Xboxlife forum

Fallout 4 Tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf A42Merlin » 15. jun 2015 07:53

Jeg er spændt på at prøve den lille tower defence del af spillet :) Det er efter min mening en cool ide med at lave sin hjemmebase og skulle forsvare den.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+3

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 09:54

Slimjay DK skrev:Ja, Oktober passer nok meget godt .. altså i 2016 :) :)


In your face :lol: =D> :^o [-X ;)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+2

Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. jun 2015 11:32

Fallout Shelter er faktisk rimelig sjovt. Har spillet det i et kvarter på min tablet, og kunne godt se mig selv bruge meget tid på det - selvom jeg ikke er fan af de her tids-spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 11:38

Hvor er det genialt lavet, med en pipboy collector's edition. Har I fundet nogle priser?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Blauwy » 15. jun 2015 11:54

Andre udviklere skal satme give den gas, hvis de skal slå den præsentation. Det ser fedt ud, og fantastisk at det udkommet så hurtigt, der var min skepticisme ikke begrundet :P
Fed tilføjelse med mods af armor og våben, det er tiltrængt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 11:59

Jeg er spændt på crafting delen. Der er gået lidt RUST i det.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Theis Jensen » 15. jun 2015 15:22

For første gang Køber jeg nok collector edition. Desværre er "fallout shelter" kun til Apple produkter, hvilket er utroligt ærgerligt.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Macheta » 15. jun 2015 15:35

Theis Jensen skrev:For første gang Køber jeg nok collector edition. Desværre er "fallout shelter" kun til Apple produkter, hvilket er utroligt ærgerligt.


Åhh, hvad tror du sådan en fætter vil løbe op i? :D
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 15:40

Den står til 110$ på Amazon.com. Den bliver nok lidt dyrere i EU. Lyder 700-1000 ikke meget realistisk? :D

Nå, den stod til. De har fjernet pris :D
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Macheta » 15. jun 2015 15:44

YCSMS skrev:Den står til 110$ på Amazon.com. Den bliver nok lidt dyrere i EU. Lyder 700-1000 ikke meget realistisk? :D


Jeg tror vi skal være heldige, hvis den bliver så billig. Jeg tror ikke den pip-boy er fremstillet af billige matrialer. Bestemt heller ikke når man ligefrem kan integrerer den med sin mobil-device. Det er jo det der lige præcis gør denne "Collector's" fucking sindssyg. Den fejer jo alle andre forskellige "Editions" fuldstændig af vejen.

Jeg tror vi skal højere op. Nok nærmere på den anden side af 2000,-. Det kan godt være jeg er nødt til at spare lidt op til denne.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 15:53

Macheta skrev:
YCSMS skrev:Den står til 110$ på Amazon.com. Den bliver nok lidt dyrere i EU. Lyder 700-1000 ikke meget realistisk? :D


Jeg tror vi skal være heldige, hvis den bliver så billig. Jeg tror ikke den pip-boy er fremstillet af billige matrialer. Bestemt heller ikke når man ligefrem kan integrerer den med sin mobil-device. Det er jo det der lige præcis gør denne "Collector's" fucking sindssyg. Den fejer jo alle andre forskellige "Editions" fuldstændig af vejen.

Jeg tror vi skal højere op. Nok nærmere på den anden side af 2000,-. Det kan godt være jeg er nødt til at spare lidt op til denne.


Tror nu ikke det er andet, end en stor mobilholder. Det er jo bare en stor omgang plastik, hvor det er mobilen der skal give funktionaliteten. Jeg kan sagtens tage fejl, men 1500+ vil virkelig komme bag på mig.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 15. jun 2015 16:06

YCSMS skrev:
Macheta skrev:
YCSMS skrev:Den står til 110$ på Amazon.com. Den bliver nok lidt dyrere i EU. Lyder 700-1000 ikke meget realistisk? :D


Jeg tror vi skal være heldige, hvis den bliver så billig. Jeg tror ikke den pip-boy er fremstillet af billige matrialer. Bestemt heller ikke når man ligefrem kan integrerer den med sin mobil-device. Det er jo det der lige præcis gør denne "Collector's" fucking sindssyg. Den fejer jo alle andre forskellige "Editions" fuldstændig af vejen.

Jeg tror vi skal højere op. Nok nærmere på den anden side af 2000,-. Det kan godt være jeg er nødt til at spare lidt op til denne.


Tror nu ikke det er andet, end en stor mobilholder. Det er jo bare en stor omgang plastik, hvor det er mobilen der skal give funktionaliteten. Jeg kan sagtens tage fejl, men 1500+ vil virkelig komme bag på mig.


Det ville være cool hvis man kunne bruge appen sammen med selve spillet, så den opdaterede ens stats i real-time.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. jun 2015 16:08

Det kan den også, som jeg har forstået det :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Fallout 4 Tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 15. jun 2015 16:10

YCSMS skrev:Det kan den også, som jeg har forstået det :)


Fedt! Det tænkte jeg også først, men så synes jeg det blev fremvist mere som en simpel gimmick :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron