Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 11. feb 2016 22:11

Mysticurse skrev:
Lord Alla skrev:NEJ en nedtur :shock: ... Husker selv at jeg sad med hjertet oppe i halsen, da jeg spillede hardcore. Skal du have gang i en ny?

Ja da, det er der ingen tvivl om at jeg skal.. Er jo nødt til at have de sidste to achievments i spillet, hvor den ene er for at nå lvl 70 med en hardcore, og den anden er at nå lvl 70 med en af hver character :-P


Haha... Sagt af en rigtig AA'er (Achievement Afhængig). :D
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 12. feb 2016 07:31

Lord Alla skrev:Haha... Sagt af en rigtig AA'er (Achievement Afhængig). :D

He he, true... elsker bare de "blærerøvs-points" :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf FoxHoundDK » 22. feb 2016 18:01

Har fået gennemført Bloodborne the old hunt. Hold da op den sidste boss trak tænder ud, 8 forsøg skulle der til for at nakke ham :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 22. feb 2016 18:35

Spillede lidt Zuma mens jeg ventede på Trackmania Betaen blev hentet. Nåede rimeligt langt til min overraskelse, men FFS det er stressende i de sidste levels - var tæt på at slå den, men nææ nej, de bolde skulle lige snige sig forbi mig.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf JohnH » 22. feb 2016 22:47

Twinkling skrev:Spillede lidt Zuma mens jeg ventede på Trackmania Betaen blev hentet. Nåede rimeligt langt til min overraskelse, men FFS det er stressende i de sidste levels - var tæt på at slå den, men nææ nej, de bolde skulle lige snige sig forbi mig.


Trackmania beta???? Hvor? Hvordan? og hvorfor er jeg ikke med ? :shock:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 23. feb 2016 00:00

Jeg fik en mail med adgang. Der er omkring 5000 spillere fra hele verden, 30 i danmark - ifølge deres leaderboards ingame. Med XBL nede kan man alligevel ikke spille lige nu, ved ikke hvor længe der går før det er oppe igen.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 24. feb 2016 22:01

Jeg begyndte på, og kom halvvejs igennem, Mitsurugi Kamui Hikae, et sindssygt over-the-top action-brawler, hvor man som en japansk skolepige skal udgive samuraisværdstæsk til jakkesætsbeklædte samurai-kopier. Det er overdrevent comboriffic og faktisk ret sejt. Glæder mig til resten!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf xsoenx » 25. feb 2016 19:14

JohnH skrev:
Twinkling skrev:Spillede lidt Zuma mens jeg ventede på Trackmania Betaen blev hentet. Nåede rimeligt langt til min overraskelse, men FFS det er stressende i de sidste levels - var tæt på at slå den, men nææ nej, de bolde skulle lige snige sig forbi mig.


Trackmania beta???? Hvor? Hvordan? og hvorfor er jeg ikke med ? :shock:

edit: nevermind, der var en anden der tog den
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 1. mar 2016 22:36

Jeg krydsede åbenbart 140.000 gamerscore! Dét havde jeg faktisk ikke engang bemærket, at jeg var ved at gøre. Spøjst.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+3

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2016 02:32

Efter at have spillet lidt The Solus Project de seneste par uger - som faktisk er fremragende - så skulle jeg da lige se, hvad de har fået tilføjet i dag, da jeg forleden gennemførte alt det indhold, der ellers var kommet.

Det betyder så, at jeg er gået fra at undersøge lange, mærkelige kabler, stenstrukturer og mine rumkammeraters tabte dagbøger, til en lang rejse under jorden, som bekræfter at der stadigvæk er alien-liv på planeten. Lige pt. har jeg så brugt de sidste par timer på at undersøge alien-overgangsritualer i en mørk grotte, og selv gennemgået mindst et af dem, hvilket er overraskende fucking nøjeren. Pt. holder jeg en pause, fordi der er børnelyde, hvilket ikke ligefrem er den mest betryggende ting - slet ikke klokken halv tre om natten.

Det spil her har godt nok sine skavanker, men damn, det er altså også noget af en stemning de får lavet sig, må man sige. Jeg er ret fan, tror jeg.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf FoxHoundDK » 6. apr 2016 15:22

Er kommet i lvl 30 i The division :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 8. apr 2016 20:36

Så lykkedes det endelig at nå lvl 70 med en "Hardcore" character i Diablo 3: RoS... Så det var i andet forsøg :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 9. apr 2016 23:45

Fik gennemført Halo: Combat Evolved.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 10. jun 2016 16:33

Begyndte for nogle år siden, og er efter MANGE timer endelig færdig med Tropico 4 kampagnen på Xbox 360.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf FoxHoundDK » 24. jun 2016 15:12

Fik endelig prøvet og gennemført Wolfenstein the new order. Har haft nogle andre spil, som jeg lige ville spille igennem først. Alt i alt var det en fin fornøjelse, men ikke et spil jeg behøver at gennemføre igen.
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron