Xboxlife forum

Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 19. mar 2014 13:40

Hej alle
Ville lige høre jer, om der er nogen af jer. Som der har købt Titanfall hos Gamepointsnow ?
Grunden til jeg spørger, er fordi jeg kan se de skriver, at den kun er til uk, de, fr, es og it gametags og altså ikke eurotags. Så jeg vil jo være lidt ked af, at kaste penge efter den, hvis den så ikke virker i dk

Mvh Steen
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf Durazell » 19. mar 2014 13:58

Hvor ikke bare købe det direkte på den amerikanske Xbox One store. Der koster det $60 som er 325 kr. ?
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf Major Oblivious » 19. mar 2014 14:02

Der har været eksempler på folk, som har brændt sig på pre-paid koder. Dem vil jeg være forsigtig med, men som Durazell skriver, så kan du lige så fint købe det på US markedplace. Det vil være et lige så alvorligt brud på deres ToS som et prepaid-card fra Gamepointsnow.com
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CvKM » 19. mar 2014 14:21

Der står at det også gælder til EU gamertags? :)

Min erfaring med GamePointsNow er bare at det er skide besværligt at bestille.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 19. mar 2014 14:34

CvKM skrev:Der står at det også gælder til EU gamertags? :)

Min erfaring med GamePointsNow er bare at det er skide besværligt at bestille.

Hejsa
Ja men hvis du læser lidt nede i teksten, så står der "Titanfall Xbox One game codes are in stock now! This code only suitable for UK/DE/FR/ES/IT Gamertags and contains English, German, French, Italian and Spanish languages."

Mht. Bestilling, så har jeg aldrig oplevet problemer med det :-)

Mvh Steen
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 19. mar 2014 14:38

Øhh, nu ved jeg ikke lige, om man må skrive det her. Men hvordan handler man lige på den Amerikanske Xbox store ?
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CvKM » 20. mar 2014 09:28

CrazyA skrev:
CvKM skrev:Der står at det også gælder til EU gamertags? :)

Min erfaring med GamePointsNow er bare at det er skide besværligt at bestille.

Hejsa
Ja men hvis du læser lidt nede i teksten, så står der "Titanfall Xbox One game codes are in stock now! This code only suitable for UK/DE/FR/ES/IT Gamertags and contains English, German, French, Italian and Spanish languages."

Mht. Bestilling, så har jeg aldrig oplevet problemer med det :-)

Mvh Steen


Ja, det så jeg også da jeg gik derind. #-o Jeg kan bare huske at før det blev tilgængeligt at købe det derinde så stod der bare UK & EU gamertags, ikke andet. Så gik bare ud fra det da jeg skrev forrige indlæg. #-o

Og det er da helt lovligt at skrive herinde! Du skal sætte din locale til USA og når du skal købe indtaster du bare dine informationer på nær det at det skal være et Amerikansk postnummer. Du behøver ikke indtaste dine kreditkort oplysninger, det skulle jeg ihvertfald ikke da jeg registrerede mig i England.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf munckster » 20. mar 2014 09:33

Jeg har købt Forza 5 på en prepaid kode fra gamepointsnow. Der har ikke været nogen problemer overhovedet med den.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 20. mar 2014 10:21

Ok, tak for jeres svar. Så må jeg have kigget lidt på det med USA
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 24. mar 2014 20:58

Hej alle
Har nu besluttet mig for at købe den på us marketplace, da jeg kan se en del benytter sig af den. Håber så ikke jeg bliver banned, eller at spillet ikke længere virker, når vi engang kommer over på dk marketplace.
Men der er lige en enkelt ting, som jeg ikke er helt begejstret for. I bestillings processen bliver jeg bedt om at adde betalingskort. Dette er der jo som sådan ikke noget i vejen med. Men nu er det så jeg tænker på, hvis jeg nu tilføjer et betalingskort til min konto. Vil xbl så automatisk gå ind og benytte det, næste gang mit xbl gold står for fornyelse ? For det vil jeg på ingen måde være int. I, da et abonnement jo kan købes væsentligt billigere hos pointheaven. Hvor jeg plejer at køber for et år af gangen.
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf Cloudy » 24. mar 2014 23:11

Du kan roligt købe Titanfall på US Marketplace og indtaste dine kreditkort oplysninger. XBL gold bliver ikke fornyet automatisk af den grund. Det skal du selv indstille den til hvis du vil have det....or not.

Jeg har selv lige prøvet at mit gold udløb uden at det blev fornyet automatisk.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Købe Titanfall til Xbox one hos Gamepointsnow

Indlægaf CrazyA » 24. mar 2014 23:25

Super :-) Det er hermed gjort, og kan også se at jeg efterfølgende bare kan fjerne mit kredit kort.
CrazyA
Niveau 1
 
Indlæg: 94



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron