Xboxlife forum

Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Stefan K. Nielsen » 30. jul 2013 20:28

Hej gamers. Hvad bør man spille hvis man har været glad for gameplayet i World of Warceaft, er der noget på Xbox der bare minder i historie og quest som det?

hvad er jeres anbefalinger
Stefan K. Nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Ishøj


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Mysticurse » 30. jul 2013 20:35

Velkommen til der ;)

Personligt har jeg aldrig spillet WoW, men har spillet meget Diablo 2 på PC.. Så jeg skal da helt sikkert have Diablo 3 når det kommer til Xbox'en :p Men ved faktisk ikke hvad der ellers findes af RPG til boxen..?

EDIT:
Jo der er da Skyrim spilene ;)
Men ellers prøv at kigge lidt under sidens RPG/MMORP forum og se hvilke spil folk snakker om ;)
http://www.xboxlife.dk/forum/viewforum.php?f=11
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf WEZL_DK » 30. jul 2013 20:38

Elder scrolls spillene har fantastiske historier og quest, men er single player only.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf hamdenfede » 30. jul 2013 20:47

League Of Legends... godt spil med masser af gamere fra hele verdenen og det er ganske gratis
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Stefan K. Nielsen » 30. jul 2013 21:23

hamdenfede skrev:League Of Legends... godt spil med masser af gamere fra hele verdenen og det er ganske gratis


det er jo så ikke på xboxen
Stefan K. Nielsen
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Ishøj


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Hasani94 » 31. jul 2013 00:24

Dark souls minder ikke om WoW som sådan, men hvis du ikke har prøvet det spil må du hellere komme igang! :P
Ps. Velkommen til Xbox :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Miaauw » 31. jul 2013 00:53

Defiance er nok det tætteste på WoW du kommer hvis du skal spille konsol :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf makta » 31. jul 2013 04:36

Du skal helt stoppe med at spille noget i nogle uger. Du ved, hold en pause.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Da Senzai » 31. jul 2013 05:13

Haha! Ud fra din overskrift alene skulle jeg til at skrive, at så burde du spille nogle rigtige RPG´er såsom Tales of Vesperia, Resonance of Fate eller Blue Dragon :mrgreen: ...

Men så læste jeg dit indlæg. Der er selvfølgelig Final Fantasy XI og Phantasy Star Online, men de koster vist penge hver måned.

Hvis du vil have et MMO på Konsol, så skal du prøve Defiance!

Det er rigtigt B-Spil, men fuck, det er fedt! :mrgreen:

Der er dog ikke så meget ved det efter, at man har gennemført hoved-historien.

Heldigvis er første udvidelse lige rundt om hjørnet. Jeg glæder mig til,at den kommer, så jeg kan få spillet noget mere Defiance :D



Tjek Defiance-tråden ud herinde.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Da Senzai » 31. jul 2013 05:25

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Burnie.dk » 31. jul 2013 07:31

Der er også Torchlight - det minder vist en del om Diablo i hvert fald.
Derud over bør du prøve at kigge på Bastion. Dragon Age Origins synes jeg også var ret skægt
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf jsejrup » 31. jul 2013 11:02

Kæft defiance ser godt nok snot ringe ud..
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf TerrificFalcon » 31. jul 2013 13:23

jsejrup skrev:Kæft defiance ser godt nok snot ringe ud..


Det afhænger meget af smag. Spillet har en rimelig cool charme. Man kan ikke benægte at det til tider er lige til at grine af (hvilket jo faktisk kan være en god ting!), men det er rent faktisk fedt at spille.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Mogwai » 31. jul 2013 13:46

Kingdoms of Amalur er et WoW ripoff i en singleplayer verden. Nok det tætteste du kommer på Warcraft på Xboxen. I min bog er spillet ikke særligt godt, men der er mange som synes det er ret godt.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Hvad bør man spille når man har spillet WoW meget

Indlægaf Ink129 » 31. jul 2013 17:35

Mogwai skrev:Kingdoms of Amalur er et WoW ripoff i en singleplayer verden. Nok det tætteste du kommer på Warcraft på Xboxen. I min bog er spillet ikke særligt godt, men der er mange som synes det er ret godt.


Dette ville nok også være mit forslag ud over The Elder Scrolls-serien - begge er single player. Personligt hyggede jeg mig gevaldigt med Amalur, selvom jeg kan se, hvorfor andre nok ville anse det som værende en kende for overfladisk og repetitivt. The Elder Scrolls er bare fantastisk singleplayer fantasy i en åben og rigt detaljeret verden - især Skyrim er helt fantastisk, imo, og det må også siges at være klasser bedre end Amalur, når det kommer til stykket.

Ingen af spillene fortæller dog den bedste historie, men det er jo også meget på linje med WoW, må man sige, så det går nu nok :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron