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf Blauwy » 6. okt 2014 18:52

Der er ikke noget du kan ændre på. Problemet er framedrops med en ustabil 60fps, fordi udviklere vægter 1080p højere end spilbart gameplay. Xbox One er en svagere konsol og de ville gerne have det til at se ens ud, både på XB1 og PS4 selvom XB1 ikke helt kan klare det på samme niveau som PS4. (endnu, det kunne jo være den udvikler sig til en NASA supercomputer til jul, hvem ved)

Så, problemet er maskinens hardware og spillets optimering til dette. Intet du kan rette ved. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf Mike JezZ » 6. okt 2014 19:01

Hm. Jeg kan godt se frame drops men intet direkte hakken ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf jimmy-slagelse » 6. okt 2014 19:11

æv bæv.
Prøvede lige at starte det op på ps4, med en figur samme sted. Og det samme på x1, så kunne jeg sammenligne ved at skifte imellem de 2 konsoller.Der er stor forskel, desværre. Kan godt være man kan leve med det når man har spillet et stykke tid. Havde været lidt sjovere den anden vej rundt. Det trick må de godt droppe fremover. hehe
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf Mike JezZ » 6. okt 2014 19:16

jimmy-slagelse skrev:æv bæv.
Prøvede lige at starte det op på ps4, med en figur samme sted. Og det samme på x1, så kunne jeg sammenligne ved at skifte imellem de 2 konsoller.Der er stor forskel, desværre. Kan godt være man kan leve med det når man har spillet et stykke tid. Havde været lidt sjovere den anden vej rundt. Det trick må de godt droppe fremover. hehe


Du ska ikke være så skuffet. Der er altid forskel på to forskellige platforme. Men titler som fx shadow of mordor og destiny er identiske, og vi ser flere titler som er det.

Ingen tvivl om at ps4 er kraftigere. Men prioritet framerate over pixels kære udviklere :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf jimmy-slagelse » 6. okt 2014 19:35

Ja helt sikkert. Det er derfor at jeg har begge maskiner, glæder mig vildt til alle de fede exclusive titler der kommer til begge.Det jeg var lidt nervøs for var sådan set om jeg havde fået lavet en bommert da jeg indstillede den. Det gik lidt hurtigt med at få smidt den på . hehe

Bare ærgeligt med Diablo da jeg bruger mest tid på det. Aner ikke om de kan fikse det med en patch. Formoder at den patch som de lige har kørt på PCen også kommer på konsollerne. Det vil tiden vise.

Men tusind tak for feedback. :-)
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf Derp » 6. okt 2014 20:06

Det er garanteret den bug som gør at spillet hakker når man har downloadet spillet fra en region, men spiller det fra en anden. Hvis du f.eks. har købt spillet på US storen og downloadet den der, så hakker det når du prøver at afspille det fra en anden region(Danmark). Der er to løsninger, enten skifter du over til samme region inden du spiller diablo eller også afinstallerer du og downloader det igen fra den region du vil spille fra.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Diablo RoS Hakker

Indlægaf jimmy-slagelse » 7. okt 2014 18:21

Tusind tak for hjælpen. det virkede med at skifte sprog.Nu kører det perfekt.!
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172


Re: Diablo RoS Hakker* LØST*

Indlægaf pgrundl » 12. okt 2014 19:56

shh, ikke så højt. Ellers bliver det svært at skyde skylden på hakkeri, når du stiller sutterne i en greater rift ;)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Diablo RoS Hakker* LØST*

Indlægaf jimmy-slagelse » 12. okt 2014 22:53

Hehehe ;-))
jimmy-slagelse
Niveau 2
 
Indlæg: 172



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron