Xboxlife forum

Dragon Age: Inquisition

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon Age: Inquisition

Indlægaf spif2001 » 22. apr 2014 17:40

Nå - nu må vi hellere få den DA:I tråd i gang.

Release d. 7 oktober 2014.

Coverart:
Billede

Ny gameplay trailer:
[video]http://video.xboxlife.dk/xbox/2634/dragon-age-inquisition-the-inquisitor.html[/video]


Det ser sgu fedt ud ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf ALIE » 22. apr 2014 19:25

Ser ekstremt fedt ud. Ser ud til vi enlig for nogle episke Drage kampe :D
Skyrim skuffende fælt på det punkt.

Med dette og witcher 3 for man travlt :lol:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf CaptainKicker » 22. apr 2014 19:27

Jeg mangler stadig at gennemføre DA: Origins & 2'ern... Gah, jeg er nødt til at komme igennem dem, for Inquisition ser sindsygt ud!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf spif2001 » 22. apr 2014 19:36

CaptainKicker skrev:Jeg mangler stadig at gennemføre DA: Origins & 2'ern... Gah, jeg er nødt til at komme igennem dem, for Inquisition ser sindsygt ud!

Origins skal du spille igennem. II'eren er lidt meh, så den kan du godt gå udenom m.m. du bliver alt for grebet af universet.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf CaptainKicker » 22. apr 2014 20:02

spif2001 skrev:
CaptainKicker skrev:Jeg mangler stadig at gennemføre DA: Origins & 2'ern... Gah, jeg er nødt til at komme igennem dem, for Inquisition ser sindsygt ud!

Origins skal du spille igennem. II'eren er lidt meh, så den kan du godt gå udenom m.m. du bliver alt for grebet af universet.


Tror jeg spillede 8-9 timer af Origins, og så sad jeg fast, og mistede interessen. Købte II'ern og har et rimelig godt spil kørende som rogue, men mistede ligeledes interessen :(

Men starter sgu forfra i Origins (har endda købt DLC til det...) - nogen råd til hvad karakter jeg skal vælge?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf Annxii » 22. apr 2014 21:15

Ska' da ha'! :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf ALIE » 22. apr 2014 23:02

CaptainKicker skrev:Jeg mangler stadig at gennemføre DA: Origins & 2'ern... Gah, jeg er nødt til at komme igennem dem, for Inquisition ser sindsygt ud!


Det første er en usleben diamant.
Nr2 kan du roligt springe over, alt der gjorde det første godt var væk.

Det var vel biowares action trip, det samme skete for Mass Effect 2.
De ordnede Skud kampene, men mistede RPG magien..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf austerellis » 23. jun 2014 11:14

CaptainKicker skrev:
Tror jeg spillede 8-9 timer af Origins, og så sad jeg fast, og mistede interessen. Købte II'ern og har et rimelig godt spil kørende som rogue, men mistede ligeledes interessen :(

Men starter sgu forfra i Origins (har endda købt DLC til det...) - nogen råd til hvad karakter jeg skal vælge?


Origins, synes jeg, er et rigtigt fedt spil. Din figur taler ikke - modsat f.eks. Sheppard i Mass Effect-spillene, men til gengæld kan du selv vælge, hvilken race og dermed baggrund, du ønsker dig. Denne baggrund er med til at give dig mulighed for at kunne foretage en helt masse spændende og interessante valg hele vejen igennem.

For mig var den mest interessante Origins-historie Dwarf Noble, hvor du bliver infiltreret i Orzhammars (dværgeriget) meget kringlede politiske spil. Det var ret spændende. Det samme var Dalish Elf, synes jeg.

Læs lidt om de forskellige origins her, hvis du har lyst:

http://dragonage.wikia.com/wiki/Origins


Gid det var mig, der skulle løbe det spil igennem sådan rigtigt for første gang :)
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf Ink129 » 23. jun 2014 11:48

austerellis skrev:
CaptainKicker skrev:
Tror jeg spillede 8-9 timer af Origins, og så sad jeg fast, og mistede interessen. Købte II'ern og har et rimelig godt spil kørende som rogue, men mistede ligeledes interessen :(

Men starter sgu forfra i Origins (har endda købt DLC til det...) - nogen råd til hvad karakter jeg skal vælge?


Origins, synes jeg, er et rigtigt fedt spil. Din figur taler ikke - modsat f.eks. Sheppard i Mass Effect-spillene, men til gengæld kan du selv vælge, hvilken race og dermed baggrund, du ønsker dig. Denne baggrund er med til at give dig mulighed for at kunne foretage en helt masse spændende og interessante valg hele vejen igennem.

For mig var den mest interessante Origins-historie Dwarf Noble, hvor du bliver infiltreret i Orzhammars (dværgeriget) meget kringlede politiske spil. Det var ret spændende. Det samme var Dalish Elf, synes jeg.

Læs lidt om de forskellige origins her, hvis du har lyst:

http://dragonage.wikia.com/wiki/Origins


Gid det var mig, der skulle løbe det spil igennem sådan rigtigt for første gang :)


Jeg ville sgu også ønske, at det var mig, der havde en Dragon Age: Origins-oplevelse til gode for første gang. Som nævnt er spillet lidt uslebent her og der, men atmosfæren og historien er i top, synes jeg. 2'eren var dog så ufatteligt middelmådigt i alt, hvad det gjorde, så det blev jeg utrolig skuffet over efter Origins. Inquisition ser dog virkelig godt ud, men jeg tør ikke købe det, før jeg har set anmeldelser på grund af 2'eren.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf White Jackel Dk » 27. jun 2014 15:41

Nogle der ved hvilken platform den bliver pænest til? (Udover pc selvfølgelig)
Jeg ved at dlc kommer først til Xbox, men kan faktisk bedst lide ps4 controlleren, så mit valg må bygge på grafikken. ;-)
White Jackel Dk
Niveau 4
 
Indlæg: 753


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf Annxii » 13. jul 2014 13:44

http://news.xbox.com/2014/07/games-two- ... ion-videos

Ikke super skarpe videoer men dejligt med gameplay videoer! Når jeg ser dragon age bliver jeg helt glad for at witcher er blevet udsat så jeg har en lille chance for at have tid til at spille begge :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf BenjaminK » 13. jul 2014 14:30

Det e3 klip med dragen er sindsygt. Blev imponeret på mange fronter - men det fedeste var dragens skrig! Kææft jeg glæder mig :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf Dirty Harry » 13. jul 2014 16:50

Jeg er skeptisk overfor Dragon Age. Det er gode spil, men lad mig forklarer hvorfor;

Da jeg spillede Dragon Age: Origins kunne jeg simpelthen ikke gå igennem det "forældede" tekst system der havde været i brug i tidligere Bioware spil som Kights of the Old Republic og Jade Empire. For mig var det en stor skuffelse ovenpå Mass Effect's indlevende tekst system, som Dragon Age 2 har brugt.

At spille Dragon Age: Origins på Xbox var virkelig svært for mig. Jeg følte at jeg manglede kontrollen over hvor mine karakterer var og ofte følte jeg at skulle babysitte mine NPC allierede ud i ekstreme. Jeg har alt DLC til Origins, men jeg har aldrig gennemført det. Jeg har gennemført Dragon Age 2 og det synes jeg var et godt spil, mens resten af folk rundt omkring hader det som bare fanden..

Så jeg har lidt svært ved Dragon Age, men jeg følger med i hvad der er af videoer på nettet og lignende.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf ALIE » 14. jul 2014 11:37

Ved ikke om det har været oppe, men nyhed for mig.

Til dem der køber 360 udgaven http://www.gamespot.com/articles/dragon ... 0-6419125/
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Dragon Age: Inquisition

Indlægaf Mike.B » 14. jul 2014 14:07

det ser interessant ud men jeg har stadig mine forbehold da jeg blev så skuffet over forgængerne

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron