Xboxlife forum

Diablo III - xbox crash

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Diablo III - xbox crash

Indlægaf Stjerne » 4. okt 2013 21:08

Hey

Min bror spiller Diablo III - han er lvl 60 Paragon lvl 17.

Nu er hans xbox begyndt at crashe hvergang han spiller diablo.

Det er ligemeget hvad act han spiller, og hvilken char han vælger. Han kan spille i max 2-3 min.
Xbox fryser, og man kan intet gøre udover at slukke på xboxen.

Spiller er installeret på harddisken.

Det er en nyere model af xbox.

Er der nogen gode bud/ideer/hjælp ?
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Diablo III - xbox crash

Indlægaf Mogwai » 4. okt 2013 22:14

Fryser billedet mens lyden gentager sig selv. Har selv oplevet dette to gange. Den ene gang var spillet installeret. Den anden ville jeg teste hvordan spillet kørte fra disk og så skete det igen.

Det virker til at det sker ret spontant for mit vedkommende men måske er det samme problem?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo III - xbox crash

Indlægaf Stjerne » 4. okt 2013 22:32

Mogwai skrev:Fryser billedet mens lyden gentager sig selv. Har selv oplevet dette to gange. Den ene gang var spillet installeret. Den anden ville jeg teste hvordan spillet kørte fra disk og så skete det igen.

Det virker til at det sker ret spontant for mit vedkommende men måske er det samme problem?


Lyden dør også, alt er frossent.....
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Diablo III - xbox crash

Indlægaf Krisgebis » 5. okt 2013 16:04

Stjerne skrev:
Mogwai skrev:Fryser billedet mens lyden gentager sig selv. Har selv oplevet dette to gange. Den ene gang var spillet installeret. Den anden ville jeg teste hvordan spillet kørte fra disk og så skete det igen.

Det virker til at det sker ret spontant for mit vedkommende men måske er det samme problem?


Lyden dør også, alt er frossent.....

Er der problemer i andre spil?
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Diablo III - xbox crash

Indlægaf Stjerne » 5. okt 2013 19:38

Krisgebis skrev:
Stjerne skrev:
Mogwai skrev:Fryser billedet mens lyden gentager sig selv. Har selv oplevet dette to gange. Den ene gang var spillet installeret. Den anden ville jeg teste hvordan spillet kørte fra disk og så skete det igen.

Det virker til at det sker ret spontant for mit vedkommende men måske er det samme problem?


Lyden dør også, alt er frossent.....

Er der problemer i andre spil?

Nej det er kun Diablo..... :(
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Diablo III - xbox crash

Indlægaf koopi » 5. okt 2013 21:37

Jeg har en gammel Elite Xbox fra 2008, og mit spil har nok crashed 10-15 gange i alt (har tre lvl 60 chars) ... det sker hvis der er mange ting på skærmen (Which Doctor og mange monstre).
Ligger din brors Xbox ned? Eller står den op? Kunne være man skulle ændre dét.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron