Xboxlife forum

Ninja vs. Splinter

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

splinter elr. ninja

Afstemning sluttede 5. apr 2004 14:51

splinter
17
65%
Ninja
9
35%
 
Afgivne stemmer : 26

Ninja vs. Splinter

Indlægaf Docmesty » 29. mar 2004 14:51

jaa.. så er tiden kommet til at købe mit nye spil.. men hvilket?.. er træt af ensformigt gameplay og langsomt. Det skal ikke være et spil der er langtrukket eller noget. Så jeg tænkte måske på splinter cell PT eller ninja gaiden. Eftersom ninja gaiden først kommer om to uger, så er det nok kun mest splinter folk kan snakke om.. Men hvilke af de to spil er bedst overall?.. jeg leder efter noget lidt anderledes. Måske mp. i splinter cell, og hvordan er live i ninja gaiden, er der nogen som ved hvordan det virker?.. jeg er begynt at helde lidt til splinter, men kan et spil der har taget lidt under et år at lave være ligeså fedt som et der har taget tre?!?.. hmm.. det er svært at bedømm.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf stuckpizza » 29. mar 2004 15:01

Jeg tror at Splinter Cell kan holde folk igang hele tiden.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anastacio » 29. mar 2004 16:32

Jeg mener bestemt at du skal købe Splinter Cell Pandora Tomorrow.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Docmesty » 29. mar 2004 17:04

jo... men nu siges det jo at ninja er det hidtil bedste action spil gennem tiden, og et must have.. synes ikke at single player i det første splinter cell var meget mere end et par timer sjov
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Blaine » 29. mar 2004 17:08

Du skal da have begge. Og Ninja Gaiden kommer ikke allerede om 2 uger. Jeg mener først det kommer engang i maj, måske først i slutningen af maj. Der er i hvert fald over en måned til, så mon ikke du har råd til begge?
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Docmesty » 29. mar 2004 17:12

..troede bare at det kom her d.14.. tager nok fejl så. jamen så smutter jeg lige ud at køber splinter cell.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Chilicon » 29. mar 2004 17:28

jeg har lige snakket med en fra EBgames, som siger at ninja gaiden kommer d. 07/05-04
altså om over en måned, så ja køb begge det er det eneste rigtige :lol:
"Der er ingen større smerte end midt i ulykken at måttes mindes den lykke som forsvandt"
Dante
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf acidburn dk » 29. mar 2004 17:53

detr er to store titler ( synes jeg ) men jeg tror dog scpt vinder... :P:P
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Buktu » 29. mar 2004 18:57

Igen det kommer an på Smag og behag! Det er ikke noget man skal spørge andre om.. Det andre kan er at komme med argumenter for hvorfor det ene spil skulle være bedre end det andet! Bare at sige "Splinter Cell er bedst" hjælper overhovedet ingenting! Argumenter for det i siger! Det får vi altså en meget bedre debat ud af! Tak...

Men mit råd er at du skal gøre det op med dig selv Docmesty. Kig på de gode og dårlige sider ved begge spil, og bedøm derudfra. Jeg selv er ikke meget for Stealth spil, så jeg ville helt klart vælge Ninja Gaiden.. Sådan er vi så forskellige.

Buktu
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf LaKerS » 29. mar 2004 19:34

splinter er nok helt klar bedst!
LaKerS
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 29. mar 2004 19:57

Men hvorfor synes du splinter cell er bedst smskiller?!

Læs dog Buktu's post ovenover!

Jeg har flere forskellige grunde til at JEG synes, at PT er bedre end Ninja Gaiden, men det kan ikke hjælpe dig eftersom det er min mening om spillene. Så derfor synes jeg du skal læse nogle anmeldelser, spørge på forums eller prøve PT inden du køber det.

Så du kan se de dårlige og gode sider ved hvert spil og se om de er noget for dig, som Buktu selv har sagt.

Dog kan du jo købe begge spil ser det ud til så det er vel ikke noget problem længere :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Thomas » 29. mar 2004 20:17

Jeg er nu mest til Ninja Gaiden... tjek evt. http://gamerankings.com/htmlpages2/561532.asp og/eller www.ninjagaidengame.com
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Tommy » 29. mar 2004 20:26

Giver Stomas ret! Ville også helt klart hellere have ninja gaiden! Har det gamle Splinter Cell, ok det er fedt lavet med grafik osv., men man bliver nemt træt af det! Tror måske det også¨er sådan med det nye!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Ryo » 30. mar 2004 20:05

Hvis Ninja Gaiden minder bare lidt om Devil may cry, så skal jeg.........OVERHOVEDET ikke have det!

For det var da det mest overhypede bras nogensinde. Splinter Cell derimod holder hele vejen, der dukker ikke lige aliens og uhyrer frem i tide og utide... tak for det.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Buktu » 30. mar 2004 20:09

Nu er Ninja Gaiden jo blevet spillet i USA, og de mener at det lever op til al Hypen, såå... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron