Xboxlife forum

SPIL

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

SPIL

Indlægaf Zelion » 25. mar 2004 16:32

jeg glæder mig totalt til det nye splinter cell udkommer jeg får snart den gamle men måske kan jeg fæå den nye i stedet får 8) :D jeg glæder mig også til halo2 udkommer jeg kan bare godt lide sådan nogen spil ligesom halo eller splinter cell og CS jeg ved ikke helt om man kan det men kan man godt f.eks alle de spil som man kan spille online men xboxlive kan man gemme det på den cd til xboxlive :?: :!: :?: :!:
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Anastacio » 25. mar 2004 16:33

Eftersom emnet ikke har noget med KAMPE at gøre flytter jeg dette emne til GENERALT :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: SPIL

Indlægaf Playkid » 25. mar 2004 16:40

icekiller skrev:jeg glæder mig totalt til det nye splinter cell udkommer jeg får snart den gamle men måske kan jeg fæå den nye i stedet får 8) :D jeg glæder mig også til halo2 udkommer jeg kan bare godt lide sådan nogen spil ligesom halo eller splinter cell og CS jeg ved ikke helt om man kan det men kan man godt f.eks alle de spil som man kan spille online men xboxlive kan man gemme det på den cd til xboxlive :?: :!: :?: :!:


Jeg gætter på dit indlæg skulle være noget i denne stil:

Jeg glæder mig meget til det nye Splinter Cell udkommer. Jeg får snart det gamle, men måske kan jeg få det nye i stedet for.
Jeg glæder mig også til Halo 2 udkommer, jeg kan nemlig godt lide sådan nogle spil som Halo, Splinter Cell og CS.
Jeg ved ikke helt kan, men er det muligt at gemme ens Xbox Live spil på en CD?


Du skal altså gøre dig noget mere umage med at sætte komma og stave, specielt den nederste del af dit indlæg, havde jeg meget svært ved forstå noget som helst af, jeg er ikke engang sikker på jeg oversatte rigtigt :?
Playkid
 


Indlægaf Zelion » 25. mar 2004 20:42

jeg er jo ikke verdens besdte til at stave vel? og jeg er også ny på life så jeg ved ikke meget om det :evil:. men det som jeg skrev forkert det skrev du rigtit der hvor du troede at jeg skulle skrive sådan og det skulle jeg.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Zelion » 25. mar 2004 20:43

nogen gange kommer jeg til at bytte om på ord det er derfor
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Anastacio » 25. mar 2004 20:49

ICEKILLER.

Du skrev din anden post 1 minut efter den første.

Du kan ændre dine posts ved at trykke på "ændre" knappen :wink:
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 25. mar 2004 21:45

icekiller skrev:jeg er jo ikke verdens besdte til at stave vel? og jeg er også ny på life så jeg ved ikke meget om det :evil:. men det som jeg skrev forkert det skrev du rigtit der hvor du troede at jeg skulle skrive sådan og det skulle jeg.

Det er selvfølgelig også i orden, men det ville alligevel være dejligt hvis du satte nogle kommaer, og lige læste indlæget igennem før du poster det.
Bare brug en smule mere tid, det skal nok hjælpe ;)
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 25. mar 2004 21:52

Du kan eventuelt køre dine posts igennem word stavekontrol :)

Men Playkid, nu er det jo ikke et krav at man skal kunne stave for at må skrive i forummet vel :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 25. mar 2004 22:06

Nej, det er ikke et krav.
Det var mere for hans og vores skyld. Hans, fordi han sikkert gerne vil kunne spørge om noget uden at det skal oversættes ;)
Vores, fordi det er rart at kunne læse en sætning uden at skulle anstrenge os for at forstå hvad der står:)

/PS2 playkid
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 25. mar 2004 22:55

Det har du 100% ret i PS2 Playkid :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron