Xboxlife forum

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Indlægaf Anastacio » 26. feb 2004 14:09

Nu er der kun 29 dage til SplinterCell2 udkommer og jeg glæder mig for vildt og det ved jeg der også er andre der gør :)

Men jeg har oprettet dette topic så vi kan diskutere alt om det kommende storspil SplinterCell Pandora Tomorrow.

Og lige nu glæder jeg mig både til singleplayer delen og LIVE delen, det bliver for nice!

I kan desuden læse et nyt preview og se nogle nye billeder her: http://www.gamespot.com/xbox/action/pan ... 90072.html

Der er 29 dage til SplinterCell Pandora Tomorrow udkommer
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Goose Fraba » 26. feb 2004 15:51

Dette spil skal ejes, ingen tvivl om det! Jeg har lige købt classics udgaven af Splinter Cell, så det vil jeg lige spille igennem inden Pandora Tomorrow. Jeg har dog hørt at etteren kun skulle tage omkring 10 timer at gennemføre...kan det passe? :?:
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 26. feb 2004 15:57

Aner det ikke, men jeg er skam også igang med det. Jeg købte Splinter Cell sammen med min xbox for et år siden eller sådan noget. Og jeg startede med spillet for 5 dage siden. Dvs. jeg er igang med min 5. dag og er nået rigtig langt på rimelig få timer. Så jeg tror ikke spillet er enormt langt, men det kan vel også være ligemeget, hvis bare spillet er godt :)

Jeg totalt hypet og kan næsten ikke vente mere på udgivelsen, men jeg vil også først gennemføre SC1 :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Goose Fraba » 26. feb 2004 16:25

Helt enig. Hellere 10 timers guld end 50 timers trivielt gameplay. :) Jeg må lige se at få afsat tid til Splinter Cell inden Pandora Tomorrow feberen raser.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Papa » 26. feb 2004 16:54

Ja, prøv det først før i glæder jer for meget. 1'eren var godt, men heller ikke mere end det. Så de skal have ændret det meget før jeg køber det. Men spændne ser det da ud.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Anastacio » 26. feb 2004 17:22

Huh? Jeg ved godt, hvilke spil jeg kan glæde mig utroligt meget til og ikke. Jeg er sikker på, at PT vil blive et fedt spil for mig og det vil ikke komme til at skuffe mig. Jeg har heller ikke lagt en uendelig hype for PT :) Og jeg prøver normalt ikke spil før jeg køber dem alligevel for jeg ved, hvilke spil der er gode for mig og hvilke jeg vil købe :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 26. feb 2004 17:27

Jeg var overdrevet hypet om 1'eren, og forudbestilte det.
Da jeg fik demo'en, FØR jeg fik spillet men EFTER jeg havde bestilt det, var jeg skam ikke skuffet. Demoen var bare for kort.. :P

Og selve spillet var faktisk ganske underholdende.
Grunden til at jeg køber 2'eren, er nok mest fordi den første trailer mindede mig om Alien versus Predator 2, et spil jeg holdt meget af. Så det skal skam nok blive noget for mig.. ;)

Go Clancy!
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 26. feb 2004 18:21

Jeg ser frem til at spille online med jer :)

Og husk nu, at vi skal spille PT online på release dagen Acidburn DK, Raabhimself og PS2 playkid :)

Vi kan vel bare finde et tidspunkt når vi nærmer os udgivelsen :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 26. feb 2004 19:43

Game killer: Jeg snakkede nu også om 1'eren. Men hvordan kan du være så sikker på at det vil blive så godt(SC:PT)?
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Goose Fraba » 26. feb 2004 19:48

Tom Clancy spillene har generelt alle sammen været gode til Xbox, så man ved som regel hvad man får. Trailere fra spillet får det bestemt heller ikke til at se ringere ud.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 26. feb 2004 19:49

Jeg er bare så fuldt ud sikker. Jeg har fuldt spillet og har set trailere, screens læst alt info og meget mere om spillet. Så jeg danner mig nogle billeder af det og ser om det er noget for mig. Jeg prøver ALDRIG spil før jeg køber dem. Men det er nok fordi jeg er sikker på mine fleste valg af spil. Og jeg har ikke fortrudt nogle af mine køb de sidste måneder :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Papa » 26. feb 2004 19:52

Tro mig, det gjorde mange folk også med SC1, men en del blev skuffet.
Men okay det har vel noget og gøre med hvor meget man kræver af et spil man bruger en hel del penge på.
Papa
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Anastacio » 27. feb 2004 17:45

28 dage tilbage Glæder mig for vildt nu eftersom det officiele site er opdateret igen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Anastacio » 29. feb 2004 18:12

26 dage tilbage!
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Blaine » 2. mar 2004 12:09

Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron