Xboxlife forum

Defiance - et konsol MMO.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. jun 2014 20:26

Tryk på back, og så hold venstre trigger inde, og så kommer der et menu-hjul frem. Herefter kan du trykke X for at logge ud :P

Edit: DET ER VENSTRE TRIGGER!!

Det er også sådan, at du kan claime dine dayli Rewards :P.
Senest rettet af Da Senzai 16. jun 2014 20:38, rettet i alt 3 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. jun 2014 20:30

- Men hvad synes du ellers om spillet? Er det ikke meget sjovt? ^_^

Jeg var ihverfald godt underholdt i løbet af hele mit første play-through :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mysticurse » 16. jun 2014 20:41

Da Senzai skrev:Tryk på start (eller er det back), og så hold venstre trigger inde, og så kommer der et menu-hjul frem. Herefter kan du trykke X for at logge ud :P

Aaaahh, det hjul har jeg haft fremme flere gange til aften.. Jeg takker mange gange der ;-)
Da Senzai skrev:- Men hvad synes du ellers om spillet? Er det ikke meget sjovt? ^_^

Jeg var ihverfald godt underholdt i løbet af hele mit første play-through :P

Jeg skal gerne indrømme at jeg synes det er en smule forvirende, men det har nok noget at gøre med jeg lige skal ind i spillet. Sådan har jeg det med mange spil. Dog er jeg ret sikker på jeg vil komme til at bruge mange timer på det spil... måtte virkelig tvinge mig selv til at slukke det nu her - så jeg kan komme op på arbejde i morgen, ellers var jeg da blevet ved hele natten :-D :-D Tror nok det ender med at blive et af de spil jeg for brugt flest timer på. Har ihvertfald ikke fortrudt mit køb ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. jun 2014 20:59

Jeg kan godt forstå, at du synes det er uoverskueligt. Der er også tonsvis af våben og forskellige modsne til hvert våben. Og jeg vil slet ikke komme ind på EGO-grid´et!

Du siger iøvrigt bare til, hvis du har brug for hjælp til nogle af Co-op missionerne. Jeg er måske ikke den mest snaksagelige, men tilgengæld så mangler jeg lige godt 3000 kills med LGM´en for at få det kostume, jeg gerne vil :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 17. jun 2014 17:11

Nøj, jeg får jo helt lyst til at slutte min 360 til igen og spille noget Defiance. Det kan godt være, at spillet ikke er særligt pænt, og at det har sine skavanker, men hold da kæft hvor er det dejligt med et MMO på Xbox'en, som samtidig er så tilfredsstillende og afslappende at spille. Jeg håber, at de gør alvor af at porte F2P-udgaven til Xbox One.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 17. jun 2014 18:13

Jeg er begyndt at lege lidt med det igen. Det er jo trodsalt kommet nye Episode Missioner, nu hvor sæson 2 af TV-serien starter om lidt.

Det er også fedt, at der stadig er så mange online. Det var en fornøjelse at rendt rundt med 4 andre igår for at få has på de store Biomen i den seneste Episode mission. Jeg tror ikke, at der er kommet flere spillere til, men de har optimeret, placeringen af spillere, der logger på, således, at man bliver samlet i en verden, hvor der allerede er en god portion folk online.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf allanb » 19. jun 2014 05:02

Til dem som vil prøve det, så er det free to play på PC og bliver det til ps3 den 15 juli (intet nyt om Xbox360 endnu).. Det kan helt sikkert anbefales. Nok det spil jeg brugte mest tid på i 2013...

http://www.defiance.com/en/play-for-free/
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 19. jun 2014 10:01

Jeg er overbevist om, at det også bliver Free to Play på Xbox 360´eren ^_^

Den præcise dato kan jeg dog ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Mysticurse » 19. jun 2014 20:41

Til dem af jer der stadig spiller, eller skulle få lyst til at spille igen/købe... I kan bare tilføje mig.. Er dog ikke så langt endnu, har kun en EGO rating på 235.
Er mest gået efter Side missions indtil videre nemlig :-P
Lige et spørgsmål til dem der har lidt forstand på spillet.. Der er både main og Episode missions, hvad er forskellen? Er main spillets missioner, og Episode nogle missioner der følger serien?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf allanb » 19. jun 2014 21:06

Da Senzai skrev:Jeg er overbevist om, at det også bliver Free to Play på Xbox 360´eren ^_^

Den præcise dato kan jeg dog ikke.
Ja det kan man kun håbe på.. Jeg må nøjes med PC, da jeg forlængst har skippet både XB360 og PS3 afsted :-( Med der køre det nu også ganske fortrinligt..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 15. apr 2015 23:07

Der er kommet nyt indhold til Defiance. Igen. Hvor er det fedt, at der stadig kommer nyt content! :mrgreen:

Jeg bliver helt ked af, at jeg ikke har min Xbox mere

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf TerrificFalcon » 16. apr 2015 00:43

Jeg fortryder virkelig, at jeg gav Defiance et syvtal, da jeg anmeldte det - eller rettere sagt: skulle jeg anmelde det igen, så ville jeg ændre det. Det har godt nok en del fejl, og det er en broget affære - men det er SÅ godt. Jeg er fascineret af, at de stadigvæk opdateret det - og jeg får selv helt lyst til at give mig i kast med spillet igen. I en tidsperiode hvor mange, både første- og tredje-persons, skydespil og action-adventures rent faktisk slår fejl, så er Defiance altså et friskt pust. Hvis jeg kunne vælge 10 Xbox 360 spil, som det ville være obligatorisk at prøve, så ville Defiance være et af dem.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf allanb » 16. apr 2015 07:13

Jeg tror jeg må få startet PC'en op til gennemspilning af dette spil. Det er bestem en af de fedeste spil jeg spillede på last gen. Og Alcatraz ser sgu underholdene ud..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Defiance - et konsol MMO.

Indlægaf Da Senzai » 16. apr 2015 18:57

Især når jeg ser på spil som Destiny eller jeg prøvede den seneste Planetside 2 beta, så kan jeg ikke lade være med at tænke; Fattigmands-Defiance!

Defiance er et superhyggeligt spil, der samtidigt er godt gammeldags awesome. Alt for seje våben, fede køretøjer i multiplayer-delen og så er det for nuts, at der kan komme et Arkfall midt i det hele, mens man er igang med en Shadow-War!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron