Xboxlife forum

E3 2014-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. jun 2014 13:51

CaptainKicker skrev:
Slimjay DK skrev:Captainkicker : Om så Sony annoncerede at ps4 kunne spille Xbox One spil, ville det ikke være godt nok og dit argument ville være "jeg har ikke behov for Sony's dårlige spil, og xbox one controlleren er bedre" :mrgreen:


#-o #-o #-o


Overdrivelse fremmer forståelsen :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf livekiller92 » 10. jun 2014 14:35

Fik bestilt lidt af de fremviste spil fra igår, det kan ikke betale sig at købe her hjemme med de priser;

Sunset overdrive
Assassins creed unity
Dying light
The crew
Battlefield hardline
Evolve
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2014 14:51

Har kun fået bestilt og betalt The Sims 4, men regner med at bestille Halo: Master Chief Collection, Crackdown, Fable Legends, Sunset Overdrive, Evolve, Far Cry 4 og The Crew.

Men hvor dælen var Viva Pinata :(!!!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf IkkNico » 10. jun 2014 15:00

Mit umiddelbare indtryk fra diverse online communities er svær begejstring for Halo MCC, hvor især Halo 2 MP på dedikerede servere, får armene i vejret derude (de største fejl omkring den MP var åbenbart at det var player hostet).
Personligt er jeg helt ligeglad med Halo, så længe det ikke "stjæler" spillere fra mine online spil (COD) ,)


IkkNico skrev:
hackNICE1112@ skrev:... new Criterion game ....

Vrroooooom vrooooooom vrrooooooooom ... Håber jeg

Så ikke hele EAs præsentation, men var der overhovedet et Criterion spil, eller var det bare en teaser?


Spencer skrev:We are doing something new after our briefing that I’m hoping becomes special

Hvad endte det med at være?
Der var deres after-show, men sådan et havde de jo også sidste år?


cigi silk skrev:@S - jeg håber virkelig for Sony at TLG kommer til PS4.

Den har været lovet så mange gange - og har været i udvikling i 9 år, så hvis den ikke kommer nu, så ender den jo som Duke Nukem Forever.... hvilket på mange måde vil være trist.

Og dog så er der rygter om at den er helt droppet.
http://www.worldsfactory.net/2014/06/07 ... -cancelled

Jeg ved Sony lukkede de rygter ned, men var der noget nyt om The Last Guardian?


... Ja ja, jeg ved godt jeg spørger meget, men jeg kan for fa'en ikke nå at fange det hele :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf JanR » 10. jun 2014 15:49

Ragnarr90 skrev:En ting der irriterer mig lidt, er hvordan Sony får spillene i trailerne til at ligne PS4 exclusives, for ikke at nævne alt deres exclusive content til multiplatform spil (wooo, skal så meget have en PS4 pga. EN ekstra mission! eller no'et...). For ikke at nævne deres beta-ekslusive titler (Destiny, BF Hardline). For fanden, så lad dog alle prøve spillet.

Savner tiderne, hvor man ikke behøvede pre-order spil, for at komme i beta, og alle spil blev udgivet med det samme indhold. For ikke at nævne uden day one DLC.


Jeg ved ikke om din hukommelse fejler noget, men det er Microsoft som har startet hele bølgen med de latterlige tidseksklusive ting. Det er først efter nogle år, at Sony er kommet med på banen med det samme modsvar.

Det startede med tidseksklusivt X360 indhold til både Call of Duty, og Skyrim, på bekostning af PS3.

Men jeg er enig i at det er åndssvagt, at nogle spillere får det før andre.
Jeg får ikke en bedre oplevelse af at spille et spil, som andre skal vente op til en måned ekstra på.

Og hvis Battlefield: Hardline udkommer i samme stand som BF4, så skal i nok nå at få prøvet betaversionen på XO, selvom retailversionen er udkommet. ;)
Billede
JanR
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Ragnarr90 » 10. jun 2014 16:10

JanR skrev:Jeg ved ikke om din hukommelse fejler noget, men det er Microsoft som har startet hele bølgen med de latterlige tidseksklusive ting. Det er først efter nogle år, at Sony er kommet med på banen med det samme modsvar.

Det startede med tidseksklusivt X360 indhold til både Call of Duty, og Skyrim, på bekostning af PS3.

Men jeg er enig i at det er åndssvagt, at nogle spillere får det før andre.
Jeg får ikke en bedre oplevelse af at spille et spil, som andre skal vente op til en måned ekstra på.


Men med MS er der tale om tidsekslusiv DLC - da jeg i sin tid gamede MW på PS3, betød det man skulle vente en måned ekstra for at få en udvidelse, der trods alt koster penge.

Ikke det samme, som at sikre alt muligt ekslusivt indhold på release dagen, som andre platforme aldrig kan få.

Og hvis Battlefield: Hardline udkommer i samme stand som BF4, så skal i nok nå at få prøvet betaversionen på XO, selvom retailversionen er udkommet. ;)


BF4s coding var **** til alle platforme, ikke kun XO. Spillet blev simpelthen for tidligt udgivet. Men det her om E3, så vi lader den ligge her.
Ragnarr90
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf ALIE » 10. jun 2014 16:30

Nintendo er snart på.
Klart dem der skal gøre mest, de skal virkelig overbevisende folk om at wii u er vær at investere i.
Det gør også dem super spændende...
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf heinstach » 10. jun 2014 16:47

Hvornår er det? Og hvor kan det ses? Ser meget frem til noget spændende nyt til Wii U.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf koopi » 10. jun 2014 16:48

Star Fox på Wii U er vist under udvikling! Jaaaa. :3 Nintendo må bare ikke skuffe.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2014 16:57

Nintendo starter om 2 minutter.

Please, Smash Brosog Mario Party releasedatoer!

EDIT: Yay Smash Bros :D!! Godt de lige fremhæver at vi kan bruge vores Pro controllere.

EDIT 2: Holiday 2014! Ja tak!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf ALIE » 10. jun 2014 17:27

Zelda Open world Nice.

Var det bare mig eller fik han det til at lyde at open world RPG er helt nyt(^o^)

VENT VENT missede jeg noget. Eller skal man punge ud efter de der figure, for at spille dem i smash og Party :(
Senest rettet af ALIE 10. jun 2014 17:54, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Stoffer » 10. jun 2014 17:52

Nintendo var awesome i år :) Kort præsentation... Men damn. Alt så tiltalende ud :) De har vundet E3 "krigen" i år for mig :P
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf koopi » 10. jun 2014 18:08

Miyamoto spillede lige lidt Star Fox til sidst. Zelda, Captain Toad og Yoshi Wooly World så fantastisk ud! :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf arnel925 » 10. jun 2014 18:12

Stoffer skrev:Nintendo var awesome i år :) Kort præsentation... Men damn. Alt så tiltalende ud :) De har vundet E3 "krigen" i år for mig :P

Nintendo havde helt klart flest ekslusive titler, mange fede spil som er på vej til maskinen, desværre har Wii U ingen 3rd party support, som betyder at ingen gider eje bare en Wii U, men hvis den falder i pris så kunne den være et godt supplement til xbox one eller ps4.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf ALIE » 10. jun 2014 18:13

DOOM
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster