Xboxlife forum

The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Adampantic » 24. maj 2015 18:43

spif2001 skrev:Hest


Kunne det uddybes. Ser ikke lige umiddelbart nogle veje der fører derhen?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Ronny73 » 24. maj 2015 21:08

gå til World map og klik på området, men du skal vist stå ved et fast travel sted. har du ikke været der før skal du gennemføre nok af hoved historien indtil du når til slottet hvor man møder kongen når du er færdig der kan du komme til de andre steder. svært at svare konkret når du ikke siger hvad lev du er osv
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Adampantic » 24. maj 2015 21:10

Ronny73 skrev:gå til World map og klik på området, men du skal vist stå ved et fast travel sted. har du ikke været der før skal du gennemføre nok af hoved historien indtil du når til slottet hvor man møder kongen når du er færdig der kan du komme til de andre steder. svært at svare konkret når du ikke siger hvad lev du er osv


Hej Ronny, Tak for dit svar.

Det lader til, at jeg ikke var opmærksom nok. Der var 1 sted i Velen jeg kunne tage hen (Hanging mans tree, mindes jeg det hed). Men igen, tak for dit svar :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf hackNICE1112@ » 24. maj 2015 21:28

Hold nu op, det er et fantastisk - spil the Witcher 3 :-) tror jeg har spillet det i omkring 20 timer, og jeg er kun level 7. Jeg kan ikke lade være med, bare at gå rundt i spillet og opleve livet, der er i spillet. Det er jo et fantastisk økosystem de har fået bygget op :-) jeg glad for at de udskød det et par gange, så der ikke er en masse fejl - jeg har dog oplevet at min hest kom løbende hen til mig på hovedet :-D
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Niculla » 24. maj 2015 21:31

Jeg er også helt væk i det. Fantastisk. Intet mindre. Slår DA3 med længder.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Adampantic » 24. maj 2015 21:37

hackNICE1112@ skrev:Hold nu op, det er et fantastisk - spil the Witcher 3 :-) tror jeg har spillet det i omkring 20 timer, og jeg er kun level 7. Jeg kan ikke lade være med, bare at gå rundt i spillet og opleve livet, der er i spillet. Det er jo et fantastisk økosystem de har fået bygget op :-) jeg glad for at de udskød det et par gange, så der ikke er en masse fejl - jeg har dog oplevet at min hest kom løbende hen til mig på hovedet :-D



Er også ret fascineret af det. Er kun på level 4, men som
Dig bruger jeg også mest tid på bare at lalle rundt :D.. Mht din hest - så kan det være det bare var er nyt trick ;)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 24. maj 2015 22:15

Jeg er enig i at det spil her er alt for fedt, men...

Det tager aaaaaaalt for lang tid at loade spillet ind igen, hvis man dør. 1 ting er at man (jeg) bliver pissesur når man (jeg) dør, men at man så oven i købet skal straffes med 1 minuts loade tid, det er ikke pænt gjort.

...og jeg tør ikke sælge ud af mit crafting gear - planter, glyphs, huder etc. etc. - det fylder helt vildt nu - også selv om jeg har nogle gode +70 items saddeltasker.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf DKhANSI » 24. maj 2015 22:16

Produktionsværdien er helt i top i det her spil. Må sige det er imponerende især taget i betragtning af at CD Projekt Red hverken har EA eller Bethesda bag sig. Det er givet også derfor spillet er så brutalt og voldeligt. Er vild med den stemning som spillet opbygger. Hele verden emmer af frygt, desperation, krig og rædsel. Alt fra de tragiske historier som folk fortæller til de utallige mennesker der er hængt i træer og langs vejene. Det hele er meget skræmmende og stemningsfuldt.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815

+1

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf rasmusvn » 24. maj 2015 23:00

Nu har jeg selv hældt ufatteligt mange timer i DA:I, men jeg må blankt indrømme, at Witcher 3 er et bedre spil på samtlige punkter. I modsætning til DA:I, hvor man ganske ofte følte sig helt alene i en verden, virker Witcher 3 som et spil med en fuldt realiseret verden. Jeg oplever således ikke øjeblikke som i "Hissing Wastes" (den kæmpestore, øde, nattelige ørken i DA:i), hvor det egentlig bare virkede som om, at man lavede et stort areal, fordi man kunne, og så kunne man ellers gå rundt og samle 'shards', etablere camps og andet bras, som ingen betydning havde.

Alting føles også langt mere forbundet i Witcher 3, forstået på den måde at der er en rigtig god sammenhæng mellem de forskellige områder og quests. I DA:I var der nærmest et disconnect mellem områder og quests. Loot-systemet virker også rigtig godt implementeret, igen skal dette ses i forhold til selvsamme system i DA:I, hvor 98% af alt man samlede op var bras.

Eneste kritik i øjeblikket må være et til tider uoverskueligt inventory, men det får man vel forhåbentlig overblik over med tiden. Loadtiden kan også være lidt lang, når man dør, men omvendt har jeg fået svar på nogle spørgsmål via de hints, der er til stede, mens spillet loader. Disse er også så tilpas korte, at man rent faktisk kan nå at læse dem.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Ronny73 » 25. maj 2015 16:10

rigtig fedt spil og lever klart op til mine forventninger, er dog enig i uoverskuelig inventory jeg kunne godt bruge en kiste eller lign til at afligge ting i, jeg tør ikke sælge Herbs og andre crafting ting. og ja hvis man dør bliver man straffet med meget lang load tid. at svømme er ret bøvlet og man skal lige være på den rette side af hesten for at kunne stige op. bortset fra disse små ting elsker jeg dette spil :-D der er til sindssyg mange timer super underholdning
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf KingHans » 26. maj 2015 09:14

Hvor er jeg træt af man ikke kan læse teksen fra en normal afstand. Jeg er nød til at sidde på en skammel i stedet for i sofaen. FÅ DET DOG FIXET!
Ellers lever det fuldt op til forventningerne. Om det er bedre eller dårligere end DA:I, synes jeg ikke helt man kan sige noget om, da de er meget forskellige.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Blauwy » 26. maj 2015 09:33

KingHans skrev:Hvor er jeg træt af man ikke kan læse teksen fra en normal afstand. Jeg er nød til at sidde på en skammel i stedet for i sofaen. FÅ DET DOG FIXET!


Slaaaap nu af, patchen der retter det kom først på PC i går og skal lige godkendes af MS inden de sender den ud på Xbox.
Du skal hellere bebrejde MS for at de tager så lang tid om at godkende en patch inden folk kan hente den. 5-7 dage er fandme sløjt.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Cena » 26. maj 2015 10:13

Blauwy skrev:
KingHans skrev:Hvor er jeg træt af man ikke kan læse teksen fra en normal afstand. Jeg er nød til at sidde på en skammel i stedet for i sofaen. FÅ DET DOG FIXET!


Slaaaap nu af, patchen der retter det kom først på PC i går og skal lige godkendes af MS inden de sender den ud på Xbox.
Du skal hellere bebrejde MS for at de tager så lang tid om at godkende en patch inden folk kan hente den. 5-7 dage er fandme sløjt.


Vi har det samme problem på PS4 desværre. Har fundet PC patch notes. Nogle af tingene giver jo ikke mening i forhold til konsol versionen, men nok nogle af de samme ting i vores :)



-Rebinding of all keys is now available after switching on the ‘Unlock Bindings’ option in the Options\Key Bindings submenu.

-Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.

-Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.

-Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.

-1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.

-Fixes boat stuttering in cutscenes.

-Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.

-Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.

-A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.

-Fixes an issue where users with usernames incorporating non-Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.

-Includes a series of overall stability and performance improvements.

-Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.

-Updates the game icon.

-Enlarges the loot pop-up window in the UI.

-Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.

-Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.

-Introduces small tweaks in the UI for gwent.

-Corrects some missing translations in localized versions.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 26. maj 2015 13:35

Tror jeg er på omkring 12% efterhånden, men er godt nok ikke stødt på nogen indikation fra min Witcher 2 progression endnu. Nogen der ved noget om hvordan valg fra de tidligere Witcher spil udspiller sig i Witcher 3?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. maj 2015 14:10

The Witcher 3 gets two new free DLC this week

Fedt spillet har kun været ud i en uge :-)

http://www.polygon.com/2015/5/26/865943 ... -this-week
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron