Xboxlife forum

Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Mysticurse » 30. mar 2014 13:35

Hey all..

Er der ikke en der kan hjælpe mig med at få de sidste to achievments som jeg mangler i Dead Space 3. Den ene er den hvor jeg skal "Stasis co-op partner to slow bleedout timer" og den anden er hvor jeg skal "Revive co-op partner 10 times" - mangler dog kun 7 endnu ;-)
Du kan bare tilføje mig som ven hvis du skulle få lyst til at hjælpe :-P

V.H MrDe3is
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Lord Alla » 30. mar 2014 22:42

Ja da, det er jeg klar på... Jeg har gennemført Dead Space 3 alene og er vild med det. Mangler dog de her 3 coop-missioner, hvoraf den ene er overstået. Hvorfor smider man coop ind i horror?
Anyways, lad os lave noget mund til mund a la cyberspace :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Mysticurse » 17. apr 2014 11:08

Jeg har nu fået hjælp fra Lord Alla til den ene Achievment, så nu mangler jeg bare "Heaven Can wait"... Så hvis der skulle være en der har DLC'en Awakened og har 10 minutter til lige at hjælpe mig med den, så ville jeg sætte stor pris på det ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Mysticurse » 22. apr 2014 15:14

Slet ingen der har Dead Space 3 - Awakened, og har 5 min til at hjælpe mig??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Lord Alla » 22. apr 2014 19:26

Jo jo.... Jeg er snart klar igen - er godt på vej gennem hardcore, hvorefter jeg downloader DLC. Hvad skal vi sige - en lille uge?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Dead Space 3 Achievment - hjælp!!

Indlægaf Mysticurse » 23. apr 2014 05:08

Aaaaahhr, hvor MEGA fedt man ;-) Var ikke klar over at du havde planer om at hente DLC'en :-P Men jo, så venter jeg hellere end gerne en uges tid på dig hr ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster