Xboxlife forum

E3 2014-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Cena » 10. jun 2014 19:50

Jeg har besluttet at jeg ikke gider Sonys konference, da PSLife fint har givet mig de oplysninger og videoer jeg gerne ville se. Derfor kan jeg heller ikke gøre mig til vinder over hvem der vandt, men jeg kan fortælle lidt om hvem der viste det jeg gerne ville se.

Jeg syntes Microsofts konferencer var rigtig god, og der var games, games som lovet. Men der var bare ikke meget af det som tiltalte mig, og det meste af det der gjorde var multiplat, men det er jo en smagssag. Hvis man kunne lide det man så, forstår jeg udmærket hvis man syntes den var super :)

Ærligt, så er jeg pisse skuffet over Sony først har en ordenlig racer ude 11 mdr. efter release. DET ER BARE IKKE GODT NOK! At miste Forza var en af de største bekymringer ved at skifte til PS4, og der er jeg stadig misundelig. I har Forza 5, som selvom de i år skuffede lidt med indhold i spillet, stadig er det ubestridt bedste racing spil efter min mening. Og nu i nær fremtid får i også Forza Horizon 2, som jeg også er misundelig på. Selvom jeg elsker det normale Forza, syntes jeg virkelig Horizon var et frisk pust.
Dog er denne ene titel ikke noget der gør jeg på nuværende tidspunkt skal have en One.

Uden lige at have det fulde overblik så tiltaler Sony's eksklusiver mig mere, men det er helt klart en smagssag. Uncharted 3 var et af de fedeste spil på sidste generation efter min mening, og havde jeg prøvet det tidligere havde jeg købt en PS3 langt tidligere. Jeg købte den faktisk først efter min PS4. Så Uncharted 4 var en af titlerne der gjorde jeg købte PS4 uden at vide noget som helst om spillet, andet end jeg var sikker på der kom en 4'er.

LBP planet tiltaler mig fordi det er anderledes og fjollet. Normal tiltaler sådan nogle spil mig egentlig ikke, men en gang i mellem har jeg brug for at spille nogle spil som er fjollede. Jeg har spillet 6 år på Xbox 360 og har ikke fundet et spil som jeg syntes om i den genre.

The Order syntes jeg ser rigtig fedt ud, og jeg syntes vi mangler spil fra den tidsperiode (måske jeg bare ikke har spillet dem?). Jeg kan godt lide 3rd person shooters, men en titel som Gears Of War blev jeg bare aldrig rigtig forelsket i. Det handlede ikke om spillet var dårligt, men det var hele universet der ikke tiltalte mig. Det samme gjorde sig egentlig også gældende for Halo, som jeg sagtens kan se er et super spil - det er bare ikke min kop the.

Udover de nævnte ser jeg også frem til nyt God of War, The Last of Us remake (som jeg med vilje ikke købte til PS3, da rygterne allerede der svirrede om en PS4, DLC til inFAMOUS, og ellers er det mest multiplat spil jeg ser frem til.

Dybest set burde jeg nok have valgt Playstation som main konsol i sidste generation da jeg altid har syntes deres eksklusiver var mest spændende. Men i sidste generation syntes jeg klart Xbox var den bedste konsol at spille på pga. multiplat performance og controller.
Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!

Hold kæft et rodet lorte indlæg, men nu gider jeg ikke skrive det om :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Shooter DK » 10. jun 2014 21:02

Cena skrev:Jeg har besluttet at jeg ikke gider Sonys konference, da PSLife fint har givet mig de oplysninger og videoer jeg gerne ville se. Derfor kan jeg heller ikke gøre mig til vinder over hvem der vandt, men jeg kan fortælle lidt om hvem der viste det jeg gerne ville se.

Jeg syntes Microsofts konferencer var rigtig god, og der var games, games som lovet. Men der var bare ikke meget af det som tiltalte mig, og det meste af det der gjorde var multiplat, men det er jo en smagssag. Hvis man kunne lide det man så, forstår jeg udmærket hvis man syntes den var super :)

Ærligt, så er jeg pisse skuffet over Sony først har en ordenlig racer ude 11 mdr. efter release. DET ER BARE IKKE GODT NOK! At miste Forza var en af de største bekymringer ved at skifte til PS4, og der er jeg stadig misundelig. I har Forza 5, som selvom de i år skuffede lidt med indhold i spillet, stadig er det ubestridt bedste racing spil efter min mening. Og nu i nær fremtid får i også Forza Horizon 2, som jeg også er misundelig på. Selvom jeg elsker det normale Forza, syntes jeg virkelig Horizon var et frisk pust.
Dog er denne ene titel ikke noget der gør jeg på nuværende tidspunkt skal have en One.

Uden lige at have det fulde overblik så tiltaler Sony's eksklusiver mig mere, men det er helt klart en smagssag. Uncharted 3 var et af de fedeste spil på sidste generation efter min mening, og havde jeg prøvet det tidligere havde jeg købt en PS3 langt tidligere. Jeg købte den faktisk først efter min PS4. Så Uncharted 4 var en af titlerne der gjorde jeg købte PS4 uden at vide noget som helst om spillet, andet end jeg var sikker på der kom en 4'er.

LBP planet tiltaler mig fordi det er anderledes og fjollet. Normal tiltaler sådan nogle spil mig egentlig ikke, men en gang i mellem har jeg brug for at spille nogle spil som er fjollede. Jeg har spillet 6 år på Xbox 360 og har ikke fundet et spil som jeg syntes om i den genre.

The Order syntes jeg ser rigtig fedt ud, og jeg syntes vi mangler spil fra den tidsperiode (måske jeg bare ikke har spillet dem?). Jeg kan godt lide 3rd person shooters, men en titel som Gears Of War blev jeg bare aldrig rigtig forelsket i. Det handlede ikke om spillet var dårligt, men det var hele universet der ikke tiltalte mig. Det samme gjorde sig egentlig også gældende for Halo, som jeg sagtens kan se er et super spil - det er bare ikke min kop the.

Udover de nævnte ser jeg også frem til nyt God of War, The Last of Us remake (som jeg med vilje ikke købte til PS3, da rygterne allerede der svirrede om en PS4, DLC til inFAMOUS, og ellers er det mest multiplat spil jeg ser frem til.

Dybest set burde jeg nok have valgt Playstation som main konsol i sidste generation da jeg altid har syntes deres eksklusiver var mest spændende. Men i sidste generation syntes jeg klart Xbox var den bedste konsol at spille på pga. multiplat performance og controller.
Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!

Hold kæft et rodet lorte indlæg, men nu gider jeg ikke skrive det om :)


Er du en copy paste udgave af mig selv?
Jeg har også haft en xbox 360 som main konsol i ca. 6-8 år, men det blev alligevel til en ps4. Jeg har set med på alle de fantastiske eksklusive spil der er kommet til ps3, og jeg må mildest talt sige, at jeg har været meget misundlig. Jeg valgte derfor også at skifte denne generation, på trods af at jeg også har været glad for xbox 360 multiplatform performance, party chat mv., men jeg mener ps4 har indhentet meget af dette. Halo har aldrig rigtigt sagt mig noget (jo, har prøvet dem alle), men vil helt sikkert savne forza, gears of war mv., men indtil videre har jeg ikke set et eksklusivt killer spil der skriger på, at jeg skal købe en xbox one. Jeg mener også vi mangler et bilspil på ps4, og jeg glæder mig til at se hvad drive club, the crew og project cars kan byde på. Jeg håbede virkelig microsoft kunne vise et spil til xbox one, som gjorde at jeg ville tænke "den konsol skal jeg bare eje!", men det skete ikke rigtigt. Alle de spil de viste der fik min puls op kommer også til ps4, dog med lidt længere ventetid på dlc. Jeg håber en dag xbox one vil kunne tilbyde mig noget, jeg ikke mener ps4 kan tilbyde.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf DinesJ » 10. jun 2014 21:41

Cena skrev:Jeg har besluttet at jeg ikke gider Sonys konference, da PSLife fint har givet mig de oplysninger og videoer jeg gerne ville se. Derfor kan jeg heller ikke gøre mig til vinder over hvem der vandt, men jeg kan fortælle lidt om hvem der viste det jeg gerne ville se.

Jeg syntes Microsofts konferencer var rigtig god, og der var games, games som lovet. Men der var bare ikke meget af det som tiltalte mig, og det meste af det der gjorde var multiplat, men det er jo en smagssag. Hvis man kunne lide det man så, forstår jeg udmærket hvis man syntes den var super :)

Ærligt, så er jeg pisse skuffet over Sony først har en ordenlig racer ude 11 mdr. efter release. DET ER BARE IKKE GODT NOK! At miste Forza var en af de største bekymringer ved at skifte til PS4, og der er jeg stadig misundelig. I har Forza 5, som selvom de i år skuffede lidt med indhold i spillet, stadig er det ubestridt bedste racing spil efter min mening. Og nu i nær fremtid får i også Forza Horizon 2, som jeg også er misundelig på. Selvom jeg elsker det normale Forza, syntes jeg virkelig Horizon var et frisk pust.
Dog er denne ene titel ikke noget der gør jeg på nuværende tidspunkt skal have en One.

Uden lige at have det fulde overblik så tiltaler Sony's eksklusiver mig mere, men det er helt klart en smagssag. Uncharted 3 var et af de fedeste spil på sidste generation efter min mening, og havde jeg prøvet det tidligere havde jeg købt en PS3 langt tidligere. Jeg købte den faktisk først efter min PS4. Så Uncharted 4 var en af titlerne der gjorde jeg købte PS4 uden at vide noget som helst om spillet, andet end jeg var sikker på der kom en 4'er.

LBP planet tiltaler mig fordi det er anderledes og fjollet. Normal tiltaler sådan nogle spil mig egentlig ikke, men en gang i mellem har jeg brug for at spille nogle spil som er fjollede. Jeg har spillet 6 år på Xbox 360 og har ikke fundet et spil som jeg syntes om i den genre.

The Order syntes jeg ser rigtig fedt ud, og jeg syntes vi mangler spil fra den tidsperiode (måske jeg bare ikke har spillet dem?). Jeg kan godt lide 3rd person shooters, men en titel som Gears Of War blev jeg bare aldrig rigtig forelsket i. Det handlede ikke om spillet var dårligt, men det var hele universet der ikke tiltalte mig. Det samme gjorde sig egentlig også gældende for Halo, som jeg sagtens kan se er et super spil - det er bare ikke min kop the.

Udover de nævnte ser jeg også frem til nyt God of War, The Last of Us remake (som jeg med vilje ikke købte til PS3, da rygterne allerede der svirrede om en PS4, DLC til inFAMOUS, og ellers er det mest multiplat spil jeg ser frem til.

Dybest set burde jeg nok have valgt Playstation som main konsol i sidste generation da jeg altid har syntes deres eksklusiver var mest spændende. Men i sidste generation syntes jeg klart Xbox var den bedste konsol at spille på pga. multiplat performance og controller.
Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!

Hold kæft et rodet lorte indlæg, men nu gider jeg ikke skrive det om :)


SUPER FEDT INDLÆG!
Dejligt sagligt og argumenterende!

Viser dog også hvorfor fans af de forskellige konsoller aldrig vil blive enige :D
Holdninger er heldigvis subjektive, og for mit eget vedkommende har jeg det lige omvendt med hensyn til controllere. For mig er Xbox One's controller ikke bare MARKANT bedre end PS4's men nærmere GRUNDEN til at jeg valgte X1 :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf artemisthemp » 10. jun 2014 21:43

Glæder mig virkelig til at, høre mere om Nero, da det minder mig om Journey
Billede
artemisthemp
Niveau 3
 
Indlæg: 222


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 22:41

Cena skrev:Jeg har besluttet at jeg ikke gider Sonys konference, da PSLife fint har givet mig de oplysninger og videoer jeg gerne ville se. Derfor kan jeg heller ikke gøre mig til vinder over hvem der vandt, men jeg kan fortælle lidt om hvem der viste det jeg gerne ville se.

Jeg syntes Microsofts konferencer var rigtig god, og der var games, games som lovet. Men der var bare ikke meget af det som tiltalte mig, og det meste af det der gjorde var multiplat, men det er jo en smagssag. Hvis man kunne lide det man så, forstår jeg udmærket hvis man syntes den var super :)

Ærligt, så er jeg pisse skuffet over Sony først har en ordenlig racer ude 11 mdr. efter release. DET ER BARE IKKE GODT NOK! At miste Forza var en af de største bekymringer ved at skifte til PS4, og der er jeg stadig misundelig. I har Forza 5, som selvom de i år skuffede lidt med indhold i spillet, stadig er det ubestridt bedste racing spil efter min mening. Og nu i nær fremtid får i også Forza Horizon 2, som jeg også er misundelig på. Selvom jeg elsker det normale Forza, syntes jeg virkelig Horizon var et frisk pust.
Dog er denne ene titel ikke noget der gør jeg på nuværende tidspunkt skal have en One.

Uden lige at have det fulde overblik så tiltaler Sony's eksklusiver mig mere, men det er helt klart en smagssag. Uncharted 3 var et af de fedeste spil på sidste generation efter min mening, og havde jeg prøvet det tidligere havde jeg købt en PS3 langt tidligere. Jeg købte den faktisk først efter min PS4. Så Uncharted 4 var en af titlerne der gjorde jeg købte PS4 uden at vide noget som helst om spillet, andet end jeg var sikker på der kom en 4'er.

LBP planet tiltaler mig fordi det er anderledes og fjollet. Normal tiltaler sådan nogle spil mig egentlig ikke, men en gang i mellem har jeg brug for at spille nogle spil som er fjollede. Jeg har spillet 6 år på Xbox 360 og har ikke fundet et spil som jeg syntes om i den genre.

The Order syntes jeg ser rigtig fedt ud, og jeg syntes vi mangler spil fra den tidsperiode (måske jeg bare ikke har spillet dem?). Jeg kan godt lide 3rd person shooters, men en titel som Gears Of War blev jeg bare aldrig rigtig forelsket i. Det handlede ikke om spillet var dårligt, men det var hele universet der ikke tiltalte mig. Det samme gjorde sig egentlig også gældende for Halo, som jeg sagtens kan se er et super spil - det er bare ikke min kop the.

Udover de nævnte ser jeg også frem til nyt God of War, The Last of Us remake (som jeg med vilje ikke købte til PS3, da rygterne allerede der svirrede om en PS4, DLC til inFAMOUS, og ellers er det mest multiplat spil jeg ser frem til.

Dybest set burde jeg nok have valgt Playstation som main konsol i sidste generation da jeg altid har syntes deres eksklusiver var mest spændende. Men i sidste generation syntes jeg klart Xbox var den bedste konsol at spille på pga. multiplat performance og controller.
Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!

Hold kæft et rodet lorte indlæg, men nu gider jeg ikke skrive det om :)


Godt skrevet, mit billed ser næsten lige sådan ud, hvis man lige erstatter Forza og Forza horizon med Gears Of War samt Alan Wake :D

Glæd dig til The Last Of Us :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Morten Skou » 10. jun 2014 22:44

[video]http://video.xboxlife.dk/xbox/2772/dead-island-2-announcement-trailer.html[/video]

Et af de spil som jeg ser frem til, som blev annonceret under E3, er faktisk Dead Island 2. Selv om traileren ikke er lige så vild som den til det første Dead Island spil, så synes jeg at den er meget cool :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 22:50

Jeg ser frem til mange af titlerne. Og jeg tror Quantum Break bliver awesome :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf IkkNico » 11. jun 2014 06:46

Cena skrev:Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!

Vi har sådan en blog feature Batman :mrgreen:

Godt skriv Cena, og et glimrende eksempel på hvilke grunde, der kan ligge bag et konsolvalg. Det lyder til, at du har valgt den helt rigtige maskine for dig.

Selv valgte jeg XB1 pga. vennerne, Live, controlleren (som viste sig at være lort) og fordi XB har et ry for at være en fps konsol, og jeg kan så godt lide bang bang .)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf IkkNico » 11. jun 2014 07:06

Jeg kan sku' godt Phil Spencer, der er ikke så meget PR spin med ham (*), se fx. dette klip fra 0:23 ...

> Dedikerede servere er og bliver en del af alle spil
> CPUen i skyen beregner destructionen af en bygning, så den lokale cpu/gpu kun skal renderer lokationerne
> AI i skyen, fx. drivatars

Ikke noget med at oversælge eller love features, der ikke eksisterer

https://onedrive.live.com/?cid=0f2df624 ... z3RzC_CMYs


*
Og selvfølgelig er der også PR spin med Spencer. Han gør og siger alt, hvad spillere vil høre, og da han er den nye mand er han fritaget fra fortidens synder begået af Mattrick og Orth, fremstår ahn som Xbox redningsmand. Snedigt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 11. jun 2014 09:23

IkkNico skrev:
Cena skrev:Sony har dog (indtil videre) den bedste performance, en MARKANT bedre controller og for mig de bedste eksklusiver, så det gjorde valget nemt for mig mht. next-gen konsol. Og indtil videre har intet ændret sig på den front!


Selv valgte jeg XB1 pga. vennerne, Live, controlleren (som viste sig at være lort) og fordi XB har et ry for at være en fps konsol, og jeg kan så godt lide bang bang .)


Gjorde det samme - nu viser det sig, at jeg ikke længere spiller med vennerne (tid) eller spiller FFS online (gider ikke de konstante tæsk)
Så gaming-tiden bruges på PS4'en i stedet, da Multiplat-titlerne afvikles bedre på dén..

Men hvor er jeg begejstret for de rigtige nye Next-Gen titlers grafik. Far Cry 4, Crackdown, Witcher 3, Hardline ser voldsprødt ud.
De vælter en hel bygning i Hardline, og det blev spillet på en PS4 fremfor en monster computer som sidste år.
Godt være mange mener, at god grafik kun findes på PC, men jeg nægter at kravle over i et hjørne, og sidde halvbøjet for at spille.. Har jeg godt så rigeligt som mindre ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Competa » 12. jun 2014 18:53

Phil lyder til at være en rigtig guttermand. I modsetning til nemlig Don, Yusuf og enda Playstations nye CEO.

Mig under Sony og EA's Konferencen.

Billede
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 12. jun 2014 19:08

Competa skrev:Phil lyder til at være en rigtig guttermand. I modsetning til nemlig Don, Yusuf og enda Playstations nye CEO.

Mig under Sony og EA's Konferencen.

Billede


Også mig da jeg så Sony og EA's konferencen.
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf EagleConcept » 12. jun 2014 19:14

Jeg slutter mig også til det her. Det var som at se mælkebøtter visne i slowmotion.
Dog var der et sted der bragte mit pis i kog. EA's fremvisning af PGA Tour.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf IkkNico » 12. jun 2014 22:11

Troede vi havde en Crackdown tråd, men kan ikke lige finde den, så jeg smider lidt fra et E3 interview med Phil Spencer her ... The New Crackdown Will Use The Cloud A Lot.

Det interessante her for mig, er ikke om skyen rent faktisk kan bruges til noget som helst, men at Spencer nu konsekvent siden sin start (for kun 2 mdr siden), har holdt hvad han har lovet (vi blev bla. lovet games games games til E3, og fik det), så selvom han selvfølgelig er PR mand, så har vi foreløbigt ingen grund til ikke at tro ham.

Leder i øvrigt stadig efter hvad ...
We are doing something new after our briefing that I’m hoping becomes special
... det her er.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Blauwy » 12. jun 2014 22:50

Jeg tror det der efter showet var bare at de sad og snakkede med publikum, og folk kunne stille spørgsmål.

Det er mit gæt, for har endnu ikke set nogle steder at de skulle have et "after show" af en art.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron