Xboxlife forum

Path of Exile Xbox One !!!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 25. feb 2017 17:14

Ohhh yeah ! Spillet det i 6år på pc, helt tilbage fra pre alpha til nu <3

Verdens bedste ARPG kommer til boxen :)

Har minimum brugt 10000 timer på det her spil <3

Nu bliver det med controller i sofaen ! Uhhh

Senest rettet af SEQU3L 22. aug 2017 14:56, rettet i alt 2 gange.
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+2

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf petethedawg » 27. feb 2017 06:24

nu har jeg kun spillet diablo i den slags type spil der, hvorfor er det bedre end diablo?
Billede
petethedawg
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: tårs


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. feb 2017 12:07

petethedawg skrev:nu har jeg kun spillet diablo i den slags type spil der, hvorfor er det bedre end diablo?


Ser du det et spørsmål jeg kan besvare med 1000 svar ;)

Men det bedste svar er dybte, det er 2000 gange dybere en D3 og D2 til sammen!

Jeg har spillet det fra pre-alpha dage og til nu! Snart 7år lagt sammen ! Spillet blev released i 2013 november og er alle steder blev dømt til det bedste ARPG !

Her er lidt info omkring det, gamespots review! Det blev også årest pc spil 2014 mange steder.

https://youtu.be/aXoOK44CR8k

Det har ændret sig en del siden det review men kun for det bedre og nu kommer patch 3.0 som bringer alt sammen til 10 acts og bringer guder osv ind i spillet ! Her lidt info omkring patch 3.0 som kommer til juni og samme dag kommer det til boxen !

https://youtu.be/cf6Ha-R7taA

Det her er et endgame build og hvordan du kan spille endgame og hvor vildt det kan bliver ! Men tro mig du ALDRIG! OP!

https://youtu.be/eJnflitHG5k

Det er 100% free to play og har INTET pay to win, pay to rush eller noget andet !

Det har kun bling bling du kan købe eller supporter packs ! Men intet vil ændre noget gameplay!

Spillet er total anerkendt på dens free to play model!

Kan du lide Diablo så vil du elske PoE, men pas på, sætter det klørene i dig, så slipper du det aldrig :p

Det kommer til at kører 1080p 60fps på boxen og ALT! som bliver gjort på pc version bliver også gjort på boxen ! Så der er ny league vær 4 månede og opdate vær 4 uge :) ud over det er der daglige races du kan tilmelde dig til og spille, som 2 timer race med 0 liv og hvem kan blive højst level ! Spillet er yderst competetiv og du vinder demi gods for gode placeringer som andre spillere vil betaler yderst god valuta for :)

PoE har også verdes bedste ARPG valuta system som aldrig breaker

ZiggyD Gaming på youtube er stedet for PoE content ! Så siger spillet dig noget så check ham ud ;)
Senest rettet af SEQU3L 27. feb 2017 13:11, rettet i alt 3 gange.
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+1

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. feb 2017 12:17

Folk der vil spille PoE på boxen når det kommer ud og gerne vil have hjælp da spillet er så dybt at det kan være utroligt hårdt at bide omkring til at starte med !

Giv mig en add jeg skal nok holde jeres hånd hele vejen :)

GT: SEQU3L
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+3

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf Mysticurse » 27. feb 2017 13:31

petethedawg skrev:nu har jeg kun spillet diablo i den slags type spil der

Det samme her, men jeg bliver uden tvivl nødt til at prøve det.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. feb 2017 13:55

Mysticurse skrev:
petethedawg skrev:nu har jeg kun spillet diablo i den slags type spil der

Det samme her, men jeg bliver uden tvivl nødt til at prøve det.


Sådan ;)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf spif2001 » 27. feb 2017 15:00

Er release datoen stadig bare "engang i år"?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. feb 2017 15:23

spif2001 skrev:Er release datoen stadig bare "engang i år"?


Det udkommer til boxen når de smider patch 3.0 ud og efter deres normale tidspunkt at smide nyt content ud, så bliver det slut juni !

Chris fra ggg skrev på forummet at det kunne rykke sig ind i start juli men de skyder efter juni :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf CaptainKicker » 27. feb 2017 16:48

Jeg spillede POE med nogen venner på PC for et par år siden - og jeg må indrømme, at jeg havde svært ved at "progress" i spillet. Jeg kom videre, men jeg synes aldrig, at jeg fik lavet en stærk karakter. Jeg tror ikke jeg fattede spillets koncept - jeg bragede bare igennem dungeons. Nogen råd før man starter igen? Regner stærkt med, at jeg vil sætte mig ind i det på Xbox.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 27. feb 2017 17:03

CaptainKicker skrev:Jeg spillede POE med nogen venner på PC for et par år siden - og jeg må indrømme, at jeg havde svært ved at "progress" i spillet. Jeg kom videre, men jeg synes aldrig, at jeg fik lavet en stærk karakter. Jeg tror ikke jeg fattede spillets koncept - jeg bragede bare igennem dungeons. Nogen råd før man starter igen? Regner stærkt med, at jeg vil sætte mig ind i det på Xbox.


Ja PoE kan være en hård nød at knække i starten :)

Jeg har igennem alle mine år med videospil aldrig oplevet et spil som PoE og efter 6år kan jeg nu kalde mig selv PoE leksikon :p det to kun 6år :p :p

Du giver mig bare en add GT: SEQU3L

Vil med glæde sætte dig ind i spillet så du for en bedre forståelse af hvad et godt build er og hvordan det hele drejer rundt :)

At skrive ned hvordan det her spil fungere ville være en hel roman :p

Mit bedste råd til en poe noob er at tænke fremad, have en grund plan for hvad du vil og altid bare ta dig din tid i at forstå spillets utrolig dybe spil mekanismer.
Senest rettet af SEQU3L 22. aug 2017 14:57, rettet i alt 1 gang.
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby

+2

Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 1. mar 2017 12:59

Sidste build of the week :) GGG starter dem op igen i patch 3.0 hvor spillet også kommer til xbox !

Det her er et Hardcore build, spiller man HC så sikkerhed vigtigt, da du jo ingen liv har andet det du starter med :)

https://youtu.be/bqBNflR3KFU

Ret fedt build, skal selv lav totem build på min main når det kommer til boxen :)

Til dem som tænker hvordan hænger skills og alt sammen i path of exile, så fir du en god ide ved at se build og the weeks ! Så kik dem ud på poe's egen youtube kanal :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 1. mar 2017 13:14

Hehe hvis man har nok valuta til at skaffe hvad man skal bruge så er det her top end crazy build, det kan bliver endnu vildere endnu, men du skal også have valuta til at kunne trade alt hjem eller bruge 1år på at grinde items selv :p

https://youtu.be/bg5hEleOFEo

Dem som kan lide WW barb i diablo :p
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 2. mar 2017 12:49

Selvom man har en vild character som er yderst godt sat sammen så aldrig følg dig sikker i PoE :p

ZiggyD lærer det på den hårde måde her i Hardcore league :p

https://youtu.be/oDfw2282toA

Bliver glad for et godt loot drop og bliver straffet på den hårde måde for det fordi han fjerner focus fra det som er vigtigt :p

Love it :p

Husk på i PoE dør du på en hardcore league så kan du stadigvæk bruge din character, den spawner på standard league og alt du havde på din character er gået med på standard league men din stash er stadigvæk på hardcore league så laver du en nye character på hardcore så har du alt i din stash ! Alle leagues har deres egen stash :)
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 2. mar 2017 22:33

Når man virkelig går i dybten med ens builds i Path of Exile :)

Ret fedt build kripp fik bygget, selv lavet noget at samme stil og det virker yderst godt :)

https://youtu.be/p9ZJtDxUe8w

Hehe ved godt at det lyder som crazy snak alt det han siger, men bare rolig efter et par år med spillet så forstår man det selv :p
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Re: Path of Exile Xbox One !!!

Indlægaf SEQU3L » 8. mar 2017 22:15

Hardcore crafting !

Ren tier 1 mirror crafting !

https://youtu.be/OELHqRk1P_A
kom nu lige en i kampen..
SEQU3L
Niveau 0
 
Indlæg: 48
By: Greve Landsby


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron