Xboxlife forum

Project Spark

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Project Spark

Indlægaf heinstach » 9. okt 2014 15:28

Pyha, de spil, der følger med gratisversionen, er godt nok ringe og ikke en specielt god reklame for spillet. Håber, niveauet stiger med tiden.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf Mike JezZ » 9. okt 2014 16:03

heinstach skrev:Pyha, de spil, der følger med gratisversionen, er godt nok ringe og ikke en specielt god reklame for spillet. Håber, niveauet stiger med tiden.


Det er formentligt for at vise hvad man kan lave med spillet
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Project Spark

Indlægaf heinstach » 9. okt 2014 16:12

Mike JezZ skrev:
heinstach skrev:Pyha, de spil, der følger med gratisversionen, er godt nok ringe og ikke en specielt god reklame for spillet. Håber, niveauet stiger med tiden.


Det er formentligt for at vise hvad man kan lave med spillet


Præcist - og det er jo ikke vanvittigt god reklame, hvis kvaliteten ikke er bedre :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf Mike JezZ » 9. okt 2014 16:19

Du lyder ikke som en der har masser af kreativitet - det lyder ikke som om spark er det du søger :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Project Spark

Indlægaf heinstach » 9. okt 2014 16:28

Jo, kreativiteten er der såmænd, og jeg lever da også af at lave spil. Men jeg er sikker på, at kreative folk, der ikke har de fornødne muligheder for at lave spil på "rigtig" vis, nok skal kunne få en hel masse ud af Spark :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf ALIE » 11. okt 2014 10:42

Hvordan unlocker jeg støre bygge områder. Uden at betale? Kan man få in game cash I spillet
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Project Spark

Indlægaf ALIE » 14. okt 2014 13:15

Ok nogle der fatter hvordan jeg adder en second player/controller
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Project Spark

Indlægaf maagaard90 » 14. okt 2014 13:26

Jeg ved sgu ikke om jeg vil give mig i kast med det. Det er ene lunkne anmeldelser, jeg har hørt fra folk på nettet. En dårlig framerate, ikke et stort katalog fra start og man bliver hele tiden mødt af en paywall :(
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf ALIE » 14. okt 2014 13:55

maagaard90 skrev:Jeg ved sgu ikke om jeg vil give mig i kast med det. Det er ene lunkne anmeldelser, jeg har hørt fra folk på nettet. En dårlig framerate, ikke et stort katalog fra start og man bliver hele tiden mødt af en paywall :(


Der er masser at lave og det meste kan fås med ind game Silver, som kan farmes vis nødvendigt.
Det er Awesome, har prøvet nogle af de ting andre har lavet. Har spillet et 2d platform i dag som var mindst lige så godt som det der sort og hvid fra det danske firma.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Project Spark

Indlægaf iPwnd94 » 14. okt 2014 13:58

Synes godt nok det er meget "pay2win" i dette spil, ikke lige det jeg fortrækker...
Vil nu hellere betale fuldt ud og få alt med, lidt lige som LittleBig Planet ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Project Spark

Indlægaf Reinhold » 14. okt 2014 16:42

Jeg syntes det er ganske fedt, og mit udgangspunkt er en startpakke til 299 kr. Min søn og mig har lavet spilperlen "gamereactor gaming", så smut forbi og oplev et par sure tunfisk.

Project Spark er en sær størrelse - men jeg vil klart anbefale alle at komme i gang. Smid lidt mønt, og gå så amok i tilgængelige spil. Jeg søgte på Skyrim, og fandt et imponerende fedt spil faktisk. Jeg har også set flere LIMBO-agtige spil............
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Project Spark

Indlægaf Raxxu » 14. okt 2014 17:33

Har spillet lidt i det og er faktisk overrasket over hvor underholdende det er. Helt klart noget som er værd at prøve samt noget af det som folk har lavet er ret nice ;)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Project Spark

Indlægaf Lord Beef Jerky » 16. okt 2014 14:57

Hvis nogen er interesserede i retail-versionen, har jeg en liggende plomberet og det hele. Købte den på expertzone, og fortrød det hurtigt efter, da det ligner et spil, der i den grad kræver oceaner af tid. 200kr og den er din!
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Project Spark

Indlægaf maagaard90 » 20. okt 2014 09:25

Nu kastede jeg mig ud i det og jeg må sige, at det er okay. Controllerlayoutet er lidt svær at beherske, men det kommer nok. Ligesom Minecraft.

At gennemgå tutorial var alt afgørende og viste lidt spillets mange muligheder. Det eneste som irriterer mig er, at man ikke selv kan bestemme så meget på den grafiske front. Der er ikke mange valgmuligheder i forhold til når man skal male verderne. Men det kommer nok.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Project Spark

Indlægaf spif2001 » 29. sep 2015 13:09

5 oktober bliver Project spark helt gratis:
http://www.ign.com/articles/2015/09/29/ ... n=Blogroll

Al DLC osv bliver gratis.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron