Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 26. mar 2013 16:04

Hej Alle! :D

Jeg kan se, at her ikke er en Defiance-tråd, og så er jeg jo nødt til at lave en :lol:


Defiance er et Third-Person-Mange-Multiplayer-På-En-Gang-Online-skydespil. Jeg har aldrig selv spillet MMO´er før, men alle mine homies og dem fra skolen er bare like World of Warcraft this og World of Warcraft dat, mens jeg selv havde travlt med at spille Tekken.

Defiance udkommer lige om hjørnet med en release, der hedder den 2. April. Med al den snak om MMO´er, så var jeg nysgerrig for selv at finde ud ad, hvad all the Fuzz var about. Jeg så en masse-gameplay videoer og tilmeldte mig betaen.

Og ved I hvad? Det er faktisk ret fedt - på sådan en hygge-agtigt måde! :mrgreen:.

Man render rundt i en stor verden og klarer missioner, der mest af alt går ud på at skyde badguys, og så tage deres penge og våben - og det er ret sjovt, at man er i samme verden som alle andre, for så mens, man er ved at klare en mission, så kan man f. eks møde en anden spiller, der er ved at klare en anden mission i samme område, og så kan man teame op, og hjælpes ad med at skyde de onde mutanter- PEW! PEW! POW! KRA-KA-BOOOM!

Der er også kompetitiv multiplayer, hvor man er to hold mod hinanden, men der fik jeg klø, for jeg er ikke så god
til skydespil, hvis de ikke hedder ShadowRun.

Spillets styrke lader for mig til at ligge i de special-lavede co-op missioner, der er designet til, at man er fire spillere, der skal arbejde sammen. I betaen spillede jeg sammen med 3 andre, hvor vi skulle befri en soldat, der blev holdt fanget af en gal professor og hans hær af klamme kæmpe inseckter... Starship Troopers style. Det var ret cool.

Men ellers så laller man bare rundt og hygger sig med at skyde badguys, opgradere sine våben og rykke levels op

Jeg kunne faktisk også ret godt lide sådan en Bolt-Action-Laser-Sniper-Riffel jeg fandt. Det føltes ret godt at pløkke hoveder af mutanter med den. Normalt kan jeg ikke lide Sniper-Riffler, men de føles ret lækre i Defiance :D.

Det er klart et spil, der virker sjovest, hvis det bliver spillet sammen med ligesindede, og spillet har også en indbygget klan-funktion, og jeg håber, at der er andre herinde fra, der også skal have det :D

Jeg læste også noget sjovt på det officielle forum. Normalt kan man ikke skade andre spillere på den "normale"-klare missioner mode, men hvis man er i en klan, og man har deklaret krig mod en anden klan, så er medlemmerne af den klan man er i krig med "open Game" uanset, hvor på verdenskortet de befinder sig :D

Hvis I ikke kender spillet er der et par videoer nedenfor. Noget af det er vist fra PC-versionen.

Regular-Ass-Gameplay-Trailer



Coop-Trailer



Våben-trailer



Pvp-trailer:

Senest rettet af Da Senzai 26. mar 2013 16:27, rettet i alt 2 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 26. mar 2013 16:17

Da Senzai skrev:Spillets styrke lader for mig til at ligge i de special-lavede co-op missioner, der er designet til, at man er fire spillere, der skal arbejde sammen. I betaen spillede jeg sammen med 3 andre, hvor vi skulle befri en soldat, der blev holdt fanget af en gal professor og hans hær af klamme kæmpe inseckter... Starship Troopers style. Det var ret cool.


Solgt. Jeg vil i hvert fald gerne prøve det!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 28. mar 2013 19:49

Er jeg virkeligt den eneste, der ser frem til at spille denne titel?

Det er lidt en skam, da jeg mægtigt gerne ville spille dette spil med andre. Det kunne være sejt med en Xboxlife klan 8)

At dømme ud fra interessen i denne tråd, så lader det til, at Defiance bliver endnu titel, der kan føjes til den alenlange-liste over spil som Team 100% Win-Ratio er Xboxlife-mestre i :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 28. mar 2013 19:54

jeg vil lige vente til jeg ved mere omkring spillets funktioner og muligheder for at spille alene lidt ala swtor. men jeg er spændt på serien der skulle starte her den 4 april tror jeg vist.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf ALIE » 29. mar 2013 13:42

Det der gør mig nevøs, er et konsol MMO uden nogen hype What's so ever.
kunne være et meget dødt univers, at rende rundt i :(
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Devel One » 29. mar 2013 16:18

Defiance er også en tv serie som er en del af spillet og omvendt... starter samme dato.

http://www.tv.com/shows/defiance/



COUNTDOWN TO PREMIERE DATE: 16 DAYS 6 HOURS 42 MINS 2 SECS
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 29. mar 2013 18:33

ALIE skrev:Det der gør mig nevøs, er et konsol MMO uden nogen hype What's so ever.
kunne være et meget dødt univers, at rende rundt i :(


Jeg kan godt følge dig.

Jeg har en catchphrase, jeg player at bruge om de bedste spil, som ingen spiller (ShadowRun, Chromehounds, Fatal Inertia, osv);

" De har lavet den begynder-fejl at bruge næsten hele deres spilbudget på at lave et solidt og godt spil istedet for at bruge det på markedsføring".

Jeg tror dog ikke, at der er nogen grund til bekymring. Jeg har prøvet betaen, og brugt de sidste par dage på det officielle forum, og ud fra, hvad jeg har læst og prøvet er der et par grunde til, at jeg ikke tror, at det bliver et problem.

- Spillet består af en Megaserver, der er delt op i mindre shards (så, der f. eks ikke er 6733 spillere på samme sted, da du så ikke vil kunne se noget på skærmen, fordi, der er sort af mennesker). Spillet sørger for at smide dig på et shard, hvor der også er andre spillere.

- Spillere, der ikke har købt DLC kan sagtens spille med folk, der har købt DLC. Dette gør, at spiller-basen ikke bliver delt op i mindre grupper så snart dlc´et begynder at droppe.

- Inde på det officielle forum, er der næsten ligeså mange indlæg i Xbox 360-sektionen, som der er i PS3- og PC-forummet tilsammen. Så det lader til, at der er mange spillere i 360-udgaven ved launch. Hvis spillet er godt nok, så holder de forhåbentligt ved ^_^

- Min vigtigste betragtning, har jeg gemt til sidst. Jeg har meget erfaring i, at spille døde og døende Xbox 360-spil, så jeg ved at dette kommer til at betyde al-verden for spillets levetid. Der er INGEN Lobbier eller Match-making, man skal igennem for at joine hovedspillet. Det betyder, at så snart du er online kan du se og FINDE andre online spillere. Det er slut med med endless søgning efter spil bare for at få svaret "unable to find match" Hvor godtfolk er kommer godtfolk til - hvor ingen spillere er giver folk hurtigt op.
Kan folk ikke finde et spil, gider de ikke søge, og så bliver det endnu sværere at søge efter spil, da der er færre, der søger. Når man ikke skal søge for at se, om der er folk online- men bare kan se dem, så giver folk ikke op, og så bliver de der. Det er ihvertfald min teori.

Det slut med at stille dig selv spørgsmålet "Kan den ikke finde et spil, fordi folk ikke er online eller fordi, at de få folk, der er online allerede er igang med et spil, og jeg er nødt til at genstarte min søgning indtil folk er færdig med det pågældende spil? Hvad nu, hvis der slet ikke er noget spil igang, så venter jeg forgæves?"

Alt det matchmaking og lobbier der ikke bliver fyldt op crap slipper vi for i Defiance. Der er dog Match-Making, hvis man vil spille competitive spil som 8 v 8 Team Deathmatch, men det smukke her er, at mens den matchmaker, kan du stadig klare missioner i hovedspillet og spille PvE. Så man spiller mens, den søger i stedet for at du skal kigge på en tom skærm. Hvilket igen gør at folk ikke "giver op" på samme måde. Og derfor vil de spillere der er finde hinanden.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 29. mar 2013 19:13

Damn Shin, næsten lige før du solgte mig den, der :) men venter spændt
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 29. mar 2013 19:26

Hah! :D

I alt fairness har jeg ikke meget erfaring med hverken shooters eller MMO´er, så jeg kan ikke sige om spillet bliver godt eller dårligt!

Jeg synes, at det ser fedt og spændende ud, men hvor godt selve spillet rent faktisk er... Det ved jeg ikke ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf fneribyen » 29. mar 2013 19:32

Har selv kigget meget på det, og jeg må jo også indrømme at jeg har set mig lun på spillet. Problemet er bare release datoen, da jeg ikke kan lægge GOW Judgment fra mig, samtidig med at Bioshock Infinite også lige er udkommet, så der er generelt ikke tid til sådanne titler. Men tror også jeg bliver en af de personer som venter med at købe det indtil sommerferien.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 29. mar 2013 19:33

fandt denne konsol gameplay

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mike.B » 29. mar 2013 19:35

Ooog så lige denne her hvor man oveni købet møder nogle af tv seriens figurer også

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 29. mar 2013 19:43

Heh, nu vi poster videoer, så synes jeg, at denne fra MMORPG.com er ret god, da det ikke er et "mainstream spilsite", men "rigtige" gamere, der interviewer udiklerne, og de derfor stiller mere relevante spørgsmål (synes jeg :D )

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf BrutalTarbensen » 30. mar 2013 10:57

Når jeg engang er blevet "færdig" med Gears, så kunne jeg godt fristes til at hoppe med på denne titel.
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf SaintRasmus » 30. mar 2013 17:03

Er blevet lidt varm på det her spil
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster