Xboxlife forum

Brætspillet Mordheim kommer til...

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Brætspillet Mordheim kommer til...

Indlægaf Da Senzai » 30. mar 2014 10:11

forhåbentligt Xbox 360!

Ifølge Trueachievements er Focus Home Interactive på vej med spillet Mordheim: City of the Damned. Jeg har spillet en del Mordheim i mine yngre dage, så jeg synes, at det er rigtigt gode nyheder.

Jeg mener, at det også var Focus Home Interactive der udgave den digitale version af Blood Bowl, og det spil lå meget, meget tæt op ad brætspillet. Forhåbentligt kommer vi til at se det samme ved Mordheim: City of the Damned.

Sigmarite Sisters som jeg spillede dengang er blevet annonceret, og Skavens som jeg godt kan lide er der allerede blevet postet billeder af.

Jeg krydser finger for en faithful adaptation i samme kvalitet Blood Bowl, og så bare en online-del, der fungerer, hvor at man kan have et persistent online warband (noget der manglede i Xbox 360 versionen af blood-bowl, men fandtes i pc-versionen)

Ligenu er jeg meget spændt, men som vi så i ( den gameplaymæssigt fantastiske) konsol-udgave af Blood Bowl vil alt falde til jorden, hvis de endnu engang misser persitent online. En a de fede ting ved sådanne spil er nemlig, at have sit personlige hold, der konstant udvikler sig både til det bedre, men bestemt også til det værre efterhånden som dine figurer bliver dræbt eller mister lemmer.


Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron