Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 14. aug 2013 06:35

Michelve skrev:Fint spil, håber spillet holder gang i det efter xbox one launch, tror jeg er på ego 210 nu, og ved slet ikke hvad runners er, lol
Sparer sammen nu til en hurtig bil :)


En runner er en ATV, og det du sparer sammen til er en roller :)

Jeg er selv gået lidt død i spillet, men vi må lige finde en dag hvor vi kan give den en skalle, så er jeg med
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. aug 2013 21:00

Fedt, Terrificy og jeg kan godt bruge noget hjælp til at få et par wins på Freight Yard ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 19. aug 2013 00:23

Der er vidst en ny stor patch ude nu - jeg har patchet i den bedre del af en time. Ser frem til at kunne spille spillet, i det mindste.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 19. aug 2013 01:35

Yes! Efter en sidste omgang grinding ramte jeg level 19 i Bolt-Action Sniper Rifles og brugte så min +1 bonus til at komme op i level 20 - max level. 5% extra damage, blandt andet - jo tak! 50 gamerscore er også meget dejligt. Det burde kun tage mig 4 uger med Weeklies til, før jeg også har Trusted i alle factions, hvilket egentlig er meget rart. Så er den eneste store achievement jeg mangler lige at komme op på 2500 EGO - jeg mangler 600.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 20. aug 2013 22:08

AHAHAHAAHAHAHAAHAAAHHH!!

Fuck, den er fed den nye PSR-7 Cyclone Charged Semi-Automatic Sniper :D

Våbene er altså helt klart en af de ting, der er fedest ved Defiance :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 21. aug 2013 10:41

Ny Trailer!

Bedste MMO jeg nogensinde har spillet! - Altså lige efter Chromehounds.

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 21. aug 2013 19:58

Ja, der er godt nok nogle af de nye våben, som er effektive. Fik selv lige fat i en Charge Semi.Auto Sniper Rifle - dog ikke den, som du har. Den er speciel, fordi at den rammer 100% præcist uden at scope ind. Den har praktisk talt ingen recoil, så det er no-scope headshots all day every day med den. Den virker til at være super fed!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 21. aug 2013 20:04

Lækkert! Især fordi, at det så må betyde, at der er kommer flere forskellige nye våben end dem, jeg fik i min DLC-charge pack.

Med hensyn til DLC, så medmindre, at man er fan, og gerne vil støtte spillet, så kan det ikke betale sig at købe det. De fede ting - Sieges har man alligevel adgang til, og de nye våben kan også fåes som loot-drops eller i lockbokse.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 21. aug 2013 20:30

Mhm! Det er en VOT Surge Bolter jeg har fået. Man kan åbenbart få rigtig mange Surge-våben. Har også lige fået fingrene i en VOT Surge Nano-Fragger. Har faktisk også fået en Charge-Pistol, men den er jeg ikke så vild med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 22. aug 2013 12:08

Nå, efter et par loot-runs har jeg faktisk fået mig en del Charge-Weapons. Det er nu meget fedt. Har også ramt level 10 med Assault Rifles (jeg skal heldigvis kun op til 16) og level 8 med Semi-Auto Sniper Rifles (her sigter jeg efter level 10). 2035 EGO ud af de 2500 for næste achievement og hvad ved jeg - det går ret godt! Har også nogle nemme Pursuits, så det bør begynde at regne med EGO snart.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 22. aug 2013 18:13

Jeg prøvede også at fyre op for spillet idag.

Jeg skal vidst støves lidt af ;-) så jeg tænder nok for det igen i weekenden. Lige for tiden er det mest Going Commando der er mit mål
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 12. dec 2013 20:59

Er her nogen, der har spillet det nye Arkbreaker DLC?

Jeg har jo købt sæson-passet, så jeg er nok nødt til at prøve det her en af dagene ^^



Jeg spillede lidt forleden før Arkbreaker kom, og de har gjort sådan, at man nu kan salvage items på Y-knappen. Det er alt for nice! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf RandomHero » 12. dec 2013 21:19

Overvejer at starte op igen. Det er efterhånden et par måneder siden at jeg spillede det sidst.
RandomHero
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 2. jun 2014 16:41

Hej alle!

Jeg står og mangler 2 BMG´er, hvis der er nogen, der vil bytte. Jeg har en EGO rating på lige under 1300, så det skal BMG´en, også være.

Jeg har en ordenligt røvfuld Lilla våben at bytte med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mysticurse » 16. jun 2014 19:45

Nu kan det godt være jeg spørger lidt dumt... Men hvordan he¤¤¤¤ går jeg ud af spillet?? :-P Den eneste måde jeg har fundet er at sige Y Xbox Home..??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron