Xboxlife forum

Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Themba » 4. okt 2013 01:33

Du spørg bare :)

Og du adder mig os bare altid godt at lære en flere danskere at kende er ved at være træt af at tale engelsk :p
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2013 17:55

5 mil gold og 100 treasure goblins to go...går bare lorte langsomt med gold. Gider seriøst ikke spille act 3 på master V igennem 50 gange for at få 100 k per gang...boring as hell.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Themba » 18. okt 2013 18:14

HEY,

Jeg er deres startet forfra med alt på grund af min harddisk blev corrupted og alt blev slettet..

Men er stadig frisk på noget paragon/ item farmning vis nogle er interesseret, det bliver bare ikke så høj master lvl da jeg ikke ejer en skid lige pt :P
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf A42Merlin » 18. okt 2013 19:46

Psymatiq skrev:100 treasure goblins to go...


Jeg var så heldig at få en legendary ring der gav mulighed for at spawne en treasure goblin når jeg blev ramt :) så det gik hurtig for mig :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Themba » 18. okt 2013 20:10

ja puzzle ring er fed. plejer os at ha den på templer når jeg farmer alene da han er combat follower og bliver ramt okay ofte. Men det ikke for at få den der challange for den skal man nok få på et tidspunkt men for at spamme så mange gobs som muligt så ens chancer for at få legs bliver større :)


Men nu giver det ingen mening at gå efter Challenge/achiement da man ikke kan få 100% i General, da set items'ne er fra en meget tidligere patch og de findes ikke på console og de hedder ikke det samme nu som de gjorde tidligere.. SUCK big time.

så jer der gerne vil ha 100/100 haha ja hva skal jeg sige brug jeres tid på at få nice gear istedet for :)
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Stjerne » 18. okt 2013 21:51

Psymatiq skrev:5 mil gold og 100 treasure goblins to go...går bare lorte langsomt med gold. Gider seriøst ikke spille act 3 på master V igennem 50 gange for at få 100 k per gang...boring as hell.


Treasure goblin er ok at få... Men de 5 mill gold er sat alt for høj!.
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Syro_Str0m » 22. okt 2013 08:54

Du adder mig bare :D

Wd med 120k dps ish farmer selv på master lvl 3 kan godt farme på 4 og 5 men så går det lidt langsomt alene :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf A42Merlin » 22. okt 2013 09:00

Jeg fik så lige en 1800+ dmg bow til min Demon hunter igår :) The Raven's Wing er en lækker lille legendary :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Blodbad » 22. okt 2013 09:57

Stjerne skrev:
Psymatiq skrev:5 mil gold og 100 treasure goblins to go...går bare lorte langsomt med gold. Gider seriøst ikke spille act 3 på master V igennem 50 gange for at få 100 k per gang...boring as hell.


Treasure goblin er ok at få... Men de 5 mill gold er sat alt for høj!.

Jep. Det er det eneste jeg mangler, og er ærligt talt i tvivl om at jeg når det før jeg bliver træt af spillet.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Themba » 28. okt 2013 22:37

Blodbad skrev:
Stjerne skrev:
Psymatiq skrev:5 mil gold og 100 treasure goblins to go...går bare lorte langsomt med gold. Gider seriøst ikke spille act 3 på master V igennem 50 gange for at få 100 k per gang...boring as hell.


Treasure goblin er ok at få... Men de 5 mill gold er sat alt for høj!.

Jep. Det er det eneste jeg mangler, og er ærligt talt i tvivl om at jeg når det før jeg bliver træt af spillet.



Vis du har svært ved at samle 5mil gold op og tror du bliver træt af spillet inde så tag et kig på de Challenge der siger 10 og 100m

Og hold jeres mening spillet er for kedeligt til jer selv det var ikk derfor jeg oprettede denne tråd!!!!
Themba
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: København SV


Re: Diablo3 xbox Item/Pg lvl farming.

Indlægaf Syro_Str0m » 2. nov 2013 10:03

Er der en der vil låne eller forære mig 60k gold til gear repair :P? er blevet tæsket så meget i gulvet på master V nu jeg ikke engang har råd til at repair -.- ellers add hvis i vil ha en wd til at rende med jer på farming :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron