Xboxlife forum

The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Rasbred » 26. maj 2015 18:30

citysleeps skrev:Tror jeg er på omkring 12% efterhånden, men er godt nok ikke stødt på nogen indikation fra min Witcher 2 progression endnu. Nogen der ved noget om hvordan valg fra de tidligere Witcher spil udspiller sig i Witcher 3?



Hvor kan man se hvor langt man er
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf ALIE » 27. maj 2015 01:26

hackNICE1112@ skrev:The Witcher 3 gets two new free DLC this week

Fedt spillet har kun været ud i en uge :-)

http://www.polygon.com/2015/5/26/865943 ... -this-week



Kan downloades nu. I vært fald på PS4
Har ikke tjekket One.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 27. maj 2015 10:40

Rasbred skrev:
citysleeps skrev:Tror jeg er på omkring 12% efterhånden, men er godt nok ikke stødt på nogen indikation fra min Witcher 2 progression endnu. Nogen der ved noget om hvordan valg fra de tidligere Witcher spil udspiller sig i Witcher 3?



Hvor kan man se hvor langt man er


Ude på One's dashboard klik på menu knappen på Witcher tile og vælg gamehub, der kan du finde leaderboard og din egen progression.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf ALIE » 27. maj 2015 15:30

Hvad er en Monster Brain? Troede en Drowner ville være fin. Men den er ikke hvad jeg leder efter.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Rasbred » 27. maj 2015 15:38

ALIE skrev:Hvad er en Monster Brain? Troede en Drowner ville være fin. Men den er ikke hvad jeg leder efter.


dræb en bjørn
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf RandomHero » 27. maj 2015 20:50

Min witcher er en fattigrøv. Har I forslag til hvordan man får lidt mere guld i læderpungen?
RandomHero
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf ALIE » 27. maj 2015 21:11

Rasbred skrev:
ALIE skrev:Hvad er en Monster Brain? Troede en Drowner ville være fin. Men den er ikke hvad jeg leder efter.


dræb en bjørn


Seriøst :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf ALIE » 27. maj 2015 21:12

RandomHero skrev:Min witcher er en fattigrøv. Har I forslag til hvordan man får lidt mere guld i læderpungen?


Kender en glitch men om du vil bruge den lidt er op til dig.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Ink129 » 27. maj 2015 21:28

RandomHero skrev:Min witcher er en fattigrøv. Har I forslag til hvordan man får lidt mere guld i læderpungen?


Sælg våben og armor til blacksmiths og ikke almindelige vendors - blacksmiths giver mere for det. Pres prisen på dine witcher contracts. Få dine florens vekslet om til crowns hos Vivaldi i Novigrad. Og få købt gode saddlebags i Novigrad, så du kan slæbe på så meget loot som muligt.

Jeg klarer mig ganske fornuftigt, når jeg gør disse ting, selvom jeg rimelig hurtigt kan nå til bunds i pengepungen igen, når jeg finder en vendor, som sælger en masse lokkende schematics. Indtil videre synes jeg økonomien i dette spil er ganske godt balanceret - hver en crown tæller!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306

+1

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Annxii » 28. maj 2015 08:45

ALIE skrev:Hvad er en Monster Brain? Troede en Drowner ville være fin. Men den er ikke hvad jeg leder efter.

dismantle en drowner brain så får du en monster brain
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 28. maj 2015 10:19

Ink129 skrev:
RandomHero skrev:Min witcher er en fattigrøv. Har I forslag til hvordan man får lidt mere guld i læderpungen?


Sælg våben og armor til blacksmiths og ikke almindelige vendors - blacksmiths giver mere for det. Pres prisen på dine witcher contracts. Få dine florens vekslet om til crowns hos Vivaldi i Novigrad. Og få købt gode saddlebags i Novigrad, så du kan slæbe på så meget loot som muligt.

Jeg klarer mig ganske fornuftigt, når jeg gør disse ting, selvom jeg rimelig hurtigt kan nå til bunds i pengepungen igen, når jeg finder en vendor, som sælger en masse lokkende schematics. Indtil videre synes jeg økonomien i dette spil er ganske godt balanceret - hver en crown tæller!


+1
Jeg sælger som regelt også lidt ud af mit loot, når jeg f.eks har over 10 af samme items, pånær det som ofte bliver brugt i potions og lignende. Loot fra dyr og monstere går vist også for mere de steder, hvor de sjældent optræder. Har opsparet lidt over 3.000 crowns nu, som skal bruges på en bedre armor/weapon upgrade når jeg er steget lidt mere i rank : -)
Har fundet et par schematics på potions og diagrams de steder "?" optræder på kortet, så der kan man spare lidt crowns..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf rasmusvn » 28. maj 2015 10:27

RandomHero skrev:Min witcher er en fattigrøv. Har I forslag til hvordan man får lidt mere guld i læderpungen?


https://account.xbox.com/en-us/gameclip ... 0e7fe465df (potentielt små spoilere for Novigrad)

"I want to be rich, and I want lots of money. I don't care about clever, I don't care about funny. I want loads of clothes, and I want loads of diamonds. I heard people die while they're trying to find them."

Godt nok ikke diamanter men perler. Det er dog lidt en skam at udnytte dette, da økonomien egentlig er ganske velbalanceret.

Noget helt andet er, at jeg er blevet ganske begejstret for "Quen-sign", altså det sign der agerer barrier/shield.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf RandomHero » 28. maj 2015 19:57

Jeg siger tak for tips.
RandomHero
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf rasmusvn » 29. maj 2015 21:30

Bemærk at Patch 1.03, som lige er blevet rullet ud til X1, har en risiko for at introducere en XP-bug. Denne skulle gerne blive rettet meget hurtigt.

"In addition, CD Projekt Red has announced plans to fix the XP bug that came to light earlier this week. A new patch to clear up this issue, 1.04, will arrive on Monday, June 1 for PC. The update will be deployed for Xbox One and PlayStation 4 "in the following days," Momot explained in the game's forums."
http://www.gamespot.com/articles/witche ... 0-6427687/
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Ink129 » 29. maj 2015 22:57

rasmusvn skrev:Bemærk at Patch 1.03, som lige er blevet rullet ud til X1, har en risiko for at introducere en XP-bug. Denne skulle gerne blive rettet meget hurtigt.

"In addition, CD Projekt Red has announced plans to fix the XP bug that came to light earlier this week. A new patch to clear up this issue, 1.04, will arrive on Monday, June 1 for PC. The update will be deployed for Xbox One and PlayStation 4 "in the following days," Momot explained in the game's forums."
http://www.gamespot.com/articles/witche ... 0-6427687/


Det er ikke den nye patch, som introducerer XP-buggen - den har været der fra start. Patch 1.03 retter det desværre bare ikke. Der må vi vente på næste patch i stedet.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron