Xboxlife forum

Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf propagandapanda » 27. sep 2016 16:38

Har netop gennemført spillet, og bliver simpelthen nød til at få afløb for min forundring over, hvordan dette kan betegnes som en AAA titel?

Jeg vil gerne ridser nogle væsentlige kritikpunkter op, og hører gerne fra Jer andre, om de har samme oplevelse med spillet? Jeg er ekstremt skuffet, da jeg havde håbet på en oplevelse i stil med Skyrim, som var helt fantastisk.


- Spillet er for let, selv på den højeste sværhedsgrad.
Hvis man blot følger Main Quest vil man uden problemer stige tilstrækkelig i level til at man kan overkomme al modstand. Man motiveres ikke til at udforske de forskellige Points of Interest for at kunne stigere yderligere i level, da man allerede er overpowered. Det betyder samtidig at Perk systemet, Alchemy systemet og Inventory bliver komplet overflødigt. Hvorfor bekymre sig om at samle in
gredienser og råstoffer, hvis man ikke har behov for potions eller bedre equipment?

- Signs
Man er overpowered nok i forvejen. Det eneste jeg til nøds fik brug for, var "QUEN".

- Perks
Igen, hvorfor behøver spillet blive endnu lettere?

- "Prutte" om sin rewards hos NPC's.
Super, man kan lige sætte baren lidt højt og så justere den ned til man rammer prisen. Uha da, hvilken negotioator man er. Hvad skal man i øvrigt også bruge sine ekstra penge til, når man ikke har behov for at købe noget?

- Loot
Der er 100 milliader forskellig loot i spillet. Fedt, man har ikke behov for noget af det...

- Withcer Senes
Hold LT nede og tryk på det der blinker rødt. Man føler sig jo som selveste Sherlock Holmes med den evne til at opsnuse spor. Nøj, hvor er det en latterlig gimmick.

- Loading tider:
Fedt man kan nå at ordne de huslige pligter mens man venter på at banerne indlæses.

- Grafikken:
Er ganske fin i enkelte af "filmsekvenserne". Men når man selv er aktiv i spillet, kunne det snildt gå for at være et last-gen spil i min optik.

- Gameplay:
Ja, kedeligt fordi det er for let. Hack, hack, dodge, hack hack....videre...

- Historien:
Aaaalt for højtideligt, og samtaler går for det meste omkring ting, personer eller steder som man på det givne tidspunkt ikke har stiftet bekendtskab med, og derfor ikke kan releatere til. "Gedyneith"..."Kaer Dhu"...."Mulbrydale"....nå ja, selvfølgelig, dér ja...er helt med på hvad du snakker om, gnom...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561

+3

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Lord Beef Jerky » 9. jan 2017 08:13

Hvad fanden betegner du så som en AAA-titel? Du er satme kræsen, hvis du finder Witcher 3 for småt, grimt og let. Grafikken last gen? Er du blind, mester?
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf krig » 9. jan 2017 15:13

Det eneste jeg ville give dig ret i, er at combat godt kan blive for ensformigt..

jeg er selv igang med spillet, og jeg elsker stort set alt ved det, historien, gameplay, valgmuligheder osv.
Jeg forstår godt at spillet har fået så mange Awards..
Er ikke den store RPG spiller men den her titel gør det dælme godt :D 8)
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Lord Alla » 9. jan 2017 21:34

Jeg har ikke spillet spillet, men det er fandeme et sjovt indlæg... :D

Jeg smågriner stadig af denne her (som jeg ofte oplever i spil):
Aaaalt for højtideligt, og samtaler går for det meste omkring ting, personer eller steder som man på det givne tidspunkt ikke har stiftet bekendtskab med, og derfor ikke kan releatere til. "Gedyneith"..."Kaer Dhu"...."Mulbrydale"....nå ja, selvfølgelig, dér ja...er helt med på hvad du snakker om, gnom...



propagandapanda skrev:Har netop gennemført spillet, og bliver simpelthen nød til at få afløb for min forundring over, hvordan dette kan betegnes som en AAA titel?

Jeg vil gerne ridser nogle væsentlige kritikpunkter op, og hører gerne fra Jer andre, om de har samme oplevelse med spillet? Jeg er ekstremt skuffet, da jeg havde håbet på en oplevelse i stil med Skyrim, som var helt fantastisk.


- Spillet er for let, selv på den højeste sværhedsgrad.
Hvis man blot følger Main Quest vil man uden problemer stige tilstrækkelig i level til at man kan overkomme al modstand. Man motiveres ikke til at udforske de forskellige Points of Interest for at kunne stigere yderligere i level, da man allerede er overpowered. Det betyder samtidig at Perk systemet, Alchemy systemet og Inventory bliver komplet overflødigt. Hvorfor bekymre sig om at samle in
gredienser og råstoffer, hvis man ikke har behov for potions eller bedre equipment?

- Signs
Man er overpowered nok i forvejen. Det eneste jeg til nøds fik brug for, var "QUEN".

- Perks
Igen, hvorfor behøver spillet blive endnu lettere?

- "Prutte" om sin rewards hos NPC's.
Super, man kan lige sætte baren lidt højt og så justere den ned til man rammer prisen. Uha da, hvilken negotioator man er. Hvad skal man i øvrigt også bruge sine ekstra penge til, når man ikke har behov for at købe noget?

- Loot
Der er 100 milliader forskellig loot i spillet. Fedt, man har ikke behov for noget af det...

- Withcer Senes
Hold LT nede og tryk på det der blinker rødt. Man føler sig jo som selveste Sherlock Holmes med den evne til at opsnuse spor. Nøj, hvor er det en latterlig gimmick.

- Loading tider:
Fedt man kan nå at ordne de huslige pligter mens man venter på at banerne indlæses.

- Grafikken:
Er ganske fin i enkelte af "filmsekvenserne". Men når man selv er aktiv i spillet, kunne det snildt gå for at være et last-gen spil i min optik.

- Gameplay:
Ja, kedeligt fordi det er for let. Hack, hack, dodge, hack hack....videre...

- Historien:
Aaaalt for højtideligt, og samtaler går for det meste omkring ting, personer eller steder som man på det givne tidspunkt ikke har stiftet bekendtskab med, og derfor ikke kan releatere til. "Gedyneith"..."Kaer Dhu"...."Mulbrydale"....nå ja, selvfølgelig, dér ja...er helt med på hvad du snakker om, gnom...
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. jan 2017 22:51

Det bliver et 'not buy' herfra :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf citysleeps » 10. jan 2017 10:05

Skyrim propaganda... Witcher 3 har sat barren så højt, at mange efterfølgende AAA titler føles ufærdigt. Klart GOTY.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf ramlas » 10. jan 2017 11:11

Synes selv det er et super flot spil og nød det i fulde drag men må give dig ret i det er for let! Det er ikke noget ved at loote da man ikke kan bruge tingene til noget osv osv osv men flot er det! For lidt svær udfordring!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Rechain » 10. jan 2017 11:20

Spillet er flot og er årets spil i 2015 efter min mening. Jeg har gennemført det på PS4 (uden DLC) og er lige nu gået igang med det igen, på PC (med DLC) og der blev det endnu flottere :) jeg har ikke haft nogle kvaler ved det, men hver sin mening da. Det er stadig et af de flotteste spil jeg har set, i dens helhed..især på PC i forhold til konsollerne, hvor det dog stadig ser fremragende ud trods ydelsen til tider kan være lidt slem.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Stefan070483 » 10. jan 2017 12:31

Jeg har lige købt det og glæder mig til at komme i gang med det...
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034

+1

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf propagandapanda » 10. jan 2017 13:01

Okay okay, lidt ros skal spillet da trods alt have:

Man får lov til at se bryster i ny og næ.

Man kan så nå at tage sig et koldt brusebad, mens spillet loader den næste skærm. Måske gå en tur med hunden og handle ind. Og SÅ er man klar til at game videre.

Det er bare så vidunderligt at man kan slå flere fluer med et smæk på den måde
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. jan 2017 13:17

propagandapanda skrev:Okay okay, lidt ros skal spillet da trods alt have:

Man får lov til at se bryster i ny og næ.


'NOT BUY' er hermed ændret til 'MUST BUY' :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf austerellis » 5. feb 2017 17:29

Jeg elsker Witcher 3. Det er muligvis bedste spil, jeg har prøvet på de moderne maskiner.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307

+2

Re: Witcher 3 - Nej, nej, nej...

Indlægaf Theis Jensen » 12. feb 2017 14:23

Jeg har også noget kritik:
1. Klodset styring (i hvert fald med controller)
2. Kedelig historie (Jeg har ikke spillet de to første, så det er måske min egen skyld, men blev revet med af "the hype train". Jeg har dog set en del story videoer på youtube.)
3. Jeg er ikke fan af tredje persons perspektivet, men ville foretrække det som i skyrim.
4. loot virker ligegyldigt
5. Ensformigt combat. Jeg savner et skjold som jeg bruger meget i skyrim.

Det gode:
1. smuk grafik
2. hurtig loadingtider (i hvet fald med SSD)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron