Xboxlife forum

Cod en Halo klon!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Cod en Halo klon!

Indlægaf ligeglad » 11. aug 2014 21:09

Hvorfor skal det nye call of duty være en klon af Halo! Alt det hoppen rundt er sgu da ikke for almindelige mennesker! Jeg har spillet samtlige Cod'er og brugt i gennemsnit 30 dage på hver! Men de får mig ikke til at købe det ny, det har intet med cod at gøre!
ligeglad
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf SocomGriseNN » 11. aug 2014 21:14

ligeglad skrev:Hvorfor skal det nye call of duty være en klon af Halo! Alt det hoppen rundt er sgu da ikke for almindelige mennesker! Jeg har spillet samtlige Cod'er og brugt i gennemsnit 30 dage på hver! Men de får mig ikke til at købe det ny, det har intet med cod at gøre!


Der er heller ingen der tvinger dig til at købe det?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Lowlandet » 11. aug 2014 21:19

Billede

Synes da ellers det ser meget sjovt ud.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Slimjay DK » 11. aug 2014 21:21

Hvorfor skal Halo være en klon af Counter strike, Alt det hoppen rundt er sgu da ikke for almindelige mennesker! :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Killerder » 12. aug 2014 00:30

Kan godt lide at dit forum navn er "ligeglad", og alligevel opretter du sådan en tråd her xD
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Blauwy » 12. aug 2014 05:42

Killerder skrev:Kan godt lide at dit forum navn er "ligeglad", og alligevel opretter du sådan en tråd her xD


Man er jo ikke rigtigt ligeglad, hvis ikke man viser folk at man er ligeglad! Så er man bare en faker! :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 08:41

Det er sgu spøjst.
Hvis de lavet et CoD der ligner de foregående får de høvl for at lavede kedelige ens spil uden nytænkning.
Hvis de laver noget nyt får de høvl for at lave noget der ikke er som det plejer at være.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Morten Skou » 17. aug 2014 08:54

BuBubbi skrev:Det er sgu spøjst.
Hvis de lavet et CoD der ligner de foregående får de høvl for at lavede kedelige ens spil uden nytænkning.
Hvis de laver noget nyt får de høvl for at lave noget der ikke er som det plejer at være.


Hehe, helt enig - og uanset så brokker folk sig over lag og dårlig online.

Det eneste som jeg egentlig ikke umiddelbart er så stor fan af ved Advanced Warfare, er faktisk deres Exoskelet, men der er faktisk også nogle andre ret fede ting med - nogle af dem fik Palle gravet ud af dem, i vores nye Gamescom interview her:
http://www.xboxlife.dk/artikler/87/call ... rview.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Grum Laban » 18. aug 2014 00:56

Nu synes jeg det mere ligner Crysis end Halo, men sådan er vi så forskellige. For en gangs skyld er COD ikke det er samme som i 2007, og nu er det også et problem for folk. Slap nu af, og så spring årets COD over hvis du har så ondt i røven over at de prøver noget nyt "Hr. Ligeglad".
Grum Laban
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf BuBubbi » 18. aug 2014 08:53

Præcist.
Jeg er super spændt, og glæder mig meget til det.
I multiplayer traileren de viste, så det utroligt forvirrende ud, men efter jeg har set lidt gameplay ser det meget mere interessant ud.

Håber vi får mulighed for at købe en slags hardened edition digitalt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Cod en Halo klon!

Indlægaf Burnie.dk » 24. aug 2014 15:04

Jeg vil også mene, at Halo stadig er mere arena-multiplayer. At gameplayet i CoD i stigende grad bliver vertikalt frem for kun at være horisontalt hilser jeg da velkomment - men Halo er det ikke forvandlet om til.
Halo handler for mig om, at alle starter med samme defaultvåben, hvorefter powerups og kraftigere våben kan findes de samme steder rundt omkring på banerne. Ingen killstreaks og helst ikke medaljer - bare hardcore multiplayer. At Halo 4 tilnærmede sig CoD-formularen er kun beklageligt.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster

cron