Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mekuri » 3. mar 2011 16:06

Fik lavet Transmissionary achievement i Dead Rising - Og fik lige startet op på Dead Rising 2 og fik lavet et par achies der.
Mekuri
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 3. mar 2011 21:59

Fik gennemført Bulletstorm - Very Hard. Genialt humor og campaign efter min mening, men hvad kan man bruge min bedømmelse til, så snart spillet er af EPIC Games så får det topkarakter :P
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf xsoenx » 3. mar 2011 23:42

fneribyen skrev:Fik gennemført Bulletstorm - Very Hard. Genialt humor og campaign efter min mening, men hvad kan man bruge min bedømmelse til, er af People can fly :P
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf SONICDK » 3. mar 2011 23:58


fik lavet en lille montage

min første nogensinde
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 4. mar 2011 01:37

Jeg fik smækket Kinect Sports i konsollen og fik spillet noget bowling og bordtennis. Jeg besluttede mig for, at det alligevel var for sent til at hoppe alt for meget rundt på gulvet.
Men jeg fik mig nolge, i følge TrueAchievements, ret fine achievements, som ikke alle render rundt med. Men jeg ved dog ikke, om jeg nogensinde får de "høje" i bordtennis. Det er jeg ret elendig til.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 6. mar 2011 00:03

Har lige fået klaret et par baner i Lego HP, hvilket har givet mig den diabolske gamerpoint status der hedder 56660
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 8. mar 2011 12:46

Nåede i går Level 50 i Game Room :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf YaYo » 8. mar 2011 13:23

Fik All Clear, Real John Lloyd, Heavy Gamer og Collector i Vampire Rain.
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 9. mar 2011 23:55

Fik kommet lidt videre i GRID i dag, og også hapset nogle achievements ved siden af, som egentlig kom lidt hen af vejen. Dejligt spil at få kommet i gang med, da det har ligget på reolen i et stykke tid. Mangler dog en hel del træning, da det virkelig er lang tid siden jeg satte mig for et bilspil. Sidste var Midnight Club som jeg elskede, men efter campaign bliver det dog lidt for grinding relateret.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fessor.p » 12. mar 2011 12:57

Klarede RDR igår. Klasse spil!
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Prejler » 15. mar 2011 18:52

Fik endelig taget mig sammen til at gå igang med Fable 2. Fik The Hero of Strength achievement til 100gs : D
Prejler
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 15. mar 2011 19:00

Jeg fik nakket selveste Heinrich Himmler i Operation Darkness - hvilket nettede mig 20 gamerscore (+65 oven i hatten, for at have samlet sværdet Excalibur op i samme mission) - så mangler jeg kun 2 missioner af maingame, samt alle sidemissions (cirka 2x maingame), så er alle achievements endda hjemme. Burde ikke være alt for svært.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 15. mar 2011 19:05

TerrificFalcon skrev:Jeg fik nakket selveste Heinrich Himmler i Operation Darkness - hvilket nettede mig 20 gamerscore (+65 oven i hatten, for at have samlet sværdet Excalibur op i samme mission) - så mangler jeg kun 2 missioner af maingame, samt alle sidemissions (cirka 2x maingame), så er alle achievements endda hjemme. Burde ikke være alt for svært.

Hvad pokker er Xbox Live Labs?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 15. mar 2011 20:35

Vestergaard skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg fik nakket selveste Heinrich Himmler i Operation Darkness - hvilket nettede mig 20 gamerscore (+65 oven i hatten, for at have samlet sværdet Excalibur op i samme mission) - så mangler jeg kun 2 missioner af maingame, samt alle sidemissions (cirka 2x maingame), så er alle achievements endda hjemme. Burde ikke være alt for svært.

Hvad pokker er Xbox Live Labs?


Et US-only test-program, som Microsoft bruger med hensyn til nogle netværkstest. Med resultaterne vil de forbedre Xbox LIVE - man får så Avatar Awards for at bruge programmet i blandt andet seks timer sammenlagt (på samme tidspunkter som de 3 achievements), og så skulle jeg da også lige være med, :). Tror vidst også at CaptainKicker har hentet det.

Men yeah, det er basically gratis Avatar Awards, hvis man til gengæld lader Microsoft bruge ens net i et par timer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf maagaard90 » 15. mar 2011 20:57

Vestergaard skrev:
TerrificFalcon skrev:Jeg fik nakket selveste Heinrich Himmler i Operation Darkness - hvilket nettede mig 20 gamerscore (+65 oven i hatten, for at have samlet sværdet Excalibur op i samme mission) - så mangler jeg kun 2 missioner af maingame, samt alle sidemissions (cirka 2x maingame), så er alle achievements endda hjemme. Burde ikke være alt for svært.

Hvad pokker er Xbox Live Labs?

Fandt lige denne artikel, som burde forklare dit spørgsmål:
http://majornelson.com/archive/2011/03/ ... -labs.aspx
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron